Iemand nieuws over deze geweldige band?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zouden gaan beginnen als het solo-tour van Rob Thomas klaar is. Dat was dus 3 dagen geleden! Maar ik neem aan dat ie nog een paar maanden rust wil nemen of zo
Ze hebben al twee concerten gegeven op 31decemver en 1 januari als band
Helaas zonder Adam Gaynor. Die is er mee gestopt. Nieuwe album wordt verwacht in 2007. In de tussentijd moeten we het gaan doen met een waarschijnlijk opkomend Greatest Hits in een "leuk" jasje...
Ik vind More than you think you are een kutalbum. Andere twee zijn geweldig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef koenimex het volgende:
Er zijn toch maar 3 albums? Wel cool, gesigneerd en wel! Ik vind de laatste denk ik het beste, dat schijnt heel gek te zijn, hoorde ik.
Heeft er iemand trouwens ook ervaring met Rob's vorige band, Tabita's Secret ofzoiets?
Mag dit in de OP? Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Dizer het volgende:
--Verhaal--
Van mij wel, als mijn naam er maar bij komt te staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef koenimex het volgende:
[..]
Mag dit in de OP? Ziet er goed uit!
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik zit nu naar de Britse documentaire Crazy Rulers of the World te kijken wat onder andere gaat over niet-conventionele marteltechnieken, en het schijnt dat ze gevangenen in Guantanamo Bay en Abu Graib martelen door muziek van o.a. Matchbox 20 op te zetten.![]()
Was het weer zover? Heb je niks te doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Paar dingetjes uit het OP verhaaltje:
Tabitha's Secret...zonder s.
En Matt Serletic was er bij de eerste 2 cd's ook al gewoon bij.
Valt het opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was het weer zover? Heb je niks te doen![]()
KUT Website waar ik het vandaan had maar niet meer weet omdat het eeuwen geleden is en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Live en Tabitha's Secret? moeten trouwens omgedraaid als het in de volgorde van uitkomen is.
Zolang ze maar in NL gaan spelen (in de Paradiso uiteraard) dan vind ik het primaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja...alhoewel met touren en alles ertussen gooi er overal nog maar een jaartje extra bij
Ik zweer de eerste de beste kutterrorist die het nodig vind om een aanslag te plegen rond die tijd of een dreiging veroorzaak en me weer een Paradiso-concert door de neus boort...echt die kunnen beter amerikaanse troepen gaan opzoeken en smeken of ze alsjeblieft in dat Guantanamo bay opgesloten kunnen worden....quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang ze maar in NL gaan spelen (in de Paradiso uiteraard) dan vind ik het prima,.
Ach we kennen Rob allemaal wel een beetje tegenwoordig. Hij kan best een dramaqueen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef Gosjke het volgende:
Niet nog meer Rob solo zeg, alsjeblieft, laat 't gaan... Pffff
En of je bent ff vervelend over Adam: "He's actually a better guitar player than our old guitar player was."
Rob, jij smerige vuile bitch... Je hebt ook niets aan 'm te danken gelukkig.... *rolls eyes at Robs diva behavior*
Maar vooruit, alleen al vanwege het feit dat er nog een kansje is dat ik ze ooit live ga zien![]()
* doet meequote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zweer de eerste de beste kutterrorist die het nodig vind om een aanslag te plegen rond die tijd of een dreiging veroorzaak en me weer een Paradiso-concert door de neus boort...echt die kunnen beter amerikaanse troepen gaan opzoeken en smeken of ze alsjeblieft in dat Guantanamo bay opgesloten kunnen worden....
Had je toch ook al eerder zo'n opmerking laten lezen van het RT board, zo'n message van Rob daar stond ook al zoiets gemeens in. Echt hij is niet op goede voet en als vriendjes uit matchbox gestapt. Geen idee wat daar loos is geweest....but I'm very curious about itquote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef Gosjke het volgende:
En of je bent ff vervelend over Adam: "He's actually a better guitar player than our old guitar player was."
Rob, jij smerige vuile bitch... Je hebt ook niets aan 'm te danken gelukkig.... *rolls eyes at Robs diva behavior*
Whehe... maar als ik naat je notes kijk, zou ik daar wel voorzichtig mee zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk waarom denk je dat ik niet de directe link maar de link naar het Hyves topic had neergezet
Regels proberen te omzeilen rules
ik doe met je mee... wat was dat een naaistreek toenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zweer de eerste de beste kutterrorist die het nodig vind om een aanslag te plegen rond die tijd of een dreiging veroorzaak en me weer een Paradiso-concert door de neus boort...echt die kunnen beter amerikaanse troepen gaan opzoeken en smeken of ze alsjeblieft in dat Guantanamo bay opgesloten kunnen worden....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
Ik was er blij om. Was uitverkocht en had geen kaarten. Kon dus naar Duitsland
.
Er was al jaren nieuwer materiaal dan Push en 3am. Maar idd, nu NOG nieuwere nummersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
Ik heb 'Push' en '3 am' al jaren op m'n PC staan. Maar er is dus iets nieuws, begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |