Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. (quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nietus. X&Y was vet goed. Niet zo goed als Parachutes maar nog zeker een top album. Coldplay brengt nog steeds muziek die goed is, in tegenstelling tot andere muzikanten die na 2 albums niks meer brengen.
En toch verkoopt het...... tjonge jongequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. ()
Maar wat kan coldplay daar aan doen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan alleen niet zo goed tegen hypen. Ik ben totaal niet tegen commercie, maar de manier waarop bands als U2 en Coldplay worden gehypt is gewoonweg belachelijk.
Op de radio: Om de aantal weken U2-week of Coldplay-week. Met elk uur een aantal nummers van ze. Als ze een concert geven , wordt dit al maanden vantevoren uitgemolken. "Jij kan erbij zijn dankzij Yorin FM." Alsof het onmogelijk is om kaartjes voor zulke "goden" te krijgen.
Ehm dude, alle metal lijkt ook op elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks. Maar daarom mag ik wel blij zijn als ze stoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Maar wat kan coldplay daar aan doen dan?
Dan moet je eens niet naar Yorin FM luisteren...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan alleen niet zo goed tegen hypen. Ik ben totaal niet tegen commercie, maar de manier waarop bands als U2 en Coldplay worden gehypt is gewoonweg belachelijk.
Op de radio: Om de aantal weken U2-week of Coldplay-week. Met elk uur een aantal nummers van ze. Als ze een concert geven , wordt dit al maanden vantevoren uitgemolken. "Jij kan erbij zijn dankzij Yorin FM." Alsof het onmogelijk is om kaartjes voor zulke "goden" te krijgen. Vorige zomer werd er zelfs een live-verslag gegeven van het landen van het vliegtuig met U2 erin, op Schiphol. Dat gaat toch helemaal nergens meer over?
Dat noem ik hypen. Dat de muziek goed verkoopt, oke. Het is mijn smaak niet, maar als veel mensen het mooi vinden, prima. Maar het randgebeuren stuit mij tegen de borst. Vooral ook als op je werk een bepaalde radiozender aanstaat en je er niet omheen kunt.
Ah couldn't agree more. Persoonlijk vind ik zowel Muse als Coldplay even goed. Ik heb Muse op Pinkpop gezien in 2004, tranen liepen over mijn wangen. Echt mooi. Nu ben ik aan het wachten tt Coldplay weer in Nederland komt, maar volgens mij kan ik nog lang wachten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zolang Muse maar blijft!
Welke nummers speelden ze daar? Ik persoonlijk vind Butterflies & Hurricanes, Time is running out, Plug in Baby en Bliss erg tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah couldn't agree more. Persoonlijk vind ik zowel Muse als Coldplay even goed. Ik heb Muse op Pinkpop gezien in 2004, tranen liepen over mijn wangen. Echt mooi. Nu ben ik aan het wachten tt Coldplay weer in Nederland komt, maar volgens mij kan ik nog lang wachten.![]()
Voor pretentieuze bombast moet je bij muse of radiohead zijn iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Zanderrr het volgende:
Franz Ferdinand vind ik eigenlijk nog wel leuk, het is tenminste niet van die pretentieuze bombast.
Ik ook, behalve dat ik U2 niet echt gehyped meer vind, meer kunstmatig hooggehouden door pers en fans omdat er geen vergelijkbare megaband voor in de plaats is gekomen.. voor een of andere reden hebben mensen altijd zo'n "allergrootste" band nodig om op die manier de definitie van kwaliteitsmuziek te kunnen bepalen ofzo..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helder opgeschreven en helemaal mee eens
Het is een hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wie weet nou zeker of dit een hoax is of niet?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Is lezen nou echt zo moeilijk?quote:
Vijf jaar is lang hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
WTF WTF WTF!!!
daar baal ik dus echt van, Coldplay staat als tweede op mijn favo lijstje, na U2...
Maar ach, Chris gaat er voor 5 jaar tussenuit, dan komen ze weer terug en als het nog steeds goed is dan (dus als men ze niet vergeten zijn), staan ze zo weer aan de top
Chris Martin, die op de Awards zowel een prijs mocht overhandigen aan Madonna als wel zelf twee prijzen in ontvangst mocht nemen, deed een shockerende uitspraak. Uit zijn woorden bleek dat Coldplay een tijdje uit de spotlights gaat verdwijnen. Meteen doken vandaag allemaal geruchten op dat de band uit elkaar gaat, maar die berichten zijn inmiddels alweer tegengesproken: de band is van plan om na hun laatste tourdag, 16 juli aanstaande, een welverdiende pauze te nemen; daarna staat gewoon album nummer 4 op de planning.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef greatgonzo het volgende:
lijkt idd HOAX, staat niets op de officiele site, terwijl Coldplay toch altijd erg eerlijk en open tegen de fans is.
Ook op officieel message board staat niets...
Hopelijk HOAX dus.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]
Is lezen nou echt zo moeilijk?
Ongetwijfeld. Het moet goed uitgemolke worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Er verschijnt dus eerst nog een live-cd en een greatest hits-album (met twee nieuwe tracks voor de 'echte fans') om aan de contractuele verplichtingen te voldoen.
Wat is het? Blind? Dyslectisch? Gewoon lui? Of welke smoes heb je om te verklaren waarom je niet kunt lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
WTF WTF WTF!!!
daar baal ik dus echt van, Coldplay staat als tweede op mijn favo lijstje, na U2...
Maar ach, Chris gaat er voor 5 jaar tussenuit, dan komen ze weer terug en als het nog steeds goed is dan (dus als men ze niet vergeten zijn), staan ze zo weer aan de top
Ha, Lucske! Baal je ook zo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef Tfz het volgende:
[..]
Wat is het? Blind? Dyslectisch? Gewoon lui? Of welke smoes heb je om te verklaren waarom je niet kunt lezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |