abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 10:06:07 #1
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34752272
Zit ik me laatst nog druk te maken hoe de IND pubermeisjes uit de klas rukt en opsluit.
Blijkt alles toch nog goed te komen: de rechter besluit dat dit lieve meisje helemaal niet opgeloten hoeft te worden en toch voorlopg haar felbegeerde VWO papiertje mag gaan halen.

How Wrong...

Lieve Taida moet eigenlijk helemaal niet naar het VWO. Ze moet naar de Toneelschool....

Vandaag blijkt (?) dat zij jan en alleman een beetje om de (franse) tuin heeft geleid...: Ze heeft vorig jaar zelf vrijwillig het land verlaten om zodoende terug te keren naar haar moederland en heeft daarvoor een hoop NL premies (7000 Euro) opgestreken.

En nou komt ze via de Franse achterdeur toch weer terug.

Oplichtster!

http://www.rtl.nl/(/actue(...)da_pleegt_fraude.xml
quote:
Verdonk: Taida pleegt fraude
De Kosovaarse Taida die in Winterswijk op school zit, heeft fraude gepleegd. Dat zegt de woordvoerder van minister Verdonk in De Telegraaf.

Vrijwillig
Vorig jaar keerde de scholiere vrijwiliig met haar familie terug naar Kosovo. Taida Pasic kreeg toen van de IND een premie van 7000 euro om daar naar school te kunnen gaan en een nieuw leven op te bouwen. Het meisje kwam toch terug naar Nederland, met een Frans toeristenvisum.

Verkeerd beeld
Volgens Verdonk is er een verkeerd beeld ontstaan van de situatie en wordt de IND bewust zwart gemaakt. Ze vindt dat het meisje moet worden uitgezet, maar ze wil eerst haar vwo in Nederland afmaken. Ze heeft daarvoor nog enkele maanden nodig.

Verzoeken
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Ze zit klinkklare onzin te verkopen en maakt IND-medewerkers zwart\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\', zegt de woordvoerder. Volgens het ministerie zijn twee verzoeken voor een voorlopige verblijfsvergunning van de 18-jarige Taida terecht afgewezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sirrom op 05-02-2006 15:33:24 ]
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 10:10:16 #2
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34752305
Gewoon weg met haar.
Simpel zat.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34752313
serieus
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34752361
Wie moet je nu geloven? Dat liegende moordwijf, of Taida? Van Verdonk is immers al bekend dat ook zij een kei is in liegen.
Ik post om het posten.
pi_34752369
ach lekker boeiend
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34752370
Het is wachten op de reacties die dit af gaan doen als een futiliteit

Van mij mocht ze best haar VWO hier afmaken (Humaan beleid voeren anyone?) maar nu denk ik ook "laat maar zitten".
  zondag 5 februari 2006 @ 10:21:04 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_34752388
jammer weer. Door dit soort acties verpest ze het voor mensen die er wel positief en oprecht inzitten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_34752461
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:17 schreef Furious het volgende:
Wie moet je nu geloven? Dat liegende moordwijf, of Taida? Van Verdonk is immers al bekend dat ook zij een kei is in liegen.
Het gaat er niet zo zeer om wie je moet geloven. Ieder verhaal heeft twee kanten, en dat blijkt hier maar weer eens. Het kan nu zijn dat de een liegt, of de ander. Maar ik ben bang dat ik wel weet wie van de twee.... en dan is het helaas voor iedereen zo, dat Verdonk de Nederlandse nationaliteit heeft, dus die hoeft niet weg...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_34752488
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:28 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Het gaat er niet zo zeer om wie je moet geloven. Ieder verhaal heeft twee kanten, en dat blijkt hier maar weer eens. Het kan nu zijn dat de een liegt, of de ander. Maar ik ben bang dat ik wel weet wie van de twee.... en dan is het helaas voor iedereen zo, dat Verdonk de Nederlandse nationaliteit heeft, dus die hoeft niet weg...
Ik gok dat die Taida heeft gelogen.
pi_34752527
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik gok dat die Taida heeft gelogen.
ik gok met je mee
pi_34752531
goh... doet elke asielzoeker dit niet?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_34752564
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:36 schreef Vampier het volgende:
goh... doet elke asielzoeker dit niet?
Niet iedereen komt terug, die worden vermoord in hun land van afkomst
  zondag 5 februari 2006 @ 10:40:33 #14
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34752579
Toch vraag ik me af of dit echt zo openlijk kan... Eerst een oprotpremie accepteren. Dan idd het landverlaten. Paar maanden later weer terugkomen en dan openlijk stennis gaan schoppen dat je (weer) moet oprotten.

Ergens klopt iets niet. Als dit echt zo is, is het opmerkelijk dat iemand op een zondagochtend ' opeens ' met deze feiten boven tafel komt.
pi_34752683
Volgens de telegraaf heeft nederland geholpen met het zoeken naar een school daar waar ze een opleiding op vwo niveau had kunnen af maken.

Echt te triest als dit waar is.. al die klasgenootjes enzo zullen zich flink genaaid voelen ook.

En ik geloof niet dat verdonk daarover zou liegen, er zijn meer mensen die die gegevens inkunnen zien (echt niet verdonk's prive computer ofzo :') ) dat gaat sowieso uitkomen en dan kan verdonk opstappen, sowieso.
pi_34752709
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef sirrom het volgende:

Ergens klopt iets niet. Als dit echt zo is, is het opmerkelijk dat iemand op een zondagochtend \\\\\\\' opeens \\\\\\\' met deze feiten boven tafel komt.
Precies, Verdonk had dit meteen kenbaar moeten maken aan de rechter.
pi_34752732
Natrappen van Verdonk. Waarom denk je dat dit niet bij de rechtszaak van Taida in beschouwing is genomen?
Graag op anoniem
pi_34752784
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:54 schreef Mainport het volgende:
Natrappen van Verdonk. Waarom denk je dat dit niet bij de rechtszaak van Taida in beschouwing is genomen?
Inderdaad, ik moet nu nog erger kotsen van die Verdonk
  zondag 5 februari 2006 @ 11:00:39 #19
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34752804
stuur verdonk en taida samen naar kosovo.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34752845
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef B_BOY het volgende:
stuur verdonk en taida samen naar kosovo.
Onzin, Verdonk is gewoon een slechte verliezer en Taida verblijft gewoon legaal in Nederland. Ze studeert immers en dealt drugs niet!

Laat ze gewoon hier blijven bij haar lieve pleegouders die ik overigs goed ken!
5 jaar FOK! Weblog
  zondag 5 februari 2006 @ 11:16:30 #21
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34753031
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:03 schreef Stratus het volgende:

[..]

Onzin, Verdonk is gewoon een slechte verliezer en Taida verblijft gewoon legaal in Nederland. Ze studeert immers en dealt drugs niet!

Laat ze gewoon hier blijven bij haar lieve pleegouders die ik overigs goed ken!
Lieve oplichters (m/v) bestaan ook...
maar ut mag nou eenmaal niet, geloof ik.
Duz....
pi_34753386
Goh wat zul jij een onbevooroordeelde mening hebben stratus..
pi_34753405
Oh en jullie geloven verdonk :')

Zij had ook bewezen dat ze een engeltje is dat nooit liegt enzo :')

Lame nie lachen.

Overigens wil ik niet zeggen dat ik Taida's kant geloof. Ik ben neutraal. Maar Verdonk heeft eerder leugentjes verspreid, dat is bewezen...
  zondag 5 februari 2006 @ 11:36:52 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34753416
nog 25999 ware gezichten te ontmaskeren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 februari 2006 @ 11:39:41 #25
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34753476
Verdomme, toneelschool...weer een toekomstige werkloze erbij!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')