Gaaf! Er is trouwens ook een tin-editie ervanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
EindelijkVOor maar 10 pond!
Toen Eddie Murphy nog gewoon soort van stoer was!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
EindelijkVOor maar 10 pond!
quote:
Misschien wordt het inderdaad tijd om daar te gaan bestellen. Even wachten op mijn creditcardquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Site is Engels, DVD is Engels, zitten Engelse ondertitels bij..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist m'n nieuwe 5.1 set aangesloten
Logitech Z-5500
Alleen jammer dat dat voordeeltje net nu voorbij moest komen nu ik zo blut ben, nu ben ik nóg blutter en willen m'n ouders niets meer sponsoren (qua studie ofzo) 'omdat ik nog zoveel geld uitgeef aan zulke producten'.Tsja, meer dan 100 euro voordeel tov de laagste internetprijs kun je niet laten liggen...
Je hebt al een hele mooie Harman Kardon set inclusief versterker + 6.1 boxen en DVD speler vanaf 999 euroquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerel, hoe rijk denk je dat ik ben
Heb je gezien wat ik laatste tijd heb gekocht? Blut komt bij mij niet in mijn woordenboek voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerel, welk gedeelte van blut begrijp je niet
en daar moet die set nog vanaf...
Gaaf!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Zo! Nieuwe OP is eindelijk klaar en staat online
NAD is ook mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef pascalheister het volgende:
Denon 3805 en JBL speakers dat is pas mooi werk
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gaaf!
Overigens klein bugje gefixd.
Op het einde stond 8- heb ik nog even een ) achter gezet
Dus ga je weer op een DVD sabbatical?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alsof het niks is
Wat ik nu kwijt ben voelt al als een rib uit m'n lijf, en m'n ouders waren ook al niet gelukkig. Ze snapten 't wel een beetje, maar ondertussen hadden ze ook zoiets van: dude, wij hebben voor super veel geld aan boeken gesponsord vorige maand, en dan ga je nu zoiets kopen?.
Dus ik denk dat ik nu écht rustig aan moet gaan doen
Ik ga niks kopen. Ik ga over twee jaar (de bedoeling dan... ) het huis uit. Dus dan koop ik in 1 keer iets mooisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet ook nog is een nieuw audio setje voor mijn computer
Whehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Tuurlijk, de previeuw functie is niet voor niets.
Mooiquote:
Ik blijf wel even door postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
MooiThx
Moet ik nog een half uur opblijven voor een nieuw topic of redden we dat niet?
Oh ok. Nog dvd's op de wishlist staan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik blijf wel even door posten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ok. Nog dvd's op de wishlist staan?
Die twee heb ik ook op de lijst staan. Samen met:quote:
Heb je geen van leest in de buurt dan? Ik kan hem voor 17,99 - 10% krijgen (heb kortingspasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen ga bestellen, 2 euro verzend kosten maar. Morgen even kijken of ik nog meer DVD's ga bestellen.
Wie zou dat nou zijn!! Jij niet natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[afbeelding]
Iemand heeft de stem link in de IRC gegooit
Nee DjDevquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zou dat nou zijn!! Jij niet natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |