die kans is inderdaad erg groot.quote:
Blackbully zonder hoed danquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
die kans is inderdaad erg groot.
zocht een foto maar heb er geen waar ik duidelijk opsta![]()
en ik dacht nogwel redelijk veel foto's te maken.
maar heb mezelf alleen met een lens voor mijn kop. (das ook niet echt duidelijk)
*als angstige kat aan het plafond genageld hangt.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Blackbully zonder hoed dan
[afbeelding]
Mijn kapsel veranderd iedere 6 weken zo ongeveerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef diedrick het volgende:
Kapsel is inmiddels veranderd, maar zo ongeveer klopt het nog wel...
[afbeelding]
ik kan me wel een paar andere kapsels herinneren nu je het zegt...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn kapsel veranderd iedere 6 weken zo ongeveermaar voor de rest ben ik nog dezelfde. Ik denk dat we elkaar allemaal wel zullen herkennen aan de zoekende blik...en de fotografen omdat het mensen zijn zonder kinderen in een speeltuin
ik denk dat er wel meer mensen aan de koffie zitten zonder dat hun kinderen er omheen hangen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn kapsel veranderd iedere 6 weken zo ongeveermaar voor de rest ben ik nog dezelfde. Ik denk dat we elkaar allemaal wel zullen herkennen aan de zoekende blik...en de fotografen omdat het mensen zijn zonder kinderen in een speeltuin
Ik neem gewoon de jongste mee hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
moeten jullie het weer ingewikkeld maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de jongste mee hooren -Marjo- ook dacht ik.
Twee fotografen, twee kinderen. Hoe moeilijk kan dat zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
moeten jullie het weer ingewikkeld maken?
een man en een vrouw met 2 kids.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Twee fotografen, twee kinderen. Hoe moeilijk kan dat zijn
Zoek vooral de tafel met de compensatielenzenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
(zoek een tafel met een paar man, waar meerdere camera's op tafel liggen.)
Je komt maar gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Als ik me nou nog bedenk, dan kom ik misschien toch nog. Ik geloof dat mijn vrouw er best zin in had.
En puppenhondjegeval mag niet meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:13 schreef moussy het volgende:
Wij komen niet, we hebben geen oppas voor het puppenhondjegeval.
puppenhondjegeval is blind... Ik weet trouwens ook niet of er honden mogen komen, Ik ga er nog evene en mailtje tegen aan slingeren.quote:
Probleem is opgelostquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:29 schreef LadyS het volgende:
Hier een voorbehoud, onze auto doet het nog steeds niet en met ov vanuit Zandvoort is me net wat te lang (2 uur en 21 minuten)
Wat voor camera heb je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef cyberrobin het volgende:
Is er toevallig iemand die een Sigma 70-300 APO heeft en die zondag mee neemt?Kan ik misschien kijken of 'ie mijn geld waard is nl.
Ik zag het netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |