Idd...maar het is vreselijk irritant vind ik.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Candera het volgende:
Die mensen wachten gewoon op hun trein en hebben geen geld om daadwerkelijk dit tijdschrift aan te schaffen
Toen ik bij de ako werkte moesten de mensen die echt stonden te lezen het tijdschrift ook kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Candera het volgende:
Die mensen wachten gewoon op hun trein en hebben geen geld om daadwerkelijk dit tijdschrift aan te schaffen
Even inkijken is wel iets anders dan er een uur in staan te lezen, je kijkt gewoon even in de inhoudsopgave en als je niets ziet dat je bevalt leg je het weer terug, klaar. Als je kleren past, ga je er toch ook niet een half uur mee in de rondte lopen in de winkel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
Ik wil voor ik een tijdschrift koop even kijken of er wel iets instaat wat het lezen waar is. Dus mensen moeten niet zeuren als ik er even doorblader.
als je 7,50 voor een tijdschrift betaalt moet je er wel wat aan hebben vind ik.
Kleren pas je toch ook altijd? Dat is hetzelfde principe.
inhoudsopgave is voor mij niet genoeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Even inkijken is wel iets anders dan er een uur in staan te lezen, je kijkt gewoon even in de inhoudsopgave en als je niets ziet dat je bevalt leg je het weer terug, klaar. Als je kleren past, ga je er toch ook niet een half uur mee in de rondte lopen in de winkel?
Er is een verschil tussen even snel naar een item bladeren, of het hele item ter plekke gaan lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
inhoudsopgave is voor mij niet genoeg.
Om een voorbeeld te noemen, als ik een motorblaadje koop en ik zie in de inhoudsopgave "review harleys" en er staat dan maar sumier een half a-4t'je groot iets over m'n favorietie motor, de Harley, dan ga ik geen 7,50 uitgeven aan dat flut blaadje...dan kan ik net zo goed dat half a-4'tje even uitlezen en mezelf het geld besparen
Naarden Bussum sta ik elke ochtend om 6.45 uurquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik stond in de stationsrestaurantie op station Naarden-Bussum een aantal jaren geleden ook vaak terwijl ik op mijn trein wachtte even een tijdschrift door te bladeren. Soms kocht ik er eentje, vaak kocht ik iets anders, een broodje ofzo. Op een gegeven moment werd me gezegd dat het niet de bedoeling was dat ik zo in een tijdschrift stond te bladeren. Oké, als ze hun klanten zo klantonvriendelijk willen benaderen, moeten ze dat zelf weten, maar dan zet ik er ook geen stap meer binnen. Ik heb er daarna zelden meer iets gekocht, ik ga voortaan wel naar de Wizzl daar op het station. Ze hebben daar in de stationsrestauratie een goeie klant van ze weggejaagd, scheelt ze heel wat inkomsten want ik kocht er vaak iets.
Wtf, en je kocht daar vaak iets. Idd, pech voor ze.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik stond in de stationsrestaurantie op station Naarden-Bussum een aantal jaren geleden ook vaak terwijl ik op mijn trein wachtte even een tijdschrift door te bladeren. Soms kocht ik er eentje, vaak kocht ik iets anders, een broodje ofzo. Op een gegeven moment werd me gezegd dat het niet de bedoeling was dat ik zo in een tijdschrift stond te bladeren. Oké, als ze hun klanten zo klantonvriendelijk willen benaderen, moeten ze dat zelf weten, maar dan zet ik er ook geen stap meer binnen. Ik heb er daarna zelden meer iets gekocht, ik ga voortaan wel naar de Wizzl daar op het station. Ze hebben daar in de stationsrestauratie een goeie klant van ze weggejaagd, scheelt ze heel wat inkomsten want ik kocht er vaak iets.
Gadverdamme wat een ongelofelijke sloeber ben jij. Nederland gaat kapot aan idioten die altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef dvdk het volgende:
Trouwens het geld groeit me niet op de rug, dat geldt voor veel fokkers hier neem ik aan...als ik dingen zo kan doen dat het gratis is en ik er NIET voor hoef te betalen dan doe ik dat maar wat graag!
Die klootzakken van de kiosks waar ze tijdschriften verkopen verdienen toch wel genoeg...aan bijvoorbeeld staatsloten en sigarettenverkoop!
Ja, op sigaretten en staatsloten maak je ook zo lekker veel winstquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef dvdk het volgende:
Die klootzakken van de kiosks waar ze tijdschriften verkopen verdienen toch wel genoeg...aan bijvoorbeeld staatsloten en sigarettenverkoop!
Ja, en de klootzakken van de NS verdienen ook zat aan andere mensen die kaartjes kopen dus waarom zou ik nog kaartjes kopen ? En zo lust er nog wel een paar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef dvdk het volgende:
Trouwens het geld groeit me niet op de rug, dat geldt voor veel fokkers hier neem ik aan...als ik dingen zo kan doen dat het gratis is en ik er NIET voor hoef te betalen dan doe ik dat maar wat graag!
man......een beetje in je winkel staan, wachten tot sukkels je spullen kopen,die je alleen maar een beetje netjes in de rekken hoef uit te stallen....die spullen dan verkopen voor 50% of zelfs meer dan dat de winkelier ervoor betaalt heeft...is gewoon easy money voor hunquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, op sigaretten en staatsloten maak je ook zo lekker veel winst.
Aan sigarettenverkoop verdien je echt geen ene fuck hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef dvdk het volgende:
Wil je nou echt beweren dat op sigaretten en staatsloten een winstmarge van 50% zit voor de winkelier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef dvdk het volgende:
[..]
man......een beetje in je winkel staan, wachten tot sukkels je spullen kopen,die je alleen maar een beetje netjes in de rekken hoef uit te stallen....die spullen dan verkopen voor 50% of zelfs meer dan dat de winkelier ervoor betaalt heeft...is gewoon easy money voor hun
kzou wel wat extra service willen dan als ik een tijdschrift koop bij ze. playboy bv. dat de cassiere je effe pijpt ofzo of bij een motorblaadje dat je effe op de baas z'n bike een rondje mag. Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Da's ook precies de bedoeling van een winkel.
nou dan koop je dat verfrommelde exemplaar toch lekker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Karina het volgende:
Daar erger me ik dus ook helemaal kapot aan, een uur in dat tijdschrift staan lezen en het dan terugleggen, mag een ander dan verfrommelde exemplaar kopen. Bij V&D zie je dat ook heel vaak, als ik daar werkte, zou ik er echt iets van zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |