abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35157651
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

De reden? Een betere toekomst.
Precies, een toekomst die het land van herkomst hun niet kon bieden. En ja ... het is een stomme van fout van de overheid geweest deze simpele mensen permanent toe te laten. Iemand die in een onderontwikkeld land als Turkije of Marokko als tot de onderlaag van de samenleving behoord heeft het simpelweg moeilijk in de ontwikkelde westerse wereld.

Een aantal van mijn vrienden zijn Iraans (Persisch zoals ze zelf zeggen ...). Hun ouders zijn ook islamitisch, maar behoorden vaak tot het ontwikkelde deel van de samenleving. Dit is duidelijk van invloed op hun functioneren in de Nederlandse samenleving. Ze doen het gewoon goed ... met behoud van eigen cultuur.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_35157799
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Precies, een toekomst die het land van herkomst hun niet kon bieden. En ja ... het is een stomme van fout van de overheid geweest deze simpele mensen permanent toe te laten. Iemand die in een onderontwikkeld land als Turkije of Marokko als tot de onderlaag van de samenleving behoord heeft het simpelweg moeilijk in de ontwikkelde westerse wereld.
Dus dan is het legitiem om ze een minder goede toekomst te bieden dan autochtone Nederlanders? Ja ze hadden het moeilijk, maar dat rechtvaardigt niet om die mensen te gebruiken voor je eigen belangen, en als 2-derangsburgers te behandelen.

Je was zelf allochtoon zei je toch? Mag ik vragen wat je afkomst is?
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:21:41 #103
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35158018
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef BobRooney het volgende:
ONM heeft zat moslims
Twee uitgerangeerde Turken en een Marokkaanse scooterdief. Die laatste kan overigens goed acteren.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35158082
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Dus dan is het ligitiem om ze een minder goede toekomst te bieden dan autochtone Nederlanders? Ja ze hadden het moeilijk, maar dat rechtvaardigt niet om die mensen te gebruiken voor je eigen belangen, en als 2-derangsburgers te behandelen.

Je was zelf allochtoon zei je toch? Mag ik vragen wat je afkomst is?
Ik zie niemand als tweederangs-burger, maar vind het continue geroep over discriminatie storend.
M.i. hebben immigranten het vaak te makkelijk gehad, waardoor nu de drive om op eigen houtje te presteren verdwenen is.

Ik ben Russisch ... Mijn pa was toen hij Rusland verliet als militair werkzaam. In Nederland heeft hij dan ook een compleet nieuw leven op moeten bouwen. Door gewoon hard te werken en studeren heeft hij zich uiteindelijk prima gered. Uiteraard is hij ook wel eens dwarsgezeten door een kortzichtige Nederlander, maar waar ter wereld staat de hele samenleving open voor verandering? Aanpassen en daarin je eigen cultuur een nieuwe positie geven is naar mijn mening het beste.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_35158239
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Twee uitgerangeerde Turken en een Marokkaanse scooterdief. Die laatste kan overigens goed acteren.
LoL sorry hoor kardes. Maar die wannabee Kemal Sunal vind ik niet echt goed. Ze moeten hier eens allochtone acteurs van het caliber Ozcan Deniz of zo laten meespelen. Zal je zien dat de dames in Nederland opeens een heel andere smaak voor mannen gaan ontwikkelen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:29:40 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35158414
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik zie niemand als tweederangs-burger, maar vind het continue geroep over discriminatie storend.
M.i. hebben immigranten het vaak te makkelijk gehad, waardoor nu de drive om op eigen houtje te presteren verdwenen is.

Ik ben Russisch ... Mijn pa was toen hij Rusland verliet als militair werkzaam. In Nederland heeft hij dan ook een compleet nieuw leven op moeten bouwen. Door gewoon hard te werken en studeren heeft hij zich uiteindelijk prima gered. Uiteraard is hij ook wel eens dwarsgezeten door een kortzichtige Nederlander, maar waar ter wereld staat de hele samenleving open voor verandering? Aanpassen en daarin je eigen cultuur een nieuwe positie geven is naar mijn mening het beste.
Nederland is sinds de Gouden Eeuw een smeltkroes geweest. Allerlei culturen (en je eigen cultuur behouden) hebben Nederland gevormd tot wat het is.

Daarnaast respect voor je pa.
pi_35158450
quote:
Heb je weleens een aflevering gevolgd?
pi_35158562
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Moet dat?
pi_35158634
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Nederland is sinds de Gouden Eeuw een smeltkroes geweest. Allerlei culturen (en je eigen cultuur behouden) hebben Nederland gevormd tot wat het is.

Daarnaast respect voor je pa.
Nederland zal ook altijd een smeltkroes blijjven, maar de afgelopen jaren zijn er wellicht teveel laagopgeleide immigranten bijgekomen. Ik zie ook wel kansen voor Islamitische jongeren, maar dan moeten ze zich toch iets minder als groep profileren. Mijn ervaring is dat Iraanse jongeren veel meer actief zijn in de verschillende sociale netwerken dan bv. Marokkanen. Dan hoef je niet direct bij één of andere ballerige studentenclub, maar zoek ook eens niet-moslims op. Juist door te praten leer je elkaar respecteren. En ik denk echt dat veel niet-moslims hier open voor staan.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:38:06 #111
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35158691
quote:

[..]

Nee maar dat geldt in mijn geval voor alle soaps.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:38:18 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35158704
quote:

[..]

Ja, en ik vind het best een leuke serie
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:13:50 #113
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_35167124
Probleem is als je echt wil dat een bepaald figuur in een soap een voorbeeldrol moet gaan vervullen voor een (etnische) groep het faliekant gaat mislukken.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_35168910
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Is dat die serie met die Turk die ging trouwen met een Nederlands en nu klaagt, dat ie wordt gediscrimineerd? Nee dankje, op dat soort personages sta ik ook niet te wachten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35169445
Alsof moslims naar die stoffige Nederlandse soaps kijken. Ze hebben die schotels toch niet voor niks gekocht ? Die kijken gewoon naar hun eigen favoriete shit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35175713
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Nederland zal ook altijd een smeltkroes blijjven, maar de afgelopen jaren zijn er wellicht teveel laagopgeleide immigranten bijgekomen. Ik zie ook wel kansen voor Islamitische jongeren, maar dan moeten ze zich toch iets minder als groep profileren. Mijn ervaring is dat Iraanse jongeren veel meer actief zijn in de verschillende sociale netwerken dan bv. Marokkanen. Dan hoef je niet direct bij één of andere ballerige studentenclub, maar zoek ook eens niet-moslims op. Juist door te praten leer je elkaar respecteren. En ik denk echt dat veel niet-moslims hier open voor staan.
Ik ben moslim. Jullie zijn (voornamelijk) niet-moslims. Dan doe ik het toch niet slecht?
En het lijkt me leuk, als moslim zijnde, om ook op tv iets terug te zien van mijn achtergrond. Niet alleen bij Nova, of Rondom 10. De afspieling van de maatschappij moet toch een klein beetje terug vinden zijn in de programma's.

Shouf Shouf is wel grappig, maar veel te stereotyp.

Ik zou bevoorbeeld (volgens mijn vriendin) een uitstekende BadGuy kunnen spelen in een soap. Beetje allochtone versie van Ludo. Bulo of zo
pi_35175794
In GTST zat in het eerste seizoen, in 1990 al een moslimstelletje, en daarna hadden we nog Fatima. In Vuurzee zit een moslimfamilie. Wat wil hij nog meer?
pi_35175899
Ik mot geen moslims op mijn televisie... laat ze dat lekker daaro in hun woenstijn maken/showen en niet hiero... beetje mijn land/tv vervuilen... achterlijk geloof...
pi_35177800
Heeft Cohen soms ambitie om de nieuwe John de Mol te worden?!
I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
pi_35177915
weergaloos idee!

Ik haat soaps, wanner er sex met geiten en slaan van vrouwen in voorkomt wordt het automatisch pas na 11-en uitgezonden!

Prima dus, ben ik er van af en kan met op de huidige zeep tijdstippen wat normaals uitzenden.

BS
pi_35179006
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:25 schreef Bert-Spies het volgende:
weergaloos idee!

Ik haat soaps, wanner er sex met geiten en slaan van vrouwen in voorkomt wordt het automatisch pas na 11-en uitgezonden!

Prima dus, ben ik er van af en kan met op de huidige zeep tijdstippen wat normaals uitzenden.

BS
Je ziet ze (de "ongelovige" autochtone mannen) toch ook niet in soaps sex met honden uitvoeren en de vrouwen massaal vreemdgaan met de taboe-buitenlanders?

Word eens wakker, en kijk door die vooroordelen heen. Arme ziel.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:35:49 #122
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_35182485
De moslimversie van Zeg 'ns A is al wat verder uitgekristalliseerd, nu is de tune ook al klaar:

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ik heb een jurk tot op mijn armen
Vreemde krampen in mijn darmen
en een baard vlakbij mijn keel

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Kheb een vrouw gekleed in gordijn
mijn hele huis vol islam lektuur zijn
en ik bid de laatste tijd wel heel erg veel

Heb ik soms weer iets te vieren
als westerlingen sterven als mieren
Imam ,kijk eens naar mijn boek

Heb ik soms iets op mijn longen
Is die bom nou al gesprongen
En ik vloek de laatste tijd niet zoals ik vloek

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ben ik fundamentalist, of ben ik raar?
Waarom kwijl ik als ik zever
Kheb geen alcohol in mijn lever
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.

Zeg 'ns Samir AAAAAAAA.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_35182736
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 01:12 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Ik ben moslim. Jullie zijn (voornamelijk) niet-moslims. Dan doe ik het toch niet slecht?
En het lijkt me leuk, als moslim zijnde, om ook op tv iets terug te zien van mijn achtergrond. Niet alleen bij Nova, of Rondom 10. De afspieling van de maatschappij moet toch een klein beetje terug vinden zijn in de programma's.

Shouf Shouf is wel grappig, maar veel te stereotyp.

Ik zou bevoorbeeld (volgens mijn vriendin) een uitstekende BadGuy kunnen spelen in een soap. Beetje allochtone versie van Ludo. Bulo of zo
Succes! Ik denk dat die kansen er wel degelijk zijn namelijk.
pi_35182755
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Tref het volgende:

[..]

bron: www.parool.nl

En het maar niet willen zien, oogkleppen ophouden en blijven dromen dat alles maakbaar is.

Het is de grootst mogelijke doorzichtige bullshit om Islamieten in tv-series te gaan pushen. Als er Islamitische mensen in soaps komen, gebeurd dat wat mij betreft vanwege hun kwaliteiten en niet vanwege het feit dat ze Moslim zijn.

Werkelijk om te gillen is echter deze:
[..]

.........................................

Binnenkort bij de VARA: "HOU HET BIJ ELKAAR" nieuwe dagelijkse soap.
pi_35183041
waar kan ik me aanmelden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35183106
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Meki het volgende:
waar kan ik me aanmelden
Ik denk dat ze geen extreme moslims willen. Maar juist moslims die een goed voorbeeld zijn.
pi_35183289
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef more het volgende:

[..]

Ik denk dat ze geen extreme moslims willen. Maar juist moslims die een goed voorbeeld zijn.
wie is extreem
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35183416
We hebben in GTST een aantal moslims gehad, we hebben in ONM moslims en moslims gehad, we hebben Shouf Shouf de serie we hebben die ene serie van Theo van Gogh (huppeldepup en Julia). We hebben nu meerdere films waar moslims hoofdrollen in spelen. Waarom nog meer?
Allah Al Watan Al Malik
pi_35183520
quote:
waar kan ik me aanmelden
Zoek gewoon uit welk reclamebureau de commercials van de AH doet ...
pi_35183722
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Zoek gewoon uit welk reclamebureau de commercials van de AH doet ...
Prince Rashid
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35188674
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 01:12 schreef SuphaZone het volgende:

Meld je aan bij ome Jo(o)p. Dat doe je als volgt:

Bieste Jo(o)p Cohen,
Ik ben een Marokkaan op zoek naar een baan. Lijdend onder jullie koloniale verleden dat ik iedere dag op mijn schouders mee moet torsen, ben jij mijn hoop. Ik heb namelijk recht op die hoofdrol in jouw soap. Op het buurtplein speel ik voor Arafat, dus de rol van Ludo lijkt me ook wel wat. `

Ien de hoop snel van je te horen verblijf ik als een hoopje zieligheid tussen de ongelovige boze wolven met een dikke scheur in mijn broek en een rammelende maag,

Je Memmet.
pi_35188889
quote:
waar kan ik me aanmelden
Meldpunt discriminatie
pi_35189563
Ik was eigenlijk al een tijdje islam-moe. Je kunt geen tv aanzetten, of er komt zo'n jurk voorbij, of er is weer een nieuwsbericht te zien, of een discussieprogramma gaande. En de moslims die je op tv ziet, zijn niet zelden ook nog van die onaangepaste burka-types. Laatst zo'n tv-programma rond twee van die ingepakte moslimmeiden, of vorige week bij de cito-toets op Nederland 3 weer zo'n excuus-moslima in het zwart, als deelneemster goed zichtbaar in beeld gezet.

Het wordt er juist veel te dik bovenop gelegd en het wordt ons veel te veel opgedrongen. En als het nou ergens aan bijdroeg, maar dat doet het overduidelijk niet. Moslims hebben hier al jarenlang een eigen omroep en krijgen ruimschoots aandacht in de media. Je bereikt er allemaal niks mee. Veel moslims kijken via de schotels toch naar andere zenders en jongeren hebben echt geen boodschap aan een soap waarin moslims vreedzaam samenleven met homo's en ongelovigen.
  Donald Duck held vrijdag 17 februari 2006 @ 15:02:59 #134
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35189738
Dat opdringen van moslims in de linkse media begint me ook de strot uit te komen.
Bijvoorbeeld, er is een jongerenbijeenkomst ergens. Een discussie ofzo. 50 jongeren, waarvan 1 moslima met hoofddoek. En wie wordt er duidelijk op de voorgrond op de foto gezet....ja hoor..de moslim.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35190224
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie was er ook alweer homo in Zeg eens A?
Helemaal niemand. Hans Cornelissen, die ze zoon van Dr. van der Ploeg speelde, is in werkelijkheid (eh, helaas geen bronnen!) homo, maar hij speelde de heterozoon. Dus dit voorbeeld gaat helemaal niet op.
pi_35190464
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
We hebben in GTST een aantal moslims gehad, we hebben in ONM moslims en moslims gehad, we hebben Shouf Shouf de serie we hebben die ene serie van Theo van Gogh (huppeldepup en Julia). We hebben nu meerdere films waar moslims hoofdrollen in spelen. Waarom nog meer?
Dat weet Job, ik zou trouwens ook weinig echte Joden in soaps, net zo min dat ik veel linkshandigen, gehandicapten, bruin-ogigen etc tel.
Waarom moet ALLES en afspiegeling van onze maatschappij zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_35190512
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat opdringen van moslims in de linkse media begint me ook de strot uit te komen.
Bijvoorbeeld, er is een jongerenbijeenkomst ergens. Een discussie ofzo. 50 jongeren, waarvan 1 moslima met hoofddoek. En wie wordt er duidelijk op de voorgrond op de foto gezet....ja hoor..de moslim.
Jongens, ga me nou niet vertllen dat jullie deze bui niet ook al jaren geleden hebben zien aankomen!! Je kon hier ècht op wachten, en nu het zover is, beginnen jullie pas te klagen. Dit is geen donderslag bij heldere hemel. We hebben alles veel te lang getolereerd, en degenen díe er hier hun mond over open deden waren óf racisten, óf nazi's en werden ge-edit en/of gebanned. Dat geldt ook voor mijzelf. Ik heb in elk geval al één rood kruisje achter m'n naam staan, omdat ik vorige week te ver ging tegen Meki. Maar ik heb ook ondervonden dat als je je netjes verwoordt t.o.v. het moslimprobleem, je geen poot aan de grond krijgt. Dus zeg en doe wat je wilt, je krijgt tóch geen gelijk. We kunnen alleen lijdzaam afwachten. Óf er staat een tweede Pim Fortuyn op (Geert Wilders hoop ik!!), óf Nederland is over 5 jaar een islamitisch land. Een tussenweg zie ik niet.
pi_35190575
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef more het volgende:

[..]

Binnenkort bij de VARA: "HOU HET BIJ ELKAAR" nieuwe dagelijkse soap.

Sponsored bij Job C..
Yeah baby Yeah!
pi_35190589
Over 5 jaar al ? Het moet niet veel gekker worden.
pi_35192347
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Tref het volgende:

[..]

Meld je aan bij ome Jo(o)p. Dat doe je als volgt:

Bieste Jo(o)p Cohen,
Ik ben een Marokkaan op zoek naar een baan. Lijdend onder jullie koloniale verleden dat ik iedere dag op mijn schouders mee moet torsen, ben jij mijn hoop. Ik heb namelijk recht op die hoofdrol in jouw soap. Op het buurtplein speel ik voor Arafat, dus de rol van Ludo lijkt me ook wel wat. `

Ien de hoop snel van je te horen verblijf ik als een hoopje zieligheid tussen de ongelovige boze wolven met een dikke scheur in mijn broek en een rammelende maag,

Je Memmet.
Geachte heer De Mol,
Ik ben een Turkse Koerd op zoek naar een baan. Lijdend onder jullie saaie showbiz verleden dat ik iedere dag op mijn schouders mee moet torsen, ben jij mijn hoop. Ik heb namelijk recht op die hoofdrol in jouw soap. In het straatleven pimp ik vaak het zusje van Tref en terroriseer ik de xenofebistische Strontfronters, dus een rol als die van Ludo lijkt me ook wel wat. `

Met de zekerheid snel van je te horen verblijf ik als enige hoop en lichtpunt tussen de ongelovige angstige varkens die stikken van jaloezie van mijn dikke paal in mijn broek en mijn onstilbare honger naar perfectie.

Je Sultan.
pi_35192574
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef progrock het volgende:

[..]

Jongens, ga me nou niet vertllen dat jullie deze bui niet ook al jaren geleden hebben zien aankomen!! Je kon hier ècht op wachten, en nu het zover is, beginnen jullie pas te klagen. Dit is geen donderslag bij heldere hemel. We hebben alles veel te lang getolereerd, en degenen díe er hier hun mond over open deden waren óf racisten, óf nazi's en werden ge-edit en/of gebanned. Dat geldt ook voor mijzelf. Ik heb in elk geval al één rood kruisje achter m'n naam staan, omdat ik vorige week te ver ging tegen Meki. Maar ik heb ook ondervonden dat als je je netjes verwoordt t.o.v. het moslimprobleem, je geen poot aan de grond krijgt. Dus zeg en doe wat je wilt, je krijgt tóch geen gelijk. We kunnen alleen lijdzaam afwachten. Óf er staat een tweede Pim Fortuyn op (Geert Wilders hoop ik!!), óf Nederland is over 5 jaar een islamitisch land. Een tussenweg zie ik niet.
Dan emigreer je toch lekker. Zuid-Afrika of zo. Daar voel je je wel thuis.
pi_35192640
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef Hathor het volgende:
Over 5 jaar al ? Het moet niet veel gekker worden.
[sarcasme]
Ja want over 5 jaar zijn wij moslims al zo ver in de meerderheid dat we Nederland overnemen....
[/sarcasme]

Proest.....
pi_35193685
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

[sarcasme]
Ja want over 5 jaar zijn wij moslims al zo ver in de meerderheid dat we Nederland overnemen....
[/sarcasme]

Proest.....
Het is ook echt bizar, dat sommige mensen dit echt geloven
-Rabia Al-Basri
pi_35193863
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

[sarcasme]
[/sarcasme]

Proest.....
Immigratie neemt behoorlijk af de laatste tijd, dus dat betekent dat jullie ontzettend tekeer moeten gaan in de slaapkamer.
pi_35194658
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Immigratie neemt behoorlijk af de laatste tijd, dus dat betekent dat jullie ontzettend tekeer moeten gaan in de slaapkamer.
Already on it......
pi_35195302
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat doen ze toch al? De pil en het condoom mogen niet van de koran, allah & mohammed. Hoeveel niet-zwangere moslimvrouwen zie jij buiten?
pi_35195304
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Already on it......
toch wel getrouwd neem ik aan?
Yeah baby Yeah!
pi_35195379
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is ook echt bizar, dat sommige mensen dit echt geloven
'k Zou er toch maar ernstig rekening mee houden als ik jou was....! Bizar? Misschien spreken we elkaar wel over een jaartje of 5 / 6!
pi_35195722
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef progrock het volgende:

[..]

'k Zou er toch maar ernstig rekening mee houden als ik jou was....! Bizar? Misschien spreken we elkaar wel over een jaartje of 5 / 6!
-Rabia Al-Basri
pi_35196507
Tik tak boem
Klein klein talibantje
man bijt schaap
Alistraat
De besnijdenis
Vrouw met snor

kunnen leuke titels zijn
Leef zo goed als je kunt, dat doe je namelijk maar 1x
pi_35197132
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

toch wel getrouwd neem ik aan?
Yep. Maar ik weet waar je op doelt. En helaas moet ik bekennen dat ik geen maagd was toen ik in huwelijk trad. Dus inderdaad ik deed aan sex voor het huwelijk. En niet een klein beetje ook.
pi_35218775
De vakantimam met Frits Bom

PS. Als Cohen meer moslims wil zien in soaps, waarom dan ook niet meer evangelisten, scientology aanhangers, zenboeddisten, orthodoxe joden, devote roomskatholieken etc.? Cohen verwart religie met iets anders.
pi_35221157
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:11 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Yep. Maar ik weet waar je op doelt. En helaas moet ik bekennen dat ik geen maagd was toen ik in huwelijk trad. Dus inderdaad ik deed aan sex voor het huwelijk. En niet een klein beetje ook.
staat daar eigenlijk een religieuze straf op?
Yeah baby Yeah!
pi_35230936
terug naar de TH. Ik vind dat Cohen weer andermaal laat zien dat zijn "koekje erbij en lekker gaan praten" methode t.a.v. de Moslims niet meer van deze tijd is aangezien hoe wij hier in Nederland toch niet aansluit bij wat sommige moslims willen. Hoe je het wendt of keert hun God staat boven onze wetten en ze zullen het nooit accepteren.En als je weet dat iemand dus zo is, dan ga je zeker niet onnodig weer lekker op de koffie en praten zoals je ook niet dweilt met de kraan open.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_35232119
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

staat daar eigenlijk een religieuze straf op?
Wat denk je van zweepslagen
-Rabia Al-Basri
pi_35232526
Hoe denken jullie hoe Jobje aan zijn baan is gekomen? Niemand heeft op hem gestemd om burgemeester te worden, d'r is maar één manier in Nederland on zo'n baan te bemachtigen: likken likken likken likken likken likken .....
Dus Job, de likker, Cohen probeert moslims te likken, ja had je wat anders verwacht?
pi_35233086
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:56 schreef dVTB het volgende:
Ik was eigenlijk al een tijdje islam-moe. Je kunt geen tv aanzetten, of er komt zo'n jurk voorbij, of er is weer een nieuwsbericht te zien, of een discussieprogramma gaande. En de moslims die je op tv ziet, zijn niet zelden ook nog van die onaangepaste burka-types. Laatst zo'n tv-programma rond twee van die ingepakte moslimmeiden, of vorige week bij de cito-toets op Nederland 3 weer zo'n excuus-moslima in het zwart, als deelneemster goed zichtbaar in beeld gezet.

Het wordt er juist veel te dik bovenop gelegd en het wordt ons veel te veel opgedrongen. En als het nou ergens aan bijdroeg, maar dat doet het overduidelijk niet. Moslims hebben hier al jarenlang een eigen omroep en krijgen ruimschoots aandacht in de media. Je bereikt er allemaal niks mee. Veel moslims kijken via de schotels toch naar andere zenders en jongeren hebben echt geen boodschap aan een soap waarin moslims vreedzaam samenleven met homo's en ongelovigen.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp

Inviting questions

Muslims can create opportunities for non-Muslims to ask questions by simple actions that reflect living Islam like saying "Insha Allah" (God willing) when talking about a future activity; saying that they are going to prayer during Salaat time; brothers wearing Kufis; sisters wearing Hijab

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35234558
Beste Job (vzmh),
Eerlijke turk met eigen auto zoekt werk,
Groetjes, Ali

Waarom maken ze geen tv-programma waarin Allochies kunnen laten zien hoe ze proberen werk te vinden in de Neerlandse maatschappij, incluus solicitatie brieven vol spelfouten en solicitatiegesprekken dus.
Dan kan die gemeenschap laten zien hoe zeer wij het mis hebben met onze vooroordelen

Wie stapt er naar van den Ende?
pi_35234823
Maak een serie over geestelijken en politici in bepaalde arme landen waar bakken geld naartoe gaan, maar waar men genoeg geld over heeft voor haatzenders, bedreigingen en prijzen op de hoofden van cartoonisten/schrijvers wereldwijd.
  Moderator zaterdag 18 februari 2006 @ 23:35:24 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35240675
ik vind het een goed plan, die soaps zijn veel te onrealistisch ... ze laten altijd de deur open, doen nix op slot en wordt er iets gejat?

nee

ik ben voor meer allochtonen in soaps, je hoeft toch niet te kunnen acteren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35243206
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een goed plan, die soaps zijn veel te onrealistisch ... ze laten altijd de deur open, doen nix op slot en wordt er iets gejat?

nee

ik ben voor meer allochtonen in soaps, je hoeft toch niet te kunnen acteren
Hoezo dat dan ???
Meer ?? alsof er nog niet genoeg zijn ? de shouf shouf en alle andere series zijn er tog al ?

Nee, ik denk niet dat voor de zoveeeeeeeelste keer het probleem bij de autochtonen neerleggen een verschil zou uit maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')