Wat een gave foto's joh!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk idee!
Voor de ouders die evt. nieuwsgierig zijn naar wat fotografische resultaten van kinderfoto's van mij kunnen op de onderstaande link klikken.
Ik mijn DNA ookquote:
Ik vrees dat ik even niet begrijp wat jullie bedoelen met "in een kistje"quote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef m@x het volgende:
Mooie foto's!
Ik zou zo graag eens leuke foto's van Kai hebben waar ik zelf ook leuk opsta maar dan inderdaad niet in sepia of met kind in een kistje. Kunnen jullie daar ook iets mee?
Daarmee bedoelen ze dat er onderhand een overkill aan Anne Geddes foto's zijn gemaakt, dat iedereen tegenwoordig zijn kind in een sinaasappelkistje met een blaadje uit zijn / haar derriere (dat laatste dan figuurlijk ) fotografeert.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik even niet begrijp wat jullie bedoelen met "in een kistje"
ahhh het aloude schapevachtjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef Jonnetje het volgende:
De welbekende foto's (vaak) gemaakt door een fotograaf die in de supermarkt staat..
Bell Photo is een bekend fenomeen hierin
quote:In een hoekje van de winkel vindt u de knusse, professionele kinder-fotostudio van Bell Photo. Elke studio heeft diverse unieke achtergronden en talloze attributen. Een antiek hobbelpaardje of een strandstoel, een rieten mand of retro zetel, een houten kruiwagen of een grote pluchen beer. De foto's van uw kleintjes zijn elke keer weer verrassend anders.
Ik moet maar eens gaan Googlen dan, want ik heb dus geen idee waar jullie het over hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze dat er onderhand een overkill aan Anne Geddes foto's zijn gemaakt, dat iedereen tegenwoordig zijn kind in een sinaasappelkistje met een blaadje uit zijn / haar derriere (dat laatste dan figuurlijk ) fotografeert.
Het valt helaas niet mee om nog origineel te zijn op de kinderfotomarkt, maar je moet naar de klant luisteren...geen Anne Geddes taferelen, okee! Dan iets anders, mogelijkheden genoeg
ik zou de uitdaging niet uit de weg gaan, mensen die geinteresseerd zijn in een 1 op 1 shoot weten me te bereiken, er valt altijd over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |