Is dat een hindquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Die begint nog lang niet aan kinderen. Ik heb ze eerder dan zij
.
Doe jij iets anders dan alleen:quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
'Zorgpremie volgend jaar 10 procent hoger'
gaat goed.
Ieuwquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] MissBliss [afbeelding]
Ja, ik vind jou ook heel leuk en lief enzoquote:
Hmm.. dat komt er wel een beetje krampachtig uitquote:
Ja he mijn bestequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
Niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. dat komt er wel een beetje krampachtig uit![]()
Ga gewoon pitten en doe het morgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:Ik ben slaperig... maar ik moet echt mijn kamer opruimen, het is een zwijnenstal
Goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ga gewoon pitten en doe het morgen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef Canisfire het volgende:
Ja en ga het nu maar doen
quote:Mokkels.nl heeft vernomen dat de politie er vanmorgen aan te pas is gekomen om SBS Game-On presentatrice Gigi Ravelli van een belager te bevrijden. Deze manspersoon zou haar bij de ingang van het SBS-pand hebben opgewacht en hij claimde dat de nietsvermoedende presentatrice hém persoonlijk aansprak als hij naar haar op tv keek.
Recent deed ze op TV de uitspraak: 'als je meubels van Ikea hebt dan zoek ik je' en 'als je een stier bent, moet ik jou hebben'. De man voldeed aan beide criteria en voelde zich dusdanig aangesproken dat hij Gigi persoonlijk opzocht en zijn verliefdheid aan haar verklaarde. Het kan bijna geen toeval zijn of deze foto is van het betreffende voorval. Een andere website berichtte vandaag dat recentelijk de domeinnaam van Gigi zou zijn gekaapt.
Raar hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
Like duh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Airelle het volgende:
Rondom tien was een beetje duf.
Ga eens naar bed!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is leuk
Ben je me aan het begluren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |