Kut he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:39 schreef Knakker het volgende:
Om geld te besparen vlieg ik van Amsterdam via Washington DC naar Buenos Aires.
Totale traject: 8 uur vliegen + 7 uur wachten + 11 uur vliegen = heel lang. Blehh... zit me nu dood te vervelen op Washington Dulles Intl AirportGelukkig heb ik mn laptop bij me en is hier een hotspot
Ik vind het ook helemaal niet relaxt om te internetten op het vliegveld. Ik ga meestal maar in 'n restaurant, bar of lounge hangen en wat klets vertellen met andere mensen die daar zitten te wachten op het vliegtuig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer dat internetten vaak zo duur is op vliegvelden.
Op het vliegveld van Ko Samui - Thailand kan je gratis internetten onder de palmbomen !quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Madrid vind ik dus echt klote.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kut he?Vandaar dat ik lekker via Madrid vlieg. Hoewel, met die nieuwe terminal en dat kleine uurtje overstaptijd... Hm... Misschien toch maar weer met KL(e)M via Soa (haha) Paolo, hoewel je daar ook uren moet wachten.
Ik vind dat het tijd wordt voor een non-stop vlucht AMS-EZE![]()
Plus eerst nog Drenthe - Schiphol als ik naar je icoon kijkquote:Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef laforest het volgende:
Ik heb in totaal een vlucht van bijna 24 uur gedaan.
Van Amsterdam naar London, van London naar Singapore en van Singapore naar Sydney om een meisje te ontmoeten waar ik ontzettend verliefd op ben. We gaan nu inmiddels een jaar met elkaar .)
Op Singapore was het gewoon gratis.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ze nergens gezien, ook niet op de heenweg, toen gingen we ook via frankfurtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef k_man het volgende:
[..]Volgens mij zijn er op Frankfurt meer taxfree shops dan op Schiphol, maar misschien verschilt dat per terminal ofzo.
Drie uur wachten op het vliegveld van Helsinki vond ik erg saai. Anderhalf winkeltje en een eetcafé.
Vertel me, hoe kan een vliegtuig overvol zijn? Ik heb al regelmatig lange vluchten gedaan en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat een vliegtuig niet vol heeft gezeten op deze vluchten. Dit zie je bij iedere maatschappij denk ik. Zelfde geldt voor de zitruimte bij de KLM. De KLM is echt niet de slechtste van de luchtvaartmaatschappijen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Gisteren kwam ik terug van mijn eerste transatlantic vlucht Toronto Amsterdam. Omdat de trip maar een magere 6 dagen was heb ik van te voren deze draad goed doorgelezen om een jetlag te voorkomen.
Endankzij de tips hieris dat goed gegaan. (veel water drinken, sloom doen en meteen vanaf opstart de nieuwe tijd accepteren)
Wat niet te voorkomen was de benauwde sfeer in vliegtuig (KLM = weinig beenruimte en beweegruimte). Zowel op heen als terugreis was vliegtuig overvol omdat Amsterdam een tussenstop van verweggistan naar Toronto is. Met vliegtuig boeken is dat iets om rekening mee te houden.
Bij mij heeft nog nooit iemand van de crew geklaagd als ik film.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef anisubs het volgende:
Meestal ga ik gewoon filem in het vliegtuig, maar dan gaat de crew weer zeiken.
Dan ga ik maar naar zón 3e rangs chinese film kijken.
Tsja, ik zat in de ecomony class in China Airlines naar Bangkok 2jaar geleden.
Ik kan je wel zeggen dat China Airlines nieuwe toestellen heeft op schiphol en die hebben betere stoelen + personal TV in de ecomony.
http://www.navigon.net/ca747_tour/747VR4/index.html
Dat doen mensen omdat ze de vooroordelen kennen en als ze er dan eenmaal mee vliegen en het valt ook maar een klein beetje tegen, dan is het ineens kut. Misschien had hij pech met een brakke stoel of oud vliegtuig. Jammer maar helaas, shit happens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:12 schreef Blik het volgende:
[..]
is erg makkelijk, zeiken over een luchtvaartmaatschappij terwijl je er pas 1 keer een lange vlucht mee gehad hebt
In Singapore en Sydney kon ik toch echt gratis internettenquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
KLM/AirFrance heeft geloof ik een v/d hoogste 'loadfactoren' in de industrie. Dus KLM's vluchten zitten gemiddeld altijd redelijk vol. Voor de rest is de KLM haar 767's aan het uitfaseren, ze hebben er nu nog 5. (gister weer een weggedaan, de laatste gaat in voorjaar 2007)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Vertel me, hoe kan een vliegtuig overvol zijn? Ik heb al regelmatig lange vluchten gedaan en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat een vliegtuig niet vol heeft gezeten op deze vluchten. Dit zie je bij iedere maatschappij denk ik. Zelfde geldt voor de zitruimte bij de KLM. De KLM is echt niet de slechtste van de luchtvaartmaatschappijen.
is erg makkelijk, zeiken over een luchtvaartmaatschappij terwijl je er pas 1 keer een lange vlucht mee gehad hebt
tuurlijk zitten ze redelijk vol, maar overvol is in mijn boekje nog altijd dat er meer mensen inzitten dan dat er eigenlijk in kunnen. En hoezo zou het een nadeel zijn dat er altijd veel mensen in het vliegtuig zitten, je moet wel veel geluk hebben wil je een vrije plaats naast je hebben danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
KLM/AirFrance heeft geloof ik een v/d hoogste 'loadfactoren' in de industrie. Dus KLM's vluchten zitten gemiddeld altijd redelijk vol. Voor de rest is de KLM haar 767's aan het uitfaseren, ze hebben er nu nog 5. (gister weer een weggedaan, de laatste gaat in voorjaar 2007)
De afgelopen weken zijn er weer twee 777's en 1 A330 bijgekomen, dus de vloot gaat vooruit.
Tevens is er een optie om extra A330's te leasen en schijnt er een mogelijke boeing order te zijn die Boeing niet wil bevestigen.
Het zou hierbij om 777-300's te gaan, die misschien op termijn de 747's kunnen vervangen. (KLM heeft maar 5 747's met full passenger configuration, de rest combi's)
Ik denk persoonlijk dat het beter is om de cabin lay-out te updaten, zoals hierboven, daar sommmige van de 747's nog helemaal niet zo oud zijn!
Wat ik probeerde te zeggen is dat bij die nieuwe toestellen er meer comfort is. (ruimte, IFE, stoelen) En dat de oude bakken bij klm verdwijnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef Blik het volgende:
[..]
tuurlijk zitten ze redelijk vol, maar overvol is in mijn boekje nog altijd dat er meer mensen inzitten dan dat er eigenlijk in kunnen. En hoezo zou het een nadeel zijn dat er altijd veel mensen in het vliegtuig zitten, je moet wel veel geluk hebben wil je een vrije plaats naast je hebben dan
Ik had altijd nog 3 plekken voor mezelf naar Sydney, terugweg ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef Blik het volgende:
[..]
tuurlijk zitten ze redelijk vol, maar overvol is in mijn boekje nog altijd dat er meer mensen inzitten dan dat er eigenlijk in kunnen. En hoezo zou het een nadeel zijn dat er altijd veel mensen in het vliegtuig zitten, je moet wel veel geluk hebben wil je een vrije plaats naast je hebben dan
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:36 schreef Jaguarized het volgende:
In Sydney gratis? No way! Ik weet niet wanneer jij er was maar ik was er vorige week en toen was het zeker niet gratis.
Tja dit was niet mijn eerste vlucht.Eerder gedaan een lijnvlucht naar Cairo en Athene beide royaal leeg. De chartervluchten waren doorgaans tot de laatste stoel volgeboekt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Vertel me, hoe kan een vliegtuig overvol zijn? Ik heb al regelmatig lange vluchten gedaan en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat een vliegtuig niet vol heeft gezeten op deze vluchten. Dit zie je bij iedere maatschappij denk ik. Zelfde geldt voor de zitruimte bij de KLM. De KLM is echt niet de slechtste van de luchtvaartmaatschappijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |