quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Ynske> het is te ongeloofwaardig om van non naar slet te gaan
Cara> niet voor niets bevriend met marcb
Twisted_FOK. wel ok, maar beetje saai
Melismay> ook saai
Dit zijn ff de namen waar ik op kwam
Overigens zijn sommige combinaties ook walgelijk. Zo is Airwin geen fuck aan als Vibri er ook is![]()
Volgens mij heb ik t gewoon niet zo met vrouwen![]()
Je bent vibri vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
van Godt mag mijn lijstje in de OP![]()
[..]
Thanxquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Melismay> ook saai
Overigens zijn sommige combinaties ook walgelijk. Zo is Airwin geen fuck aan als Vibri er ook is![]()
Y:\notes\dataquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij kan geen enkele pad vinden, "bestand bestaat niet"
Wie ben ik om Godt te negeren...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
van Godt mag mijn lijstje in de OP![]()
[..]
En ik ben slechts een slaafje van Ccquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben ik om Godt te negeren...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik ben slechts een slaafje van Cc![]()
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieelquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Joey's wel en niet leuk lijstje
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Melismay> ook saai
Vibri> heeft me nog niet helemaal overtuigd, misschien zie ik beterschap als ze gaat jongleren
Stel jezelf een hoger doel, ga meteen voor het 'Joey vindt leuk' rijtje...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieel
T moet gewoon geloofwardig overkomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Frezer het volgende:
Dus vrouwen zijn leuk als ze extremere posts plaatsen en mbt mannen boeit het verder niet wat ze zeggen?
Ik voel me wel vereerd hoor, maar van mijn kont blijf je af,.
Hmm zou ook kunnen, maar daar kan dan iedereen in behalve Marc en Caraquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik wil in een apart rijtje. Het rijtje met potentieel
Ik weet nog niet of ik wel leuk gevonden wil worden door hem. Hij staat ook in mijn rijtje onder het kopje 'valt nog te bezien'quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel jezelf een hoger doel, ga meteen voor het 'Joey vindt leuk' rijtje...![]()
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef vibri het volgende:
Hij staat ook in mijn rijtje onder het kopje 'valt nog te bezien'
Ynske en Vibri mogen wel naar potentieel leuk, maar laat de rest maar zitten. GF mag ook wel bij leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
Nog meer lijstjes?
Ik ga het nu leuk vinden
Joey stopt alvast 2 vingers in dr kont voordat de dans gaat beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?
Eens kijken of ik hem kan laten knuffelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie tasten elkaar nog even af als onderdeel van het hele paringsritueel?
Phae vind ik meestal wel saai, private part is altijd zo walgelijk lief zet er zelfs bij als ie een geintje maakt. En wie is kut chick? Liefie mag ik trws ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik Mis Phae en _kutchick nog
Twee maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey stopt alvast 2 vingers in dr kont voordat de dans gaat beginnen
Alleen als Godt 't zegt, wat jij wil boeit me niks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske en Vibri mogen wel naar potentieel leuk, maar laat de rest maar zitten. GF mag ook wel bij leuk
Je bent toch de penis van Airwin gewendquote:
Die is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Y:\notes\data
Bestaat daar een names.nsf?
Phae vind ik meestal wel saai, private part is altijd zo walgelijk lief zet er zelfs bij als ie een geintje maakt. En wie is kut chick? Liefie mag ik trws ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als Godt 't zegt, wat jij wil boeit me niks...![]()
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T moet gewoon geloofwardig overkomen.
Waar is dat Incident dan?'quote:
Dat hoeft ook helemaal niet joh, zat maar te piepen.. het is gewoon irritantquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is dat Incident dan?'
Bij beheer ligt niks?
Zonder je D nummer kan ik ook niks kijken of zonder pc naam
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,.
Dat Liefie in je leuk lijstje staat is logisch aangezien ze 'extremere' posts plaatst grote jopen heeft,.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze niet veel los laten kunnen ze ook niet ongeloofwaardig overkomen,.
Dat Liefie in je Jeuk lijstje staat.
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent toch de penis van Airwin gewend![]()
meer dan genoeg lijkt mij![]()
Je werk achtervolgt je zelfs op Fok!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is dat Incident dan?'
Bij beheer ligt niks?
Zonder je D nummer kan ik ook niks kijken of zonder pc naam
Ja gezeikquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je werk achtervolgt je zelfs op Fok!?
En ze is bi,quote:
Anders krijg je pikstraf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef PhaE het volgende:
Ik mag niets meer posten over liefie_
dus ik hou wijs mijn mond
Doe dat dan ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef PhaE het volgende:
Ik mag niets meer posten over liefie_
dus ik hou wijs mijn mond
Zijn flinke borsten dan wel bijzonder en extreem?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat bijzonder! Wat extreem!
imo ook niet neequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn flinke borsten dan wel bijzonder en extreem?
@Godt: zet jij ff bij die note die ik hiermee heb verdiend dat het mocht van jou...quote:
Geen note hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
@Godt: zet jij ff bij die note die ik hiermee heb verdiend dat het mocht van jou...![]()
Wel van iemand anders dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Whehehehe..
Niet van haar, haar boeit het nix als ik hier post!
Damn, ik was zo close voor mijn gevoel...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kreeg gisteren op mijn flikker ja
Maar was wel lief
Mag ik raden? Of toch maar niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kreeg gisteren op mijn flikker ja
Maar was wel lief
Doe maar hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik raden? Of toch maar niet...![]()
Zo eentje had ik niet in mijn hoofd eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ikke raden: blond, tieten?
Jij raadt te goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik raden? Of toch maar niet...![]()
That does not really narrow it down, now does itquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ikke raden: blond, tieten?
Ik heb ook iets anders in mn hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo eentje had ik niet in mijn hoofd eigenlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ook iets anders in mn hoofd.![]()
Het begint met een L en eindigt op ieffie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
That does not really narrow it down, now does it![]()
aahwquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor's wel leuk lijstje
Pheno
Godlike
BttD
Mokster
JoeyT
Frezer
Twisted_Fok
en cc natuurlijk, kusjekroel.![]()
Vermakelijke lui:
Vibri/MissMSX
Airwin
Plato1980
Ynske
etc etc etc
Het is geen mental picture, meer een digitale foto.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Mental pictures.
Niet altijd even handig.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het begint met een L en eindigt op ieffie?
PhaE wordt gebitchslapped hier omdat hij iets post over zn prinsesje.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Whehehehe..
Niet van haar, haar boeit het nix als ik hier post!
Ja hallo, wie was het nou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ha! Ik ga door voor de wasmachine!!!
Ik lees niet meer terug, ik heb er de kracht niet voor. Dank je. Dan zal het wel een ander zouteloos mokkel zijn. Maar ja, dan hou je nog meer dan helft van het topic over.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
En jij denkt met één post in mn lijstje te komen?
Net als iedereen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
Nou de WNW-lijst is hier vrij voorspelbaar.
Evenals de WNN-lijstquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou de WNW-lijst is hier vrij voorspelbaar.
Nevermindquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef Biene het volgende:
[..]
Magere Malloot?![]()
Ik heb geen flauw idee.![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Aangezien ik mod ben maak ik geen lijstje
Wel valt me op dat PL in beide lijstjes niet voorkomt![]()
Ik ben trots dat ik bij Tranceptor in dezelfde catergorie val als zo'n gigant als jij!quote:
Neem een voorbeeld aan Xebroquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, ik was zo close voor mijn gevoel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |