En puppenhondjegeval mag niet meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:13 schreef moussy het volgende:
Wij komen niet, we hebben geen oppas voor het puppenhondjegeval.
puppenhondjegeval is blind... Ik weet trouwens ook niet of er honden mogen komen, Ik ga er nog evene en mailtje tegen aan slingeren.quote:
Probleem is opgelostquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:29 schreef LadyS het volgende:
Hier een voorbehoud, onze auto doet het nog steeds niet en met ov vanuit Zandvoort is me net wat te lang (2 uur en 21 minuten)
Wat voor camera heb je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef cyberrobin het volgende:
Is er toevallig iemand die een Sigma 70-300 APO heeft en die zondag mee neemt?Kan ik misschien kijken of 'ie mijn geld waard is nl.
Ik zag het netquote:
Uiteraard, is erg leuk om op afstandje ongemerkt foto's te maken (hoewel kinderen het vaak snel doorhebben)quote:
dat heb ik met mijn portret lens al.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Uiteraard, is erg leuk om op afstandje ongemerkt foto's te maken (hoewel kinderen het vaak snel doorhebben)
Dat je van een afstandje schiet of dat ze het doorhebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat heb ik met mijn portret lens al.![]()
heb 5 a 6 meter nodig voor een portret met die inimini lens van me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat je van een afstandje schiet of dat ze het doorhebben?
Is dat die van die plaatjes van simpelveld?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb 5 a 6 meter nodig voor een portret met die inimini lens van me.
dus de meeste denken dat ze op een overzichts foto komen
yup.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is dat die van die plaatjes van simpelveld?
en daar moet je zo ver weg voor staanquote:
is een 100mm lensje .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
en daar moet je zo ver weg voor staanhad ik niet gedacht
Nou laat maar zien zondagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
is een 100mm lensje .
dus dat word een 150 op de D70.
wil je iets aan bewegings vrijheid hebben heb je dus al een redelijke afstand nodig.
(als je hem ziet ga je uit van een 35 mm lens. das de fun)
ik heb hem altijd bij. dus zondag ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou laat maar zien zondagik was er niet op simpelveld, dus heb het gemist.
Ik denk dat er voor de ouders erg lieve plaatjes uit kunnen rollen als ik de beelden van simpelveld voor de geest haal.![]()
Even kijken of de fotografen ook tijd hebben om te spelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb hem altijd bij. dus zondag ook.
als je even wil spelen hoor ik het wel.
we gaan niet voor niets naar een speeltuin.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Even kijken of de fotografen ook tijd hebben om te spelen
Niet iedere fotograaf komt overal in op kindertarief hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef pea4fun het volgende:
Even kijken of de fotografen ook tijd hebben om te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |