Huh ja, ik zie het ook...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Gosjke het volgende:
Behalve.. dat er dus gisteren nog niets op de site van die strandtent stond. En dat er nu verkondigd wordt dat het uitverkocht is![]()
Hoe kan iets uitverkocht zijn waar geen kaarten voor waren? In zo'n uithoek? Wat een BULLSHIT zeg.
Kan ie niet gewoon een FATSOENLIJK concert doen?
![]()
![]()
Precies. Had al gemaild dat ik daarbij aanwezig wilde zijn, maar die week is al mank vanwege hemelvaart, en nu mag ik niet van de baas...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef Apfel het volgende:
Pfff, maandag, wanneer denkt ie eens aan werkende mensen.
Ik ben benieuwd hoe ze reageren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Gosjke het volgende:
Daar komt het op neer ja![]()
Ik heb al gemaild, maar geen reactie
Ach, hij komt vast wel weer een keertje touren. En je kunt toch naar het optreden in de BNN kantine voor That's Live? Of de dag erna naar www.metmichiel.nl?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:44 schreef Gosjke het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die "ludieke" acties waar maar een paar mensen echt wat aan hebben.
Normaal optreden aub!![]()
Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Gosjke het volgende:
Echt BELACHELIJK dat je gewoon volledig afhankelijk bent van 1 radiostation met een stel stomme prijsvragen en mini-optredens om die man te zien.
Kon er nou niet 1 avond gewoon Melkweg of Paradiso vanaf?
Het meest irritante is nog dat 't vaak niet eens de grootste fans zijn die winnen![]()
He, ik wil alleen maar dat we een beetje een gevoel krijgen bij de tent, zodat we weten waar hij de volgende keer niet moet staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Gosjke het volgende:
Numb blijft maar adverteren voor optredens waar we niet heenkunnen?
Ik werd vanmorgen gebeld door Giel en ik heb kaarten gewonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Gosjke het volgende:
Echt BELACHELIJK dat je gewoon volledig afhankelijk bent van 1 radiostation met een stel stomme prijsvragen en mini-optredens om die man te zien.
Kon er nou niet 1 avond gewoon Melkweg of Paradiso vanaf?
Het meest irritante is nog dat 't vaak niet eens de grootste fans zijn die winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |