Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste debiel. Gefeliciteerd met deze eer, stumper.![]()
Ik ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.
met alle liefde gedaan hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Cart_man het volgende:
Dit is echt zo een wedstrijd waar ik weinig van ga zien, denk ik.
quote:15-02-2006: Seizoen waarschijnlijk voorbij voor Tim Vincken
[Bron: FR-Fans.nl]
Tim Vincken zal dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De jonge rechtsbuiten zou donderdag zijn rentree maken bij Jong Feyenoord (thuis tegen Sc Heerenveen) na lang blessureleed, maar raakte zwaar geblesseerd aan zijn schouder tijdens een training. Vincken kwam dit seizoen pas tot drie invalbeurten.
Genoeg hoor, hehe. Probeer toch altijd wel om aan het begin van de wedstrijd binnen te zijn. Kijk ik meestal het eerste half uur vanaf de tribunes. De rest in de kantine.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een wedstrijd dan?![]()
Hij was er wel erg snelquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik had de reactie alleen liever van een Spartaan gezien. Dat hele samen liedjes zingen tegen Feyenoord komt me m'n strot uit. Oh wacht, ik moet het natuurlijk Zuid noemen en geen Feyenoord.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots opquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo denet naar de kuip geweest heb ff dvd gehaald
haha
[afbeelding]
Het is ook triest, maar dat is al 80 keer gezegd door zowel Feyenoorders als niet-Feyenoorders.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots op.
Dan zouden wij echt tig DVD's moeten hebben dat jullie gewoon 2 keer per jaar klop kregen.
Echt, ik ben niet zo van het trollen in andere topics, maar dit vind ik echt zo Calimero..
Datzelfde heb ik met Feyenoord. Ik vind het nu wel leuk om een beetje te stoken voor zo'n derby, maar rivaliteit is er absoluut niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de wat oudere Rotterdammers Sparta en Feyenoord nog steeds als rivalen zien. Ik zelf heb dat eigenlijk totaal niet, Sparta is een Rotterdamse club en heeft dus wat mij betreft sowieso een streepje voor.
Weet ik wel, maar juist omdat er iemand trots kwam vertellen dat ie hem hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is ook triest, maar dat is al 80 keer gezegd door zowel Feyenoorders als niet-Feyenoorders.
vind zo hele wedstrijd wel leuk goede sfeer enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots op.
Dan zouden wij echt tig DVD's moeten hebben dat jullie gewoon 2 keer per jaar klop kregen.
Echt, ik ben niet zo van het trollen in andere topics, maar dit vind ik echt zo Calimero..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien later wel 10x zoveel waard![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wtf dudequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind zo hele wedstrijd wel leuk goede sfeer enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |