abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:48:56 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35161068
Wat irriteer ik me daar dood aan zeg de laatste tijd.
Vanavond ook weer op Sloterdijk denk koop eens een leuk tijdschrift voor in de trein.

Staan er echt een stuk of 30 paupers , voornamelijk vrouwen uitgebreid de tijdschriften te lezen.
Zodat jezelf niet even op je gemak kan kijken wat er allemaal te koop is. En aan de kant gaan ho maar....

Tief toch lekker op kijk gewoon welk tijdschrift of boek je wil kopen pak deze reken af en ga lekker weg....

Maar ga niet uitgebreid in de weg staan om dat tijdschrift te lezen en vervolgens niet te kopen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:51:14 #2
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_35161143
vraag beleefd of je er even bij mag en pak je tijdschrift
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_35161153
Die mensen wachten gewoon op hun trein en hebben geen geld om daadwerkelijk dit tijdschrift aan te schaffen
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:52:36 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35161197
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Candera het volgende:
Die mensen wachten gewoon op hun trein en hebben geen geld om daadwerkelijk dit tijdschrift aan te schaffen
Idd...maar het is vreselijk irritant vind ik.....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35161200
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Candera het volgende:
Toen ik bij de ako werkte moesten de mensen die echt stonden te lezen het tijdschrift ook kopen Waren idd figuren die soms 30 minuten stonden te lezen. Dan sta je niet meer "even op je trein te wachten"
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 18:57:40 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_35161391
Daar erger me ik dus ook helemaal kapot aan, een uur in dat tijdschrift staan lezen en het dan terugleggen, mag een ander dan verfrommelde exemplaar kopen. Bij V&D zie je dat ook heel vaak, als ik daar werkte, zou ik er echt iets van zeggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:03:10 #7
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35161629
Ik wil voor ik een tijdschrift koop even kijken of er wel iets instaat wat het lezen waar is. Dus mensen moeten niet zeuren als ik er even doorblader.

als je 7,50 voor een tijdschrift betaalt moet je er wel wat aan hebben vind ik.
Kleren pas je toch ook altijd? Dat is hetzelfde principe.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 19:04:14 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_35161673
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
Ik wil voor ik een tijdschrift koop even kijken of er wel iets instaat wat het lezen waar is. Dus mensen moeten niet zeuren als ik er even doorblader.

als je 7,50 voor een tijdschrift betaalt moet je er wel wat aan hebben vind ik.
Kleren pas je toch ook altijd? Dat is hetzelfde principe.
Even inkijken is wel iets anders dan er een uur in staan te lezen, je kijkt gewoon even in de inhoudsopgave en als je niets ziet dat je bevalt leg je het weer terug, klaar. Als je kleren past, ga je er toch ook niet een half uur mee in de rondte lopen in de winkel?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:06:49 #9
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35161771
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Even inkijken is wel iets anders dan er een uur in staan te lezen, je kijkt gewoon even in de inhoudsopgave en als je niets ziet dat je bevalt leg je het weer terug, klaar. Als je kleren past, ga je er toch ook niet een half uur mee in de rondte lopen in de winkel?
inhoudsopgave is voor mij niet genoeg.

Om een voorbeeld te noemen, als ik een motorblaadje koop en ik zie in de inhoudsopgave "review harleys" en er staat dan maar sumier een half a-4t'je groot iets over m'n favorietie motor, de Harley, dan ga ik geen 7,50 uitgeven aan dat flut blaadje...dan kan ik net zo goed dat half a-4'tje even uitlezen en mezelf het geld besparen
pi_35161805
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef dvdk het volgende:

[..]

inhoudsopgave is voor mij niet genoeg.

Om een voorbeeld te noemen, als ik een motorblaadje koop en ik zie in de inhoudsopgave "review harleys" en er staat dan maar sumier een half a-4t'je groot iets over m'n favorietie motor, de Harley, dan ga ik geen 7,50 uitgeven aan dat flut blaadje...dan kan ik net zo goed dat half a-4'tje even uitlezen en mezelf het geld besparen
Er is een verschil tussen even snel naar een item bladeren, of het hele item ter plekke gaan lezen
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:09:34 #11
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35161871
Trouwens het geld groeit me niet op de rug, dat geldt voor veel fokkers hier neem ik aan...als ik dingen zo kan doen dat het gratis is en ik er NIET voor hoef te betalen dan doe ik dat maar wat graag!

Die klootzakken van de kiosks waar ze tijdschriften verkopen verdienen toch wel genoeg...aan bijvoorbeeld staatsloten en sigarettenverkoop!
pi_35161959
Dat doe ik ook altijd. Maar alleen als ik op iemand aan het wachten ben.
pi_35161971
Laten dat nou net de non profit producten zijn
pi_35162063
Ik stond in de stationsrestaurantie op station Naarden-Bussum een aantal jaren geleden ook vaak terwijl ik op mijn trein wachtte even een tijdschrift door te bladeren. Soms kocht ik er eentje, vaak kocht ik iets anders, een broodje ofzo. Op een gegeven moment werd me gezegd dat het niet de bedoeling was dat ik zo in een tijdschrift stond te bladeren. Oké, als ze hun klanten zo klantonvriendelijk willen benaderen, moeten ze dat zelf weten, maar dan zet ik er ook geen stap meer binnen. Ik heb er daarna zelden meer iets gekocht, ik ga voortaan wel naar de Wizzl daar op het station. Ze hebben daar in de stationsrestauratie een goeie klant van ze weggejaagd, scheelt ze heel wat inkomsten want ik kocht er vaak iets.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:16:42 #15
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35162136
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik stond in de stationsrestaurantie op station Naarden-Bussum een aantal jaren geleden ook vaak terwijl ik op mijn trein wachtte even een tijdschrift door te bladeren. Soms kocht ik er eentje, vaak kocht ik iets anders, een broodje ofzo. Op een gegeven moment werd me gezegd dat het niet de bedoeling was dat ik zo in een tijdschrift stond te bladeren. Oké, als ze hun klanten zo klantonvriendelijk willen benaderen, moeten ze dat zelf weten, maar dan zet ik er ook geen stap meer binnen. Ik heb er daarna zelden meer iets gekocht, ik ga voortaan wel naar de Wizzl daar op het station. Ze hebben daar in de stationsrestauratie een goeie klant van ze weggejaagd, scheelt ze heel wat inkomsten want ik kocht er vaak iets.
Naarden Bussum sta ik elke ochtend om 6.45 uur
pi_35162332
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Wtf, en je kocht daar vaak iets. Idd, pech voor ze.
pi_35162887
We blijven Nederlanders hè Kijken kijken, nie kopen.
pi_35162907
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef dvdk het volgende:
Trouwens het geld groeit me niet op de rug, dat geldt voor veel fokkers hier neem ik aan...als ik dingen zo kan doen dat het gratis is en ik er NIET voor hoef te betalen dan doe ik dat maar wat graag!

Die klootzakken van de kiosks waar ze tijdschriften verkopen verdienen toch wel genoeg...aan bijvoorbeeld staatsloten en sigarettenverkoop!
Gadverdamme wat een ongelofelijke sloeber ben jij. Nederland gaat kapot aan idioten die altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
pi_35162964
Ik lees ook altijd de VI op het station. Niks mis mee, ga niet elk tijdschrift kopen. En de spits is nu ook niet echt vermakelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_35163036
quote:
Ja, op sigaretten en staatsloten maak je ook zo lekker veel winst .
pi_35163206
quote:

Ja, en de klootzakken van de NS verdienen ook zat aan andere mensen die kaartjes kopen dus waarom zou ik nog kaartjes kopen ? En zo lust er nog wel een paar.

OT:
Het ergst is dan nog dat zulke mensen vaak nog een geïrriteerde blik geven als je beleefd vraagt of je er even langs mag. Dat je even in de inhoudsopgave kijkt oké, maar complete verhalen lezen
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:11 #22
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35163220
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, op sigaretten en staatsloten maak je ook zo lekker veel winst .
man......een beetje in je winkel staan, wachten tot sukkels je spullen kopen,die je alleen maar een beetje netjes in de rekken hoef uit te stallen....die spullen dan verkopen voor 50% of zelfs meer dan dat de winkelier ervoor betaalt heeft...is gewoon easy money voor hun
pi_35163316
Da's ook precies de bedoeling van een winkel .
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:43:48 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35163329
quote:
Aan sigarettenverkoop verdien je echt geen ene fuck hoor.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:45:02 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35163402
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef dvdk het volgende:

[..]

man......een beetje in je winkel staan, wachten tot sukkels je spullen kopen,die je alleen maar een beetje netjes in de rekken hoef uit te stallen....die spullen dan verkopen voor 50% of zelfs meer dan dat de winkelier ervoor betaalt heeft...is gewoon easy money voor hun
Wil je nou echt beweren dat op sigaretten en staatsloten een winstmarge van 50% zit voor de winkelier?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:45:12 #26
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35163410
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Da's ook precies de bedoeling van een winkel .
kzou wel wat extra service willen dan als ik een tijdschrift koop bij ze. playboy bv. dat de cassiere je effe pijpt ofzo of bij een motorblaadje dat je effe op de baas z'n bike een rondje mag. Dat zou wel vet zijn.
pi_35163502
Ik koop al jaren geen tijdschriften meer, ik vindt ze veel te duur.
Maar om ze nou in de kiosk te lezen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:47:17 #28
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35163508
Ik moet zeggen, de tijdschriften zijn wel duur tegenwoordig. Maar je hebt wel gelijk. *Zucht*. Nederlanders!
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:47:24 #29
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35163510
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Karina het volgende:
Daar erger me ik dus ook helemaal kapot aan, een uur in dat tijdschrift staan lezen en het dan terugleggen, mag een ander dan verfrommelde exemplaar kopen. Bij V&D zie je dat ook heel vaak, als ik daar werkte, zou ik er echt iets van zeggen.
nou dan koop je dat verfrommelde exemplaar toch lekker niet
pi_35163591
ik koop ze wel hoor,maar ach ik stoor me niet zo snel
en even vragen van ''hallo ik moet er even bij''werkt nog altijd
Salsa Española
pi_35163856
Gewoon dat boek ineens uit hun handen rukken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:13:52 #32
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35164698
Waarom vraag je niet of je er even bij mag
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35164719

sorry, baggergebrek
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')