Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
Dat dacht iedereen maar dat bleek dus anders te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.
Ik kreeg het idee dat ze zomaar even van het ene op het andere moment in de cel werd gegooit.
Alsof dat wat uitmaakt..ze moet zowiezo oprottenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
Passpoort afpakken, en achter het raam zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ze er best goed uitziet voor een parasiet.![]()
Ok ok, uitwonen en d'r uit schoppen dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met een oprotpremie (¤7000) terug naar Kosovo is gegaan, maar vervolgens via de 'Franse achterdeur' weer in Nederland is gaan wonen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
Zulke exemplaren vind je in iedere tippelzone. Uiteraard van Oost-Europese origine, illegaal in Nederland en van een twijfelachtig allooiquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
boohooquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Liz87 het volgende:
Haar familie heeft geld gekregen. Zij dus niet alleen.
En wat zou jij doen, als je hier 5-6 jaar hebt gewoond, zo ver bent gekomen op school (VWO, dat heeft menig Nederlander nog niet) en dan 4 maandjes voor je examen te horen krijgt dat je per direct op kunt rotten.
Met dat diploma krijgt zij tenminste een toekomst, wat velen in zo'n land al niet hebben. Volgens mij is het in haar geval dus gewoon kiezen voor jezelf en voor je toekomst en gaan voor dat diploma.
Daarnaast kun je dus gewoon uit de klas getrokken worden ja, voor zover je daarvan kunt spreken want haar werd verzocht zich meteen te melden op het politiebureau. Meestal wordt het gezegd wanneer deze mensen zich om de 2-4 weken moeten melden op het politiebureau. Dan ga je dus inderdaad direct met een busje naar t uitzetcentrum.
Jawel hoor, maar daar moet ze helemaal overnieuw beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
boohoo![]()
Alsof ze daar niet naar school kan
Oh en jij dent dat dat van hetzelfde niveau is. Waarschijnlijk kan ze daar niet eens naar school omdat ze niet als inwoner geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
boohoo![]()
Alsof ze daar niet naar school kan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef sirrom het volgende:
Er is al / nog een TAIDA onderwerp in klaagbaak.
quote:Lieve Taida moet eigenlijk helemaal niet naar het VWO. Ze moet naar de Toneelschool
Dat verandert er niets aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Liz87 het volgende:
Haar familie heeft geld gekregen. Zij dus niet alleen.
Ow...ik hoor net dat ze helemaal opnieuw moet beginnen. En nu dat ze niet eens naar een school kan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef Liz87 het volgende:
[..]
Oh en jij dent dat dat van hetzelfde niveau is. Waarschijnlijk kan ze daar niet eens naar school omdat ze niet als inwoner geaccepteerd wordt.
Ga je bezig houden met iets nuttigs zou ik zeggen en laat dat kind haar examen doen, daarna zul je dr geen last meer van hebben
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan dat nou.
Je zit in de klas en er komt politie en die flikkeren je in de cel.
Dit kan absoluut nooit. Er komt normaal gesproken toch bericht dat je uitgeprocedeerd bent en op een bepaalde datum op het vliegtuig moet?
Als zij uit de klas getrokken is, heeft ze dat bericht dus gewoon genegeerd, en is het gewoon een parasiet.
Klaar uit. afnokken sloerie!
Redelijk mosterd na de maaltijd dit topic, waar kan ik zulke stenen vinden als waar jij net onder vandaan komt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.
Ik kreeg het idee dat ze zomaar even van het ene op het andere moment in de cel werd gegooit.
Oh, ok, dan heb ik medelijden met drquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
De meeste families krijgen geld hoor en tickets ook. Van een kale kip valt immers niet te plukken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat verandert er niets aan.
Ze heeft/hebben geld gekregen om terug te keren naar Kosovo. Tickets zijn vergoed, etc...
Als ze dan vervolgens vrolijk via Frankrijk weer terug komt, ga je mij niet wijsmaken dat ze niet de boel besodemieterd heeft.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef Liz87 het volgende:
[..]
Oh en jij dent dat dat van hetzelfde niveau is. Waarschijnlijk kan ze daar niet eens naar school omdat ze niet als inwoner geaccepteerd wordt.
Ga je bezig houden met iets nuttigs zou ik zeggen en laat dat kind haar examen doen, daarna zul je dr geen last meer van hebben
Optyfen dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef wjschreuder het volgende:
hoewel ik niet helemaal snap waarom ze niet even haar VWO diploma mag halen, heeft ze wel over alles ongeveer gelogen en daarom haar kruid voor mij wel verschoten
Ohja, en jij denkt zeker dat een VWO diploma behaald in Kosovo gelijk staat aan een VWO diploma in Nederland...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef cultheld het volgende:
[..]Jij denkt zeker ook dat economen in Sierre Leone nog met een telraam werken in plaats van met een rekenmachine
.
Wist je dat ze in die landen óók internet hebben op scholen? Het is typisch jaren 70 links en Nederlands om zoals jij te redeneren. Die buitenlanders zijn zielig, dus moeten wij ze scholen en niet uit laten zetten omdat wij het hier zo goed hebben.
Ze heeft al 7000 euro "gestolen" en nu ook nog eens een behoorlijk diploma binnenhalen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Liz87 het volgende:
[..]
Ohja, en jij denkt zeker dat een VWO diploma behaald in Kosovo gelijk staat aan een VWO diploma in Nederland...
En jij denkt zeker dat wanneer iemand niet geaccepteerd wordt als inwoner (ivm haar vluchtelinge zijn etc.) dat zij op de beste middelbare school van heel Kosovo haar diploma kan halen? Lijkt me duidelijk niet he.. Als al die mensen daar hoog opgeleid waren omdat ze o zo goede scholen.
Daarnaast vind ik buitenlanders niet zielig en ik ben het ook in grote lijnen met Verdonk eens en zo'n beleid moet er ook zijn.
En het gaat hier om 4 maanden, daarna gaat ze 'vrijwillig' weg. Dit hele proces heeft al meer gekost dan de kosten van haar diplomaatje. En dát komt dus ook uit jouw portemonneetje. Het feit dat ze hier haar diploma gaat halen, kost Nederland in feite niks. Daar zijn (particuliere) geldschieters voor. Dus zeik maar niet zo.
Het feit dat je überhaupt naar SBS kijkt zegt al genoeg over je intelligentiequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze heeft al 7000 euro "gestolen" en nu ook nog eens een behoorlijk diploma binnenhalen zekerIk laat me niet misleiden door die tranentrek filmpjes van SBS, sorry
.
Waarom? Regels zijn toch regels, + ze heeft nog eens (oke, met haar familie 7000 euro gekregen). Als je voor haar een uitzondering maakt kan je voor iedereen wel een uitzondering maken. Bovendien heeft ze gewoon stelselmatig gelogen en misbruik gemaakt van dat schengenvisum.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Mainport het volgende:
Geen grote mond als je je feitjes niet op een rij hebt. Ik zit bij haar op school en kan zeggen dat het heel sneu is dat een visum van vier maanden teveel is gevraagd.
Het feit dat je zulke kortzichtige conclusies trekt, zegt genoegt over jouw wereldbeeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Liz87 het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt naar SBS kijkt zegt al genoeg over je intelligentie![]()
Yo pauper! Ik kom de laatste 4 maanden van mijn studie gezellig bij jou wonen. Op jouw kosten uiteraard. Niet zeiken, want ik ga na 4 maanden vrijwillig weer weg en het kost de rest van Nederland niks.quote:En het gaat hier om 4 maanden, daarna gaat ze 'vrijwillig' weg. Dit hele proces heeft al meer gekost dan de kosten van haar diplomaatje. En dát komt dus ook uit jouw portemonneetje. Het feit dat ze hier haar diploma gaat halen, kost Nederland in feite niks. Daar zijn (particuliere) geldschieters voor. Dus zeik maar niet zo.
Haha volgens mij kun je niet lezen of wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:11 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Yo pauper! Ik kom de laatste 4 maanden van mijn studie gezellig bij jou wonen. Op jouw kosten uiteraard. Niet zeiken, want ik ga na 4 maanden vrijwillig weer weg en het kost de rest van Nederland niks.
Het boeit toch geen ene fuck of ze hier haar VWO haalt of daar en het verschil daarin, aangezien ze daar wil gaan wonen/werken? Lekker relevant dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Liz87 het volgende:
[..]
Ohja, en jij denkt zeker dat een VWO diploma behaald in Kosovo gelijk staat aan een VWO diploma in Nederland...
En jij denkt zeker dat wanneer iemand niet geaccepteerd wordt als inwoner (ivm haar vluchtelinge zijn etc.) dat zij op de beste middelbare school van heel Kosovo haar diploma kan halen? Lijkt me duidelijk niet he.. Als al die mensen daar hoog opgeleid waren omdat ze o zo goede scholen.
Daarnaast vind ik buitenlanders niet zielig en ik ben het ook in grote lijnen met Verdonk eens en zo'n beleid moet er ook zijn.
En het gaat hier om 4 maanden, daarna gaat ze 'vrijwillig' weg. Dit hele proces heeft al meer gekost dan de kosten van haar diplomaatje. En dát komt dus ook uit jouw portemonneetje. Het feit dat ze hier haar diploma gaat halen, kost Nederland in feite niks. Daar zijn (particuliere) geldschieters voor. Dus zeik maar niet zo.
Ah ik d8 al waar blijf je. Hoe zat het nou met dat Franse visum ook alweer? Geen werk, geen scholing toch? Ook al ben je in afwachting van een verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:49 schreef Mwanatabu het volgende:
O, we snappen het allemaal weer eens niet.
Taïda is op dit moment GEEN asielzoeker. Dat was ze wel, toen ze minderjarig was. Toen is haar familie met premie uitgezet.
Ze is hier nu in afwachting van een reguliere verblijfsvergunning. Een tijdelijke ook. Dat heeft dus niets te maken met haar eerdere verblijf op andere gronden (politiek asiel).
Voorts zijn er geen afspraken gemaakt over die 7000 euro omtrent haar scholing. Als dat wél zo was geweest, dan had de rechter haar uitzetting gewoon door laten gaan.
Leugens? Ze heeft zich op legale wijze toegang verschaft tot dit land, hoor. Haar verblijfplaats en intenties waren bekend. Zo oordeelde ook de rechter.
Dus jullie kunnen met zn allen fijn blijven gillen over "leugens" en "opbokken", ik denk dat ze fijn haar diploma mag halen -waar niemand last van heeft, ook niet in de portemonnee- en dat ze daarna teruggaat naar haar familie.
Ze is naar mijn weten niet in afwachting van een verblijfsvergunning, maar in afwachting van een MVV, machtiging VOORLOPIG verblijf. Dat kind is zelf slim genoeg om te bedenken dat ze hier niet voor altijd kan blijven, en dat zal ze nu ook zeker niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ik d8 al waar blijf je. Hoe zat het nou met dat Franse visum ook alweer? Geen werk, geen scholing toch? Ook al ben je in afwachting van een verblijfsvergunning?
Ow enne nog iets; vindt jij het niet raar dat zij nu in "afwachting van een verblijfsvergunning" is, terwijl ze over 4 maanden al weer weg gaat? Waarom heeft ze die verblijfsvergunning anders voor nodig dan het halen van een diploma wat ze in land van herkomst ook kan doen? En niet zeiken over dat een VWO diploma hier niet te vergelijken valt met daar, is niet relevant aangezien ze daar wil gaan studeren/werken.
net alsof ze wat heeft aan haar VWO diploma, ze lachen haar straks in haar gezicht uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Liz87 het volgende:
[..]
oftewel, ze gaat verder parasiteren op ONZE kosten ( ja aan europa betalen we ook subsidiesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef Liz87 het volgende:
Het feit dat een VWO diploma niet geijk is aan een NL vwo diploma is wél relevant omdat ze niet in Kosovo gaat studeren volgens haar. Elders in Europa. Dus...
wie garandeerd datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Liz87 het volgende:
Kortom: kun je iemand niet beter laten parasiteren als diegene ook nog wat geld in het laatje brengt door hoog opgeleid te zijn en ergens in Europa een goede baan heeft?
Voor de 20e keer: dat visum is niet relevant anders dan voor de vaststelling dat ze op legale wijze dit land is binnengekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ik d8 al waar blijf je. Hoe zat het nou met dat Franse visum ook alweer? Geen werk, geen scholing toch? Ook al ben je in afwachting van een verblijfsvergunning?
Nee, want ze is in afwachting van een voorlopige verblijfsvergunning met specifiek doel het afronden van een opleiding. Helemaal niet raar. Heel gewoon zelfs: het is één van de doelstellingen van zo'n vergunning.quote:Ow enne nog iets; vindt jij het niet raar dat zij nu in "afwachting van een verblijfsvergunning" is, terwijl ze over 4 maanden al weer weg gaat? Waarom heeft ze die verblijfsvergunning anders voor nodig dan het halen van een diploma wat ze in land van herkomst ook kan doen? En niet zeiken over dat een VWO diploma hier niet te vergelijken valt met daar, is niet relevant aangezien ze daar wil gaan studeren/werken.
Och jah, de Amerikaanse/Chineze/etc buitenlandse studenten die hier hun studie volgen zijn uiteraard ook smerige parasieten waar 100 klaagbaak topics over lopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Voor de 20e keer: dat visum is niet relevant anders dan voor de vaststelling dat ze op legale wijze dit land is binnengekomen.
Zodra de aanvraag MVV loopt, verblijft ze hier legaal én mag ze naar school.
[..]
Nee, want ze is in afwachting van een voorlopige verblijfsvergunning met specifiek doel het afronden van een opleiding. Helemaal niet raar. Heel gewoon zelfs: het is één van de doelstellingen van zo'n vergunning.
Als dit voor iedereen netto over zijn/haar hele leven waar is, hebben we een aardig probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Liz87 het volgende:
iedereen kost geld.
Bovendien is ze op een onrechtmatige manier in Nederland teruggekomen, nadat ze weer was vertorkken. Dan vraag je erom imho.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan dat nou.
Je zit in de klas en er komt politie en die flikkeren je in de cel.
Dit kan absoluut nooit. Er komt normaal gesproken toch bericht dat je uitgeprocedeerd bent en op een bepaalde datum op het vliegtuig moet?
Als zij uit de klas getrokken is, heeft ze dat bericht dus gewoon genegeerd, en is het gewoon een parasiet.
Klaar uit. afnokken sloerie!
Nee dus. Niet nablaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bovendien is ze op een onrechtmatige manier in Nederland teruggekomen, nadat ze weer was vertorkken. Dan vraag je erom imho.
Wel dus. Als je met 7000 euro onder je arm vrijwillig bent vertrokken, weet je donders goed dat het niet de bedoeling is om terug te komen.quote:
Oh, dus omdat haar ouders in de periode dat zij nog onderdeel uitmaakte van het gezin, een oprotpremie kregen, zou zij als persoon, die er vanaf haar 18 voor kon kiezen om geen deel uit te maken van dat gezin, NOOIT meer in Nederland mogen komen? Hetzij voor vakantie, hetzij voor studie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel dus. Als je met 7000 euro onder je arm vrijwillig bent vertrokken, weet je donders goed dat het niet de bedoeling is om terug te komen.
Nee dus. Dat maakt het niet onrechtmatig. Tevens was Taida niet actief betrokken bij het besluit te vertrekken (minderjarig) en is dit een compleet andere aanvraag en zaak. Ze is nu geen asielzoeker meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel dus. Als je met 7000 euro onder je arm vrijwillig bent vertrokken, weet je donders goed dat het niet de bedoeling is om terug te komen.
daar verder gewoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef sirrom het volgende:
Er is al / nog een TAIDA onderwerp in klaagbaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |