Sowwy Cazziebeebiequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Cazman het volgende:
oooooh Tally
He's got his momentsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is leuk.![]()
http://www.gay.nl/Casss
Niet meteen zo zeuren in mijn topic hoor..quote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet meteen zo zeuren in mijn topic hoor..
Ik zag pas net dat ik de laatste was..
Sorry!
*voelt* Och verrek jaquote:
Er is hier maar een [HOMO] topique madamequote:
en dat is tally!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is hier maar een [HOMO] topique madame![]()
PARDON!!!quote:
Hij's gewoon leuk, en een Zoansteudeling. Iets wat ik binnenkort niet meer ben.quote:
Die is er al ingeschoven. Nog maar 4 minuten (vier!)quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
PARDON!!!
Hej meneertje! Ga jij je pizza maar eens in de oven schuiven!
Wonderer? Theatermama? TRS?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kuch kuch*quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij's gewoon leuk, en een Zoansteudeling. Iets wat ik binnenkort niet meer ben.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is er al ingeschoven. Nog maar 4 minuten (vier!)
quote:
Duim je voor me?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En probeer het binnen te houden!
Aan vergane glorie doen we niet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en?
Vroegah deed ik hier altijd mee posten hoor madame!
Doe ik!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duim je voor me?
Da's echt zo irritant, dat je enorme honger hebt, maar niets binnenhoudt
Alhoewel, de soep van vanmiddag zit er nog... en het feit DAT ik weer honger heb is ook een goed teken.
Voor sommige zal ik nooit vergaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aan vergane glorie doen we niet..![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Een zaankanter heet zoiets![]()
(100% ZKer is)
en dat zeg je me nu.... ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Tally het volgende:
Zoals de Mac of gewoon patat of pizza..
Maar dan weet je zeker dat je het niet binnen houdt!
Zaanse Schans is weinig boeiends..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt waar?.
Dat zou ik moeten weten he?. Ik ben zelfs nog nooit op de Zaanse Schans geweest.
Maarja, op de Bruna () staat lekker wel: Zaandammer Boekhuis.
Hay Ximan!! *zwaai*quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef Xiance het volgende:
Dag Andy *kus kus*
wie is er nou vrouw?
hey caz *zwaai*
Je laat het klinken alsof dat iets heel bijzonders is. Heb je dan ook speciale gaven?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn hele familie komt uit de Zaanstreek
N'avond!quote:
Oeps...quote:
Hij kan vliegen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dat iets heel bijzonders is. Heb je dan ook speciale gaven?
er is al 1 puntje naar binnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Oeps...
Maar ik duim nog steeds!!
T is dr alleen erg gezellig somsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dat iets heel bijzonders is. Heb je dan ook speciale gaven?
Nog steeds honger?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
er is al 1 puntje naar binnen.
so far so good
Vertelde je, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zaanse Schans is weinig boeiends..
Mijn hele familie komt uit de Zaanstreek
Krommenie is leuk..en Wormer(veer) niets zeggendquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vertelde je, ja..
Zaanstreek is walgelijk.
Is dat hetzelfde als een kouwe kermis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
ik van Zaanse Kermis (koekjes)
De helft is op.... o ooooow... *borrel borrel*quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog steeds honger?
Anders goed moment om te stoppen?
*duimt nog steeds*
Geen idee, daar kom ik nooit van thuisquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een kouwe kermis?
Almere is ook Almere voor mongolen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krommenie is leuk..en Wormer(veer) niets zeggend
Zaandam is gewoon Almere voor mongolen
Almere Buiten = de nieuwe Amsterdam Oostquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Almere is ook Almere voor mongolen..
Hoe zou Saendelft wonenquote:
Daar staat altijd de kachel aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik nooit van thuis
Je bent vanaaf dus weer onder de pannenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
vanavond vergadering @ De Rechter, daarna electrofeestje in het GasLab en dan zie ik wel.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
Zin in New York. Zin in verhuizen. Zin in Faro.
Ooit mee i/d trein gezeten...worst trainride EVER.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hij zit eruit alsof hij vaag naar poep ruikt.
[afbeelding].
Rook 'ie naar poep?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ooit mee i/d trein gezeten...worst trainride EVER.
Niet naar geroken eerlijk gezegd..quote:
Wat was er dan zo vreselijk aan? Ik zie elke dag lelijke mensen in de trein?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet naar geroken eerlijk gezegd..
Tis net leontien die een fles water presenteertquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hij zit eruit alsof hij vaag naar poep ruikt.
[afbeelding].
de weerspiegeling in de ruit telt niet mee schat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat was er dan zo vreselijk aan? Ik zie elke dag lelijke mensen in de trein?
Laat me dit zeggen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat was er dan zo vreselijk aan? Ik zie elke dag lelijke mensen in de trein?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de weerspiegeling in de ruit telt niet mee schat.
Maar dan nog iets lelijkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis net leontien die een fles water presenteert
sprak de koningin der voorspelbare posts tot haar superieure topicgenoot.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de weerspiegeling in de ruit telt niet mee schat.
Iemand die vindt dat hij/zij/het superieur is t.o.v. een ander is het imho al absoluut niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
sprak de koningin der voorspelbare posts tot haar superieure topicgenoot.
Eeensch.quote:
Ja, maar ik ben http://www.gay.nl/GurrlYmanBitchQueeNFantastIcoFabulousa.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die vindt dat hij/zij/het superieur is t.o.v. een ander is het imho al absoluut niet.
En zo heeft iedereen zn minpunten..quote:
Ik vind het wel lief dat je nog steeds zo'n enorm ego hebt en zo'n mening over jezelf terwijl er toch best wel signalen zijn die het absolute tegendeel uitspreken. Getuigd van doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben http://www.gay.nl/GurrlYmanBitchQueeNFantastIcoFabulousa.
Ja, door jouw schuld zit nu dat Love-liedje van the Powerpuff Girls in m'n hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zn minpunten..
Dat ik er nou above average veel heb
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, door jouw schuld zit nu dat Love-liedje van the Powerpuff Girls in m'n hoofd.
Love love love love love, love love, makes the world go 'round!
Het tweede.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief dat je nog steeds zo'n enorm ego hebt en zo'n mening over jezelf terwijl er toch best wel signalen zijn die het absolute tegendeel uitspreken. Getuigd van doorzettingsvermogen(of een extreem bord voor je kop
)
Hmm... volgens mij is dit trouwens exact hetzelfde DnB-ritme van de Powerpuff Girls?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, door jouw schuld zit nu dat Love-liedje van the Powerpuff Girls in m'n hoofd.
Jah. No welquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef Tally het volgende:
En Engeltje zit alles er nog in?
Figures. Kon me al niet voorstellen dat je pluspunten had.quote:
Ik blijf duimen tot ik kramp krijg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. No wel
Maar blijf duimen, blijf duimen!
Wat gemeen ben je toch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Figures. Kon me al niet voorstellen dat je pluspunten had.
Ach pleur op, ga powerpuff cartoons kijken of zo.quote:
Altijd positief blijven!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Figures. Kon me al niet voorstellen dat je pluspunten had.
Ja da's dan ook weer niet goed hequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik blijf duimen tot ik kramp krijg!
Is goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach pleur op, ga powerpuff cartoons kijken of zo.
Ik kan je echt niet meer luchten.
Ja Johanquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Altijd positief blijven!
Al t nadeel het zn voordeel!
Heeft hij al wat nieuws?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Tim belt me vanuit de huiskamerwe hebben echt een te groot huis
Doorverbinden is lief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mn lief wel eens vanaf zolder gebeld..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Nope. Volgens mij hoort ie morgen iets over de kamer van afgelopen maandagquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heeft hij al wat nieuws?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij hoort ie morgen iets over de kamer van afgelopen maandag
Er zit alleen maar een gang en een eetkamer tussen maar dan hoeft ie niet op te staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb mn lief wel eens vanaf zolder gebeld..
Maar dat was nadat ik me schor had geschreeuwd en hij me niet had gehoord..
Of hij deed net alsof hij me niet hoorde
Ik ben ziekquote:
Ja maar, ja maar, dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Tally het volgende:
Kijk Dijvie het gaat al wat langzamer!
Gezellig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit alleen maar een gang en een eetkamer tussen maar dan hoeft ie niet op te staan.
"Heb je al gegeten?" Ja. "Ow...." Ja jij wilde niks en je had geen zin om te koken. "Ow ja..." Waarom bel je? "Daarom. Omdta te vragen" Ow ok. "Jah... nou... doei."
O.. En nu dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat was nou ook weer niet de bedoeling
Daarom zijn we exen en gaan we ieder een eigen weg inquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig!
De liefde straalt er vanaf!![]()
Is maar goed ook zo te lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zijn we exen en gaan we ieder een eigen weg in
Ik vind het prima gaan zo. Lekker A state of Trance van Armin van Buuren opstaan...ik ben de komende 2 uur onder de pannenquote:
15 Maart krijg ik de sleutel van mijn koninkrijkquote:
Oe heerlijk trancenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind het prima gaan zo. Lekker A state of Trance van Armin van Buuren opstaan...ik ben de komende 2 uur onder de pannen
26 mei krijg ik de sleutel van mn boeienquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15 Maart krijg ik de sleutel van mijn koninkrijk
Er word mij vriendelijk verzocht of die teringherrie uit mocht want hij kan geen Goeie tijden slechte tijden kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als je hier klikt, kun je lekker meegenieten
Zie ik net dat er nog een readme bijhoort te zitten ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
Probeer ik Memoirs of a Geisha te kijken, zit er wel beeld en geluid bij, maar geen spraak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal
That's The Question selectiedag? Ik zeg: check!
Je man heeft gewoon geen smaakquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Er word mij vriendelijk verzocht of die teringherrie uit mocht want hij kan geen Goeie tijden slechte tijden kijken
Vertel mij wat..quote:
Hij zal vast meer goede punten hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel mij wat..
Enige goeie is dattie mij heeft gekozen..
De rest...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij zal vast meer goede punten hebben
Ik ben heel benieuwd wat er onder die ************* staatquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom kunnen de gore ************** er niet gewoon voor zorgen dat een pc gewoon een keer gewoon werkt?
Vast wel, maar zo blijven we raden natuurlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef Manias het volgende:
ik denk iets van een zak met kloten?
OK, ik neem niet aan dat wij kunnen helpen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neem maar van mij aan dat er erg is.
doei!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef Xiance het volgende:
ik ben even mn intranet plat gooien, kom later vanavond nog wel even kijken *zwaai*
Je hebt slaap of staat je mond open om een andere reden?quote:
O god, nee hequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Passion Fruit - The Rigga-Ding-Dong-Song
Wat foutig
Als dat wel zo was dan hoefde ik het niet te zien .. Ieuw...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt iig geen boerenkool of pizza uit.
Nee, het is een vaag windows/ harddiskprobleem. Ik laat Maik er morgen wel naar kijken. Anders krijgt ie geen sex.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
OK, ik neem niet aan dat wij kunnen helpen?
Hahahaha, je gaat hem gewoon chanteren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, het is een vaag windows/ harddiskprobleem. Ik laat Maik er morgen wel naar kijken. Anders krijgt ie geen sex.
Nee hoor, dat doet ie gewoon voor me.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hahahaha, je gaat hem gewoon chanteren?
Streng, doch rechtvaardigquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, het is een vaag windows/ harddiskprobleem. Ik laat Maik er morgen wel naar kijken. Anders krijgt ie geen sex.
Soms ben je zo onbedoeld hilarischquote:
Nee nog niet, tally duimt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt iig geen boerenkool of pizza uit.
T tikt wel moeilijk hoor met één hand!quote:
Ik bedoel natuurlijk zonder duimen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
T tikt wel moeilijk hoor met één hand!
Bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms ben je zo onbedoeld hilarisch
Klopt het dat ik nergens op kan klikken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
http://new.vlarp.nl/weblog/index.html
Spuwen jullie je gal eens over m'n huidige pagina ontwerp..
Ik vond t oudere design gewoon beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, ik had niks met zuurstokkleurtjes..
Ja.. het is een ontwerpquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Klopt het dat ik nergens op kan klikken?
Ja, het verdampt voor je het weet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik kom weer net op tijd zie ik
er zit nu nog wat in de fles![]()
en niet overwerken..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, het verdampt voor je het weet!
Nee, ik liet mij slechts verleiden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
en niet overwerken..
je hebt echt goede voornemens gemaakt![]()
is dat niet een enorm gevaarlijke opmerking hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik liet mij slechts verleiden..
Niet als je ze omzet in daden hoorquote:Goede voornemens zijn voor mietjes!.
Probeer het eens in Londonquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:30 schreef creno het volgende:
Een avondje bioscoop werd toch duurder dan gedacht
Men zou niet willen durven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef Stroekie het volgende:
is dat niet een enorm gevaarlijke opmerking hier![]()
Damn.quote:Niet als je ze omzet in daden hoor![]()
Ik ben ook niet echt tevreden over het lettertype en de kleuren..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef creno het volgende:
@ vlarp: ziet er goed uit, maar ik vind het lettertype iets minder
parkeer boete?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:30 schreef creno het volgende:
Een avondje bioscoop werd toch duurder dan gedacht
Maar die parkeergarage daar bij B theater is toch wel langer dan .0.00 uur open.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef creno het volgende:
ik zal het eens even uitleggen
Ik wilde bij de bios in de buurt parkeren, want dan konden we na de film meteen doorrijden naar mij thuis. Dus we vonden een parkeergarage, en we gingen naar de bios. Toen Brokeback mountain af was gelopen kwamen we om kwart over twaalf aan bij de parkeergarage.er zat een hek voor, maar er stond een bordje met ingang om de hoek, maar ook die ingang was dicht. Staat er dus op het bord waar je langs naar binnen gaat: parkeergarage sluit om 12 uur
Dus sliepen we die nacht, na een wandeling van een half uur, in Utrecht, en konden we 's ochtends dus even 20 euro afrekenen voor het parkeren![]()
Ik had toch wel verwacht dat in een grote stad als utrecht, de parkeergarages een 24uur-open beleid zouden voeren....![]()
dat wel, maar die was weer verder lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die parkeergarage daar bij B theater is toch wel langer dan .0.00 uur open.
Maar die is dan natuurlijk weer een heel stuk duurder
Waardeloos :-Squote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef creno het volgende:
ik zal het eens even uitleggen
Ik wilde bij de bios in de buurt parkeren, want dan konden we na de film meteen doorrijden naar mij thuis. Dus we vonden een parkeergarage, en we gingen naar de bios. Toen Brokeback mountain af was gelopen kwamen we om kwart over twaalf aan bij de parkeergarage.er zat een hek voor, maar er stond een bordje met ingang om de hoek, maar ook die ingang was dicht. Staat er dus op het bord waar je langs naar binnen gaat: parkeergarage sluit om 12 uur
Dus sliepen we die nacht, na een wandeling van een half uur, in Utrecht, en konden we 's ochtends dus even 20 euro afrekenen voor het parkeren![]()
Ik had toch wel verwacht dat in een grote stad als utrecht, de parkeergarages een 24uur-open beleid zouden voeren....![]()
'loquote:
Maar ik doe dan ook alleen maar alcohol in het weekend hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'lo
'k kan helaas geen wijntje vanavond met je delen, Stroekie, 'k heb 't druk en m'n maag is aan gort![]()
Het kunstenmaken had ik al vroeg onder de kniequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Had je maar de kunstacademie moeten doen
Nu ja, ik als student drink ook alcohol voornamelijk in het weekeinde.
Urgh, daar moe'k nu echt niet aan denkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het kunstenmaken had ik al vroeg onder de knie![]()
en morgen gaat de wekker om 5.45 dus nee de kurk blijft echt tot morgenavond op de whiskyfles zitten![]()
Ik zal dan naar je zwaaien maar geen geluid maken hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Urgh, daar moe'k nu echt niet aan denken
Idd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
Vandaag was een fiasco, ik had naar mijn lichaam moeten luisteren en in bed moeten blijven
Toedelsquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
nu, 'k ga er weer vandoor
Je zet ook K-Otic op je telefoon, dus dat kan er nog wel bij hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb vandaag een commerciele Jazz cd gekocht![]()
Matt Dusk en Wouter Hamel stonden eropquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zet ook K-Otic op je telefoon, dus dat kan er nog wel bij hoor.
vertraging door vorstvelet zal nu wel niet meer voorkomenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef creno het volgende:
jeetje, het komt steeds dichterbij, er is nu sprake van oplevering in week 13 (als alles meezit), maar ik moet het nog zien...
tis een plat dakquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertraging door vorstvelet zal nu wel niet meer voorkomen
Hebben ze het huis al helemaal opgemeseld aan de buitenkant en de kap al dicht zodat ze binnen door kunnen werken?
M'n username is niet Googlequote:
Je praat in tongen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n username is niet Google
Oh en dan moeten ze die erin frezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef creno het volgende:
[..]
tis een plat dak
de buitenmuur zal deze of komende week helemaal afgemetseld zijn, ik moet dinsdag met de uitvoerder een rondje gaan doen om te kijken of al het meerwerk klopt... De leidingen e.d. staan al wel op de muren en de grond getekend
Laat dat stof maar komen hoor, pas daarna worden de muren en de vloer afgewerkt, en ik ga pas schilderen na de opleveringquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en dan moeten ze die erin frezen
daar komt een verschikkelijke partij stof bij vrij. Dus mocht je voor die tijd al iets willen schilderen zorg dan wel dat het absoluut droog is als ze aan die klus gaan beginnen
mzzlquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ok, laterz!
en nu is er iemand zwanger?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:45 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
ik was even op wintersport
¿que?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie had dat kunnen denken...het is m'n voeding.
Tijd voor passende beloning voor Maikquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat Windows steeds crashed.
Helaas, dit heb ik zelf uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tijd voor passende beloning voor Maik![]()
nee daar ga ik niet op reagerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Helaas, dit heb ik zelf uitgevogeld.
ja ik vind het een mooi iets dat werken en vergaderen, maar d'r gaat altijd weer te veel vrije tijd in zittenquote:
kan nog netquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef petre86 het volgende:
lurk ik wel mee.. vergeet ik te TVP-en
Sweet Dreams Xiancequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:09 schreef Xiance het volgende:
ikke ook slapen *zwaai*
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:18 schreef davidov het volgende:
Maar ik heb wel morgen een enorme kater en grootse plannen.
Zou het kunnen dat ik het eindelijk ga vertellen aan mn ouders?
Stay tuned
kweet niet hoe het bij jullie is, maar hier in Eindhoven hebben we alweer slagregens hier tegen het raam hoorquote:
snel dan naar de trein toe hollen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb zin om drie kwartier te vroeg op school te zijn.
Hallo SJquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Sunjammer het volgende:
In every life, some rain must fall. But this is ridiculous!
Oftewel: mogguh
Oh Sunny, *giegel* jij gekke ouwe klagende zak, jij mallerd jij!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Sunjammer het volgende:
Dat gaat dan vrij snel ja.
Wat heb je met je nek gedaan dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Semisane het volgende:
Ja ook hallo.Zit weer op het werk, met nog een wat pijnlijke nek......oh well...lekker chillen dus.
Welkom terug Semisanequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Semisane het volgende:
Ja ook hallo.Zit weer op het werk, met nog een wat pijnlijke nek......oh well...lekker chillen dus.
Hier valt het ook met bakken uit de hemel, maar alles wat nu valt, dat valt met carnaval niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kweet niet hoe het bij jullie is, maar hier in Eindhoven hebben we alweer slagregens hier tegen het raam hoor![]()
Nee maar dan hebben ze vast wel weer de voorraad aangevuld met nieuw hemelwaterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef creno het volgende:
[..]
Hier valt het ook met bakken uit de hemel, maar alles wat nu valt, dat valt met carnaval niet meer
dat wordt dus bye bye Squeeze en hello Winq?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat is de nieuwe Squeeze tergend vervelend lezen qua layout, om nog maar te zwijgen over de inhoud.
ik sta op de prinsenwagen, dus ik rij mee in de optocht, en de andere dagen gaan we van kroeg naar kroegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze vast wel weer de voorraad aangevuld met nieuw hemelwater![]()
en hoef jij alleen maar optocht te kijken, of mag je ook meelopen ?
En nooit naar Halfvastenoptocht in Zeeland geweest, die 4 weken na Carnaval gehouden wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef creno het volgende:
[..]
ik sta op de prinsenwagen, dus ik rij mee in de optocht, en de andere dagen gaan we van kroeg naar kroeg
Ja klopt, die stuurden toen heel erg slim marketingtechnisch alle leden van de Squeeze gratis een exemplaar van de 1e Winqquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dus bye bye Squeeze en hello Winq?
want het oude team is toch voor "zichzelf" begonnen?
Zo die hadden dus als afscheidscadeau zichzelf het adressenbestand meegenomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, die stuurden toen heel erg slim marketingtechnisch alle leden van de Squeeze gratis een exemplaar van de 1e WinqSluw
juist wel.. ze waren ontevreden over hun baas of de veranderingen oidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo die hadden dus als afscheidscadeau zichzelf het adressenbestand meegenomen
dat is inderdaad uitgekookt. zeker omdat ze volgens mij niet geheel vrijwillig vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |