Vandaar mijn belangstelling voor het weerbericht bij het avondnieuws. Ik moet zeggen dat het weer in Zutphen, waar ik vandaag was, meeviel tot een uurtje of 4. Ik heb zelfs even in t-shirt in het zonnetje gezeten. Ik denk dat we maar gewoon het weerbericht moeten volgen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ik wat anders voorstellenAls we nou zaterdagavond het gevoel hebben dat het zondag net zulk brak weer is als vandaag en de komende dagen wordt voorspelt, dan denk ik dat het verstandiger is om het geheel af te blazen cq. uit te stellen.
ik vind het goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vandaar mijn belangstelling voor het weerbericht bij het avondnieuws. Ik moet zeggen dat het weer in Zutphen, waar ik vandaag was, meeviel tot een uurtje of 4. Ik heb zelfs even in t-shirt in het zonnetje gezeten. Ik denk dat we maar gewoon het weerbericht moeten volgen.
En wat alternatieven betreft: Ik heb er op zich geen problemen mee, maar ik zit nogal met het feit dat de fotografen veel licht nodig hebben. Flitsers op het toestel zijn verre van een ideale situatie, en studiolampen meebrengen is op een publieke plaats niet echt een optie (geen stroom, en bovendien risico van beschadiging van dure apparatuur).
Zullen we afspreken dat we zaterdag het avondnieuws afwachten voor we beslissen?
Fotografen wel ws, maar ik heb niet bijgehouden hoeveel "modellen" zich al afgemeld hebben....quote:
quote:Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
tja sorry, de kans op prutweer is me net ff te groot om er tig km voor te gaan rijden en daar een blubberzooi aan te treffen.quote:
Begrijpelijk hoor, maar dat betekent niet dat ik het leuk vind, he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef moussy het volgende:
[..]
tja sorry, de kans op prutweer is me net ff te groot om er tig km voor te gaan rijden en daar een blubberzooi aan te treffen.
zeg dan gelijk dat je niet komt , wordt net zo als vandaag prutweerquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
same here, bij regen kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |