Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Gosjke het volgende:
Echt BELACHELIJK dat je gewoon volledig afhankelijk bent van 1 radiostation met een stel stomme prijsvragen en mini-optredens om die man te zien.
Kon er nou niet 1 avond gewoon Melkweg of Paradiso vanaf?
Het meest irritante is nog dat 't vaak niet eens de grootste fans zijn die winnen![]()
He, ik wil alleen maar dat we een beetje een gevoel krijgen bij de tent, zodat we weten waar hij de volgende keer niet moet staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Gosjke het volgende:
Numb blijft maar adverteren voor optredens waar we niet heenkunnen?
Ik werd vanmorgen gebeld door Giel en ik heb kaarten gewonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Gosjke het volgende:
Echt BELACHELIJK dat je gewoon volledig afhankelijk bent van 1 radiostation met een stel stomme prijsvragen en mini-optredens om die man te zien.
Kon er nou niet 1 avond gewoon Melkweg of Paradiso vanaf?
Het meest irritante is nog dat 't vaak niet eens de grootste fans zijn die winnen![]()
Dat ben ik helemaal met je eens! Ik had eigenlijk alleen dat stukje over grootste fans willen quotenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Gosjke het volgende:
Gefeliciteerd!
Helaas blijf ik vinden dat het veel eerlijker was geweest als een paar honderd mensen diezelfde kans hadden gekregen
Haha, toch gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef Gosjke het volgende:
En toen won ik zelf ook kaarten!
![]()
Het systeem still sucks though![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |