quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Ynske> het is te ongeloofwaardig om van non naar slet te gaan
Cara> niet voor niets bevriend met marcb
Twisted_FOK. wel ok, maar beetje saai
Melismay> ook saai
Dit zijn ff de namen waar ik op kwam
Overigens zijn sommige combinaties ook walgelijk. Zo is Airwin geen fuck aan als Vibri er ook is![]()
Volgens mij heb ik t gewoon niet zo met vrouwen![]()
Je bent vibri vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
van Godt mag mijn lijstje in de OP![]()
[..]
Thanxquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Melismay> ook saai
Overigens zijn sommige combinaties ook walgelijk. Zo is Airwin geen fuck aan als Vibri er ook is![]()
Y:\notes\dataquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij kan geen enkele pad vinden, "bestand bestaat niet"
Wie ben ik om Godt te negeren...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
van Godt mag mijn lijstje in de OP![]()
[..]
En ik ben slechts een slaafje van Ccquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben ik om Godt te negeren...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik ben slechts een slaafje van Cc![]()
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieelquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Joey's wel en niet leuk lijstje
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Melismay> ook saai
Vibri> heeft me nog niet helemaal overtuigd, misschien zie ik beterschap als ze gaat jongleren
Stel jezelf een hoger doel, ga meteen voor het 'Joey vindt leuk' rijtje...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieel
T moet gewoon geloofwardig overkomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Frezer het volgende:
Dus vrouwen zijn leuk als ze extremere posts plaatsen en mbt mannen boeit het verder niet wat ze zeggen?
Ik voel me wel vereerd hoor, maar van mijn kont blijf je af,.
Hmm zou ook kunnen, maar daar kan dan iedereen in behalve Marc en Caraquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieel
Ik weet nog niet of ik wel leuk gevonden wil worden door hem. Hij staat ook in mijn rijtje onder het kopje 'valt nog te bezien'quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel jezelf een hoger doel, ga meteen voor het 'Joey vindt leuk' rijtje...![]()
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef vibri het volgende:
Hij staat ook in mijn rijtje onder het kopje 'valt nog te bezien'
Ynske en Vibri mogen wel naar potentieel leuk, maar laat de rest maar zitten. GF mag ook wel bij leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
Nog meer lijstjes?
Ik ga het nu leuk vinden
Joey stopt alvast 2 vingers in dr kont voordat de dans gaat beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?
Eens kijken of ik hem kan laten knuffelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?
Phae vind ik meestal wel saai, private part is altijd zo walgelijk lief zet er zelfs bij als ie een geintje maakt. En wie is kut chick? Liefie mag ik trws ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik Mis Phae en _kutchick nog
Twee maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey stopt alvast 2 vingers in dr kont voordat de dans gaat beginnen
Alleen als Godt 't zegt, wat jij wil boeit me niks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske en Vibri mogen wel naar potentieel leuk, maar laat de rest maar zitten. GF mag ook wel bij leuk
Je bent toch de penis van Airwin gewendquote:
Die is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Y:\notes\data
Bestaat daar een names.nsf?
Phae vind ik meestal wel saai, private part is altijd zo walgelijk lief zet er zelfs bij als ie een geintje maakt. En wie is kut chick? Liefie mag ik trws ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als Godt 't zegt, wat jij wil boeit me niks...![]()
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T moet gewoon geloofwardig overkomen.
Waar is dat Incident dan?'quote:
Dat hoeft ook helemaal niet joh, zat maar te piepen.. het is gewoon irritantquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is dat Incident dan?'
Bij beheer ligt niks?
Zonder je D nummer kan ik ook niks kijken of zonder pc naam
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,.
Dat Liefie in je leuk lijstje staat is logisch aangezien ze 'extremere' posts plaatst grote jopen heeft,.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,.
Dat Liefie in je Jeuk lijstje staat.
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent toch de penis van Airwin gewend![]()
meer dan genoeg lijkt mij![]()
Je werk achtervolgt je zelfs op Fok!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is dat Incident dan?'
Bij beheer ligt niks?
Zonder je D nummer kan ik ook niks kijken of zonder pc naam
Ja gezeikquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je werk achtervolgt je zelfs op Fok!?
En ze is bi,quote:
Anders krijg je pikstraf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef PhaE het volgende:
Ik mag niets meer posten over liefie_
dus ik hou wijs mijn mond
Doe dat dan ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef PhaE het volgende:
Ik mag niets meer posten over liefie_
dus ik hou wijs mijn mond
Zijn flinke borsten dan wel bijzonder en extreem?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat bijzonder! Wat extreem!
imo ook niet neequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn flinke borsten dan wel bijzonder en extreem?
@Godt: zet jij ff bij die note die ik hiermee heb verdiend dat het mocht van jou...quote:
Geen note hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
@Godt: zet jij ff bij die note die ik hiermee heb verdiend dat het mocht van jou...![]()
Wel van iemand anders dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Whehehehe..
Niet van haar, haar boeit het nix als ik hier post!
Damn, ik was zo close voor mijn gevoel...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kreeg gisteren op mijn flikker ja
Maar was wel lief
Mag ik raden? Of toch maar niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kreeg gisteren op mijn flikker ja
Maar was wel lief
Doe maar hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik raden? Of toch maar niet...![]()
Zo eentje had ik niet in mijn hoofd eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ikke raden: blond, tieten?
Jij raadt te goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik raden? Of toch maar niet...![]()
That does not really narrow it down, now does itquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ikke raden: blond, tieten?
Ik heb ook iets anders in mn hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo eentje had ik niet in mijn hoofd eigenlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ook iets anders in mn hoofd.![]()
Het begint met een L en eindigt op ieffie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
That does not really narrow it down, now does it![]()
aahwquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor's wel leuk lijstje
Pheno
Godlike
BttD
Mokster
JoeyT
Frezer
Twisted_Fok
en cc natuurlijk, kusjekroel.![]()
Vermakelijke lui:
Vibri/MissMSX
Airwin
Plato1980
Ynske
etc etc etc
Het is geen mental picture, meer een digitale foto.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Mental pictures.
Niet altijd even handig.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het begint met een L en eindigt op ieffie?
PhaE wordt gebitchslapped hier omdat hij iets post over zn prinsesje.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Whehehehe..
Niet van haar, haar boeit het nix als ik hier post!
Ja hallo, wie was het nou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ha! Ik ga door voor de wasmachine!!!
Ik lees niet meer terug, ik heb er de kracht niet voor. Dank je. Dan zal het wel een ander zouteloos mokkel zijn. Maar ja, dan hou je nog meer dan helft van het topic over.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
En jij denkt met één post in mn lijstje te komen?
Net als iedereen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
Nou de WNW-lijst is hier vrij voorspelbaar.
Evenals de WNN-lijstquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou de WNW-lijst is hier vrij voorspelbaar.
Nevermindquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef Biene het volgende:
[..]
Magere Malloot?![]()
Ik heb geen flauw idee.![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Aangezien ik mod ben maak ik geen lijstje
Wel valt me op dat PL in beide lijstjes niet voorkomt![]()
Ik ben trots dat ik bij Tranceptor in dezelfde catergorie val als zo'n gigant als jij!quote:
Neem een voorbeeld aan Xebroquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, ik was zo close voor mijn gevoel...![]()
Ow, ik had Tranceptor's lijstje gemist.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ik bij Tranceptor in dezelfde catergorie val als zo'n gigant als jij!![]()
Net als de helft van je levenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, ik had Tranceptor's lijstje gemist.![]()
Hoeveel heb ik er al?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Xebro
Die weet heel goed notes te sparen![]()
Een mens slaapt maar 1/3e deel van z'n leven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Net als de helft van je leven![]()
Tranceptor heeft gelijk... Ik ben een lovesick puppy...quote:
Nee hoor... hij staat in Joey's post (derde post van dit deel)quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef _Cara_ het volgende:
Joey heeft een lijstje gemaakt... en dat mis ik dan weer...Ah Gossie
![]()
Je moeder?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al wat mensen aanbeden vandaag?
Dat is het enige dat in deze wereld vaststaat, naast het feit dat je doodgaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
Tranceptor heeft gelijk...
Ze staat onder etc.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Aangezien ik mod ben maak ik geen lijstje
Wel valt me op dat PL in beide lijstjes niet voorkomt![]()
Ga je gang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik al wat mensen aanbeden vandaag?
Eén zwaluw maakt nog geen zomer...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is het enige dat in deze wereld vaststaat, naast het feit dat je doodgaat.![]()
Wees blijquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goh!! ik sta bij "niet leuk"...das raar![]()
Eén neukertje maakt nog geen harem....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén zwaluw maakt nog geen zomer...![]()
Ik zie dat jij de nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarden en dresscode eerder ontvangen hebt dan ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij
Zo gauw je leuk wordt gevonden in een topic op een forum, en je daar ook nog waarde aan gaat hechten, mag je meteen een bril-met-plakbandje gaan dragen, en zo'n leuke pen-etui in de borstzak van je net iets te kleine zeeman blouse stoppen enopgeven dat je ooit (nog) sex zult hebben.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij
Zo gauw je leuk wordt gevonden in een topic op een forum, en je daar ook nog waarde aan gaat hechten, mag je meteen een bril-met-plakbandje gaan dragen, en zo'n leuke pen-etui in de borstzak van je net iets te kleine zeeman blouse stoppen enopgeven dat je ooit (nog) sex zult hebben.
Ik ben dan ook al wat verder gevorderd dan jij in het nerdschapquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarden en dresscode eerder ontvangen hebt dan ik.
Kut... Het is nu dus helemaal gedaan met mn seksleven?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij
Zo gauw je leuk wordt gevonden in een topic op een forum, en je daar ook nog waarde aan gaat hechten, mag je meteen een bril-met-plakbandje gaan dragen, en zo'n leuke pen-etui in de borstzak van je net iets te kleine zeeman blouse stoppen en opgeven dat je ooit (nog) sex zult hebben.
Ah, en weer een aanname! Dit is geen zomer, dit is een hittegolf...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eén neukertje maakt nog geen harem....![]()
Troost je, als iemand die net iets te kleine zeeman blouse er appetijtelijk uit kan laten zien...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kut... Het is nu dus helemaal gedaan met mn seksleven?![]()
Sorry dat je er op zo'n manier achter moet komen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kut... Het is nu dus helemaal gedaan met mn seksleven?![]()
Dit is geen aanname, dit is de blauwdruk van je leven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, en weer een aanname! Dit is geen zomer, dit is een hittegolf...![]()
hmmm zit ook weer wat in...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, als iemand die net iets te kleine zeeman blouse er appetijtelijk uit kan laten zien...
Niet voor champagne en euh.... elastiekjes schieten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry dat je er op zo'n manier achter moet komen..
Je mag natuurlijk altijd langskomen voor, uhm, een schouder ofzo![]()
![]()
Ik zou geen schouders gebruiken tijdens het neuken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry dat je er op zo'n manier achter moet komen..
Je mag natuurlijk altijd langskomen voor, uhm, een schouder ofzo![]()
![]()
Allemaal reflectie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is geen aanname, dit is de blauwdruk van je leven.
En wat is je motivatie om hier te posten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij
Zo gauw je leuk wordt gevonden in een topic op een forum, en je daar ook nog waarde aan gaat hechten, mag je meteen een bril-met-plakbandje gaan dragen, en zo'n leuke pen-etui in de borstzak van je net iets te kleine zeeman blouse stoppen en opgeven dat je ooit (nog) sex zult hebben.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou geen schouders gebruiken tijdens het neuken.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef x het volgende:
[..]
Ik heb eens een vriendje gehad die er echt niets van bakte. Geen ritmegevoel... hij neukte bij wijze van spreken vanuit zijn schouders. En nee, dat neukt niet lekker en aansturen hielp ook niet echt.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is je motivatie om hier te posten?
Want het zijn nou niet echt diepe gesprekken. Of gaat het er toch stiekem een beetje om dat je het hier met mensen kan vinden en gezellig kan praten? Dat je deze mensen kan waarderen en dat ze jou ook kunnen waarderen? Ook al is het 'slechts' een internetforum?
Als een aantal mensen hier loopt te trollen dan staan er een aantal op hun achterste benen. Roepen moord en brand en willen dat het stopt. Zover gaat het irritatie gevoel dus ook nog wel. Maar pas op als je zegt dat het je wat doet. Dat is een teken van zwakte en dan ben je een kneus.
Blijft vast staan dat een grote groep elkaar hier op regelmatige basis blijft treffen. De ene wat vaker dan de andere maar terug komen doen ze toch wel. Dus ergens is het leuk, gezellig of iets wat mensen zoeken anders zouden ze niet komen.
Kortom: We houden van elkaar!![]()
Grouphug
![]()
mooi gezegd..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want het zijn nou niet echt diepe gesprekken. Of gaat het er toch stiekem een beetje om dat je het hier met mensen kan vinden en gezellig kan praten? Dat je deze mensen kan waarderen en dat ze jou ook kunnen waarderen? Ook al is het 'slechts' een internetforum?
Als een aantal mensen hier loopt te trollen dan staan er een aantal op hun achterste benen. Roepen moord en brand en willen dat het stopt. Zover gaat het irritatie gevoel dus ook nog wel. Maar pas op als je zegt dat het je wat doet. Dat is een teken van zwakte en dan ben je een kneus.
Blijft vast staan dat een grote groep elkaar hier op regelmatige basis blijft treffen. De ene wat vaker dan de andere maar terug komen doen ze toch wel. Dus ergens is het leuk, gezellig of iets wat mensen zoeken anders zouden ze niet komen.
Grouphug
![]()
Hey!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:27 schreef Litpho het volgende:
Nooit gedacht dat jij zulke mooie teksten zou kunnen schrijven. Ik ben haast ontroerd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Grouphug
![]()
Notequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey!
Mijn ontboezemingen in seks staan los van mijn modschap in R&P!![]()
Hoer op met je stichtelijke praatjes, ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
knip
Janken krengquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij zulke mooie teksten zou kunnen schrijven. Ik ben haast ontroerd.![]()
Ik zit in een openbare bibliotheek, dus dat zou nogal opvallen.quote:
Maar het sloot zo goed op Annie aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey!
Mijn ontboezemingen in seks staan los van mijn modschap in R&P!![]()
Ah, wederom een stukje reflectie van onze mensenkenner?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
@Godt, moet ik je nu Gandhi noemen? Gek wat zo'n blauw kleurtje al niet kan doen. Van relschopper tot rasnicht.![]()
Ah, wederom een slechte poging een leuke opmerking te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, wederom een stukje reflectie van onze mensenkenner?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah, wederom een slechte poging een leuke opmerking te maken?![]()
Ja, alles om bij jou in de smaak te vallen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah, wederom een slechte poging een leuke opmerking te maken?![]()
Ik ben met mijn eigen geloof bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
@Godt, moet ik je nu Gandhi noemen? Gek wat zo'n blauw kleurtje al niet kan doen. Van relschopper tot rasnicht.![]()
Het is Cc, lieverd. Get your upper- en undercast straightquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
Hey CC, kusjekroel?
Bakje koffie?
Hoe gaat het op het werk?
Je bent al in de smaak gevallen, ik vind het geweldig hoe jij je opoffert. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, alles om bij jou in de smaak te vallen!
En weer een. Keep trying and one day you'll get the hang of itquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
Je eigen vriendin beaamt het Airwin, dat is toch wel erg.
Ik heb altijd al de mysterieuze X willen zijn...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Litpho het volgende:
Maar het sloot zo goed op Annie aan.
nou goed, gewijzigd
Sorry maar ik deed slechts een afspiegeling van je boven en benedendeel je toekomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Cc, lieverd. Get your upper- en undercast straight.
Liever een kopje thee. Moet voortaan overdag minder koffie drinken omdat ik anders weekendmigraine krijg.
Op het werk is het druk, maar niet druk genoeg om in de stress te schieten.
En vanavond naar een freelancebijeenkomst voor nog meer werk.
Ze is niet geselecteerd op d'r mensenkennis of d'r gevoel voor humor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
Je eigen vriendin beaamt het Airwin, dat is toch wel erg.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben gewoon een mietje geworden die graag homo-erotische fantasieen over het leger theoretiseert en over 10 maanden zijn eerste leger beroepshomo's klaar heeft staan iedereen anaal te bevrijden.
Waar wel op? Bereidwilligheid?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
Ze is niet geselecteerd op d'r mensenkennis of d'r gevoel voor humor!
Meaning?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry maar ik deed slechts een afspiegeling van je boven en benedendeel je toekomen.
Nee,. liever muntthee mét verse munt, pijnboompitten en twee suikerklontjesquote:Kopje thee is prima, vanillethee?
Maak je over mijn spielerei maar geen zorgenquote:Oei werk werk werk, no play?
Het is echt niet nodig constant je eigen onzekerheden aan anderen toe te dichten. Hou ze maar voor je, no one gives a shit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:39 schreef vibri het volgende:
[..]
En weer een. Keep trying and one day you'll get the hang of it
Busy little bee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:42 schreef Copycat het volgende:
Maak je over mijn spielerei maar geen zorgen.
You're on a roll baby!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig constant je eigen onzekerheden aan anderen toe te dichten. Hou ze maar voor je, no one gives a shit!![]()
Hey! Een overeenkomst tussen jou en mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je posts hebben behalve weinig toe te voegen ook al weinig nieuwswaarde.![]()
Dat mag ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet voor champagne en euh.... elastiekjes schieten?
Dat heb ik ook eens gehad, een uur of twee in een stilstaande trein ergens tussen Utrecht en Den Bosch gezeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
sow daar ben ik eindelijk weer!
wat een drama dag om te treinen!
als je toch zelfmoord gaat plegen doe t dan thuis ipv op mijn spoor
Wat jij wil.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Hey! Een overeenkomst tussen jou en mij
Hoeveel geld wilde je me geven om met je te trouwen? Voor een miljoen of 60 euro's trouw ik nog met een schildpad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef vibri het volgende:
[..]
Maandag trouwen? Dan is 't gratis
Ik dacht even de ware gevonden te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoeveel geld wilde je me geven om met je te trouwen? Voor een miljoen of 60 trouw ik nog met een schildpad.
Sorry, maar ik val op vrouwen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik dacht even de ware gevonden te hebben
Hasta la pasta
Tja je zal maar een uur op het spoor moeten liggen als de trein weer es vertraagd is...word je ook mooi depressief van..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tja je zal maar een uur op het spoor moeten liggen als de trein weer es vertraagd is...word je ook mooi depressief van..![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef vibri het volgende:
[..]
Maandag trouwen? Dan is 't gratis
Tss, neem een autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de hele trein word depri van dit soort kut acties omdat je een eeuw laten aan komt dan de bedoeling en half nederland door moet en de machinist is al helemaal van t padje af...
quote:
En u was?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
daar ben ik weer
ik ben blij dat het jouw trein wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Je zei dat je op maandag getrouwd bent odat het dan gratis schijnt te zijn.quote:
En daarom word ik groenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zei dat je op maandag getrouwd bent odat het dan gratis schijnt te zijn.![]()
Die arme machinist...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de hele trein word depri van dit soort kut acties omdat je een eeuw laten aan komt dan de bedoeling en half nederland door moet en de machinist is al helemaal van t padje af...
vreselijk om zo'n te bericht te krijgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die arme machinist...hoe belabberd zal die zich voelen...(erger dan jullie passagiers) En dan nog maar te zwijgen over de mensen die het afschuwelijke bericht thuis krijgen.. van de politie....
Ah! Die vriend die tussen de vreemdgaande Italiaanse latente nichten woont?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn beste vriend is volgende week in Nederland.
![]()
![]()
![]()
Helaas maar twee dagen, maar beter dan helemaal niet.
* Dag vrij inboekt.
Ach, het is weer es wat anders dan jezelf opknopen of een overdosis nemen . . .quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
Die arme machinist...hoe belabberd zal die zich voelen...(erger dan jullie passagiers) En dan nog maar te zwijgen over de mensen die het afschuwelijke bericht thuis krijgen.. van de politie....
Dagen zelfs misschien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
vreselijk om zo'n te bericht te krijgen
liefie moet niet zeuren over een vertraging van een uur
wat is nou een uur op een mensenleven
de persoon die voor háár trein is gesprongen zal er nooit meer zijn!
De familie zal uren uren en uren zonder hem of haar moeten doorbrengen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef Mokster het volgende:
Ah! Die vriend die tussen de vreemdgaande Italiaanse latente nichten woont?
Jij ook al ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef amaranta het volgende:
ff druk met werk enzo
Ik dan weer niet ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
maar over een week heb ik vakantie
Gelukkig voor hem dan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja... en er mee werkt.
Maar zijn (Italiaanse) vriend is verre van latent.
... and all I got was this lousy t-shirtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat ik zeggen, ik heb het van HEEL dichtbij mee gemaakt en het is geen pretje
we kregen inderdaad een gescheurd stuk t-shirtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
... and all I got was this lousy t-shirt![]()
whahahhahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
... and all I got was this lousy t-shirt![]()
Mja. ik geloof dat zijn ouders nog steeds in denial zijn over de geaardheid van hun zoonquote:
Ik dacht al, iets van jaloers of zoquote:
Welke filesquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
...en dan fijn met z'n allen in de file...![]()
Kun je niet eens meer tegen een grapje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht al, iets van jaloers of zo
Omdat we niet veel geld aan de trouwerij hebben gespendeerd ben ik zuinig? Ik zal je de rekening van het huis maar niet geven, iets wat imho belangrijker is dan een formaliteit. Dankzij onze zuinigheid bij het trouwen kunnen we het uitgespaarde geld steken in het huis
Dat klinkt als een zeldzaam sex-moment..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja. ik geloof dat zijn ouders nog steeds in denial zijn over de geaardheid van hun zoon.
Maar boeien: Keesiebabe is volgende week een avond, nacht én halve dag all mine.
Hoe lang heb je hem al niet gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja. ik geloof dat zijn ouders nog steeds in denial zijn over de geaardheid van hun zoon.
Maar boeien: Keesiebabe is volgende week een avond, nacht én halve dag all mine.
En hoever zijn ze met jullie huis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht al, iets van jaloers of zo
Omdat we niet veel geld aan de trouwerij hebben gespendeerd ben ik zuinig? Ik zal je de rekening van het huis maar niet geven, iets wat imho belangrijker is dan een formaliteit. Dankzij onze zuinigheid bij het trouwen kunnen we het uitgespaarde geld steken in het huis
Waar staat dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet eens meer tegen een grapje?![]()
Dublin...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke files
Je woont zeker in de randstad![]()
Het ding wilt niet van zijn plaats komen, wat op zich dus goed isquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En hoever zijn ze met jullie huis?
Valt wel mee, kost niets zo'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dublin...
Heb geen auto. ook...
Wasted money..
LOLquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ding wilt niet van zijn plaats komen, wat op zich dus goed is
21ste krijgen we de sleutelquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL
nee serieus, hoever staat het ermee? Is er al zicht op wanneer je er in kunt?
Hij heeft vanaf derde kerstdag tot 2 januari bij me gelogeerd, dus anderhalve maand niet meer gezien. We zien elkaar gemiddeld 4 à 6 keer per jaar. Of hier, of in Italië.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:15 schreef Mokster het volgende:
Hoe lang heb je hem al niet gezien?
Enne... have fun natuurlijk!!
Wanneer kunnen ze van MTV Cribs komen ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Pheno het volgende:
Dankzij onze zuinigheid bij het trouwen kunnen we het uitgespaarde geld steken in het huis![]()
Wat rij jij? Trabant?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee, kost niets zo'n auto
Ah das een mooi vooruitzicht..quote:
Is het niet eens een caravan of woonboot. Valt me weer van je tegenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
Het ding wilt niet van zijn plaats komen, wat op zich dus goed is
Een leasebak met 100% brandstofvergoeding, kom zeg, voor minder kom ik m'n nest niet uitquote:
Nou nee.. hij valt niet op vrouwen en ik niet op nichten. Maar het is wel heerlijk tegen hem aankruipen in bedquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Dat klinkt als een zeldzaam sex-moment..![]()
Nieuwbouw of verherbouw ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef amaranta het volgende:
wij azen op deze huizen
[afbeelding]
Tss, ze komen niet door de bewaking heenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wanneer kunnen ze van MTV Cribs komen ??
Ik verwacht natuurlijk wel een jacussie, overdekt zwembad met sauna & bar en een bioscoopzaal voor ruim 20 man. Voor minder doen we het niet !!![]()
![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een leasebak met 100% brandstofvergoeding, kom zeg, voor minder kom ik m'n nest niet uit
Kamperquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is het niet eens een caravan of woonboot. Valt me weer van je tegen![]()
![]()
moet je nog meerprijs betalen voor de auto?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een leasebak met 100% brandstofvergoeding, kom zeg, voor minder kom ik m'n nest niet uit
Waar in de Achtse Barrier is dat ergens?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef amaranta het volgende:
wij azen op deze huizen
[afbeelding]
Als je ons er maar doorlaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Pheno het volgende:
Tss, ze komen niet door de bewaking heen![]()
Jij mist wel vaker een bus of zo, dat moet je gewend zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
aaaargh door die stomme trein is heel mn schema in de war!!!
tijd te kort!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
tijd te kort!!!
Pak je de auto . . .quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
tijd te kort!!!
sorry, ik bedoel, ik wil ook een huis kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af, waarin jij woont?
ja als ik naar school moetquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij mist wel vaker een bus of zo, dat moet je gewend zijn
Nee, ook de parkeerkosten in Hilversum worden vergoedquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
moet je nog meerprijs betalen voor de auto?
mijn vriend krijgt binnenkort een nieuwe (rode) seat leon en moet wel iets gaan bijbetalen.
Tevens wordt er een gastank ingebouwd
dit is bij de eendjesvijverquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar in de Achtse Barrier is dat ergens?
(Ik rijd er elke dag om van en naar mijn werk te gaan)
relaxdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ook de parkeerkosten in Hilversum worden vergoed
En ik heb zo goed als geen file, dus ik rijd goedkoop en door![]()
Dan pak je de treinquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als ik naar school moet![]()
niet op dagen dat ik een leven heb!
stel je niet aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als ik naar school moet![]()
niet op dagen dat ik een leven heb!
je bent nou toch thuis? Tis half 6 NL tijd (bijna) genoeg tijd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
tijd te kort!!!
Ah okay, bij de Lieve de Keylaan, dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef amaranta het volgende:
dit is bij de eendjesvijver
die wijk daar die plat wordt gegooid
Op het plaatje zie je fase 2, die is al verkocht.
WIj willen een huis in fase 3, die gaan als het goed is in april in de verkoop.
Het is dus niet in de achtse barrier maar in de barrier.
Vlak bij ggze zeg maar.
Ja daar ja, en ze zijn zeker leuk. We willen er eentje met zo'n erkertje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, bij de Lieve de Keylaan, dus.
Leuke huizen, hoor!
ze stelt zich aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
je bent nou toch thuis? Tis half 6 NL tijd (bijna) genoeg tijd...
Of heb je echt zoveel nog te doen?
Hoeren zijn het!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:28 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga nu richting Nijmegen, my way on the highway
Ja. Ik las al dat je dat tegen haar gezegd had. Hou mij er buiten. Ga lekker iemand anders om je vinger winden.. (of neem es iemand serieus)quote:
Ik hoef jou niet om mijn vinger.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja. Ik las al dat je dat tegen haar gezegd had. Hou mij er buiten. Ga lekker iemand anders om je vinger winden..
moet mn om 6 uur bij een vriendin zijn... kom net uit de douche.. maar mn fohn staakt ff...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
je bent nou toch thuis? Tis half 6 NL tijd (bijna) genoeg tijd...
Of heb je echt zoveel nog te doen?
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja. Ik las al dat je dat tegen haar gezegd had. Hou mij er buiten. Ga lekker iemand anders om je vinger winden.. (of neem es iemand serieus)
dan zeg je dat, dan zeg ik sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.
Ze moet niet zo mauwen.
Het stuit me enorm tegen de borst dat ze klaagt over die treinspringer.
Ik zeik alleen je posts af die met dat onderwerp te maken hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zeg je dat, dan zeg ik sorry
klaar
beetje kinderachtig om daarna al mn posts af te gaan zeiken
maar ja als jij daar weer een beetje gelukkig van wordga alsjeblief je gang!
Als ze haar gang kan gaan hoef je ook niet te reageren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zeg je dat, dan zeg ik sorry
klaar
beetje kinderachtig om daarna al mn posts af te gaan zeiken
maar ja als jij daar weer een beetje gelukkig van wordga alsjeblief je gang!
Als t je irriteerd moet je er gewoon niet op reageren. (of verander je signature in: I don't have better idea's, I am just bossy)quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.
Ze moet niet zo mauwen.
Het stuit me enorm tegen de borst dat ze klaagt over die treinspringer.
Group hug! (finally..)quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef Mokster het volgende:
Een dagje vol liefde hier!
Just the way I like it!![]()
ten eerste, irriteert schrijf je met een t op het eindequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Als t je irriteerd moet je er gewoon niet op reageren. (of verander je signature in: I don't have better idea's, I am just bossy)
ik heb nooit iets tegen gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef amaranta het volgende:
Maargoed liefie; dat wij niet zo goed door een deur kunnen samen dat was me inmiddels al wel duidelijk.
Dus ik zal je negeren, negeer jij mij dan ook?
Hendig zo'n forum![]()
dan heb ik veel van je posts verkeerd geïnterpreteerd,quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nooit iets tegen gehad
jij wel tegen mij hoor ik nu
nou laat me dan met rust lijkt me wel een plan...
Nou, heerlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef Mokster het volgende:
Een dagje vol liefde hier!
Just the way I like it!![]()
M.a.w: dit is de algemene sfeer hier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, heerlijk![]()
![]()
Zou het niet eens meer weten hoe het voelde . . .![]()
![]()
Dit is een geval apartquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
M.a.w: dit is de algemene sfeer hier?
![]()
jij ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben klaar!
nog 10 minuten voor de ap en om bij haar te komen...
gaat lukken!!!
alle andere ook nog veel plezier vanaaf!
Ik doe niet aan grouphugs... Wellicht dat ik je in mn eentje overeind kan houden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef nixxx het volgende:
Ik wil ook een grouphug ... anders val ik op de grond van vermoeidheid
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe niet aan grouphugs... Wellicht dat ik je in mn eentje overeind kan houden?
ja best veel versjouwd.. en nu nog voorbereiden op gesprek voor morgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb verdorie mn tong verbrandt aan een hot pocket..![]()
@ Nixxx.. druk geweest vandaag?
Wordt groot feest zeker Q?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
En ik heb nog weekend ook. Dolle boel.
Ik ben blij dat je je thuis voelt...quote:
Wat is een hot pocket?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:55 schreef _Cara_ het volgende:
's morgens of 's middags? Ik duim voor je..
ff ijsklontje pakken..verdorie.. ik had ook ff moeten wachten, ongeduldige tut!
De tros is goed!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je thuis voelt...
Ik krijg niet echt dat TROS gevoel, maar ik geef niet op..
Is dat de bedoeling dan? Dat ik hier een TROS-gevoel krijg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ik ben blij dat je je thuis voelt...
Ik krijg niet echt dat TROS gevoel, maar ik geef niet op..
Euhm.. ik geloof niet dat je ze hier kunt kopen, ik koop ze in Duitsland. Het is een soort van bladerdeeg-pakje gevuld met groeten en vlees met bolognese saus. Je hebt ze in verschillende smaken, van de Maggi. Erg lekker voor een snelle hap...alleen erg warmquote:
ik zou ook blijven liggen als mokster in de buurt is, als ik jou was.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben meteen helemaal wakker
nog niet overend
Als je in je eentje Nixxx omhoog kan krijgen, ben je ook niet met het TROS gevoel bezig.., wel met een ander gevoel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling dan? Dat ik hier een TROS-gevoel krijg?
Tsjeezus... Dan doe ik toch iets verkeerds denk ik...
Of juist iets goeds...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
ik kots ook graag op jou Q, dat weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |