quote:Chuck Norris drinks a special shake every morning for breakfast, the ingredients of which include yak milk, strawberry, banana, pineapple, a sprinkle of Bruce Lee's cremated remains, and two fetuses. He says the fetuses make it extra creamy.
Nintendogsquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Doppertje het volgende:
Ik ga even onze twee labradors uitlaten!
quote:Chuck Norris doesn't use a remote. He scares the TV in changing the channel.
quote:Chuck Norris had plastic surgery to look more like.. Chuck Norris
quote:The Boogeyman actually checks its closet every night for Chuck Norris
IDDquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
WAAR is mijn geweldige en überfantastische OP?!![]()
![]()
![]()
Heiligschennis!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
![]()
MMaRsu to the rescue enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
![]()
Ik in de afgelopen 10 minuten de OP zitten veranderen, heeft een moderator de post gesloten.quote:
Taaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!1111111one11one!!!!EINS EINS!!11111!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef taart het volgende:
Ali B in da house
doe rustig swa.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Taaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!1111111one11one!!!!EINS EINS!!11111!!!!!!!
Waar is hij nu dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Holy fuck ik heb de hele dag al een loopneus
MOET JE HEM LATEN STRUIKELENquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Holy fuck ik heb de hele dag al een loopneus
SORRY, HET HARDE WERKEN OP SCHOOL STIJGT MIJ EVEN NAAR MIJN HOOFDquote:
Dat is kut om te horen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zo hee.. net staat een vrijwilliger ijskoud in de gang te vertellen dat hij nog maximaal een jaar te leven heeft. Van de week kreeg hij namelijk uitslag van het ziekenhuis: alvleesklierkanker.
![]()
* Laniboekje heel erg stil en geschrokken is..
aaaah, daar schrik je wel van jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zo hee.. net staat een vrijwilliger ijskoud in de gang te vertellen dat hij nog maximaal een jaar te leven heeft. Van de week kreeg hij namelijk uitslag van het ziekenhuis: alvleesklierkanker.
![]()
Wat een toffe en constructieve bijdragequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Niet echt een slowchat te noemen
Ja. Echt raar gewoon, die man kwam hier dus om te vergaderen en maandag komt hij ook gewoon naar kantoor enzo. Hij gaat gewoon door met zijn leven, maar naarmate hij er meer over sprak hoe triester hij werd. Ik denk echter dat hij het nog moet gaan beseffen wat er eigenlijk aan de hand is.. Mja, wat doe je eigenlijk in zo'n laatste jaar.. echt heeeel raar om over na te denken. Kan me niet eens voorstellen hoe die man zich nu voelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:13 schreef pkwarts het volgende:
Sterkte ermee. Geen flauw idee wat ik dat laatste jaar nog zou doen. Je zou natuurlijk zoveel mogelijk leuke dingen willen doen, maar dat voelt ook weer zo...raar. Lijkt me erg moeilijk.
Ik zou idd wel zoveel mogelijk je normale leven blijven volgen, omdat 1 jaar vaak maar een schatting is. Dat kan makkelijk meer worden. Maar ik zou ook dingen gaan doen die ik altijd al heb willen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef pkwarts het volgende:
Ik denk dat ik een groot gedeelte van de tijd ook nog wel naar school zou gaan. Je kan wel elke dag een pretpark oid bezoeken, maar je vrienden moeten ondertussen ook gewoon hun eigen leven leiden.
Laten we hopen dat het meer kan worden. Ik denk ook wel dat ik dingen zou gaan doen die ik bijv. wel langer uitstelde omdat ik nog zou twijfelen ofzo. Bijv. eindelijk eens lang op vakantie gaan naar een schitterend land o.i.d. Het is natuurlijk niet alsof je al je geld gaat verbrassen als je bijv. nog een man/vrouw + kinderen thuis hebt zitten. Maar ik zou wel bepaalde wensen proberen in vervulling te laten gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou idd wel zoveel mogelijk je normale leven blijven volgen, omdat 1 jaar vaak maar een schatting is. Dat kan makkelijk meer worden. Maar ik zou ook dingen gaan doen die ik altijd al heb willen doen.
Wat verschrikkelijk.. En dat weet hij nog maar sinds kort?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Ja, afgelopen maandag hoorde hij het.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk.. En dat weet hij nog maar sinds kort?![]()
Wow!! Echt heel erg.. had hij al een vermoeden ofzo dat er iets mis was dat hij zich liet onderzoeken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag hoorde hij het.
Dat wel. Hij kreeg constante pijn in zijn buik, gele kleuring van zijn huid, heel mager werd hij ineens. Zijn vrouw vond dat toch niet helemaal kloppen en toen zijn ze dus naar de huisarts/ziekenhuis gegaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wow!! Echt heel erg.. had hij al een vermoeden ofzo dat er iets mis was dat hij zich liet onderzoeken?
Ik heb er geen woorden voor..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wel. Hij kreeg constante pijn in zijn buik, gele kleuring van zijn huid, heel mager werd hij ineens. Zijn vrouw vond dat toch niet helemaal kloppen en toen zijn ze dus naar de huisarts/ziekenhuis gegaan.
Ja.. wat kan je erover zeggen he. Hij laat een vrouw, kinderen en een paar hele jonge kleinkinderen achter. De man is denk ik half in de 50..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor..![]()
![]()
Ookal kent die man me niet.. wens hem en zijn gezin (heeft hij kinderen?) veel sterkte.
Ik moet straks werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
Straks weer naar school................. En daarna weer naar huis.
Zal wel aan het huilen zijn omdat hij geen DS heeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is Bernie? Die hoort hier 24/7 te zijn.
ik om een site te maken oO<quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ook, tijd om mijn kamer te verbouwen >:O .
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Goedzo, zo zie ik het graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef peristilius het volgende:
Veel wiet in de OP.
Ben niet echt nuchter, vriend van me is vandaag 18 geworden.
Dat is dan gewoon een vaag persoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken, mijn zus had vroeger een schoonmaakbaantje in zo'n tehuis en daar zei iemand elke keer tegen haar dat ze (die persoon, niet m'n zus) doodging en m'n zus kreeg ook altijd van die briefjes met ik ga dood erop in kriebelhandschrift geschreven........ overigens leeft die patient nog steeds
Het was een thuis voor mensen die niet alles op een rijtje hadden als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon een vaag persoon.
Een newbie! Welkom op GAM SC.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Roi het volgende:
De R is van Roy en Bernie....
Ben je er ff een paar dagen niet
Autoritaire Berniequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef Roi het volgende:
Komt u maar even mee meneer!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Neen, dat is Roi.
Blijf in Groningen, GRONINGEN IS TRES COOL MNENquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef =HellFire= het volgende:
Heya. Iemand toevallig nog een kamer over in de regio Utrecht/Amsterdam/Hilversum of desnoods Amersfoort? Ben vandaag even langsgeweest bij een potentiele kamer maar dat was het op z'n zachtst gezegd niet helemaal.
I know I know! Maar m'n stage is in Baarn en die treinreis wordt op den duur echt BRAK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Blijf in Groningen, GRONINGEN IS TRES COOL MNEN
heb je geen OVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know I know! Maar m'n stage is in Baarn en die treinreis wordt op den duur echt BRAK!
Euh... snuggere Japie, uiteraard heb ik die! Heb je wel eens gehoord van TIJD? Dat verlies je namelijk als je constant op een dag twee keer 2 en een half uur moet reizen.quote:
Tijd is relatief men, die verloren tijd pak je snachts gewoon terug1!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Euh... snuggere Japie, uiteraard heb ik die! Heb je wel eens gehoord van TIJD? Dat verlies je namelijk als je constant op een dag twee keer 2 en een half uur moet reizen.
DAT, mijn waerde GAM-SC vrind, is BRAK!!!
idd, pauperuserquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ongelofelijk stuk stront dat je er bent, post toch eens normaal gek!
Ik keek niet naar de username, het is zo' n typisch Bernie verhaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Neen, dat is Roi.
Om dan 's ochtends nog brakker in die brakke trein te forensen zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
Tijd is relatief men, die verloren tijd pak je snachts gewoon terug1!!!!!!
Life's a bitch and then you die..... welk liedje is dat ook alweer, het is een tof nummer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Om dan 's ochtends nog brakker in die brakke trein te forensen zeker?![]()
is die niet van K3?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die..... welk liedje is dat ook alweer, het is een tof nummer.
quote:Virus voor de Apple
Computerbeveiligers hebben voor het eerst een virus ontdekt voor het Apple Mac OS X besturingssysteem. De worm stuurt zichzelf via het iChat berichtensysteem door naar alle contacten uit de vriendenlijst van de geïnfecteerde gebruiker, meldde een expert van beveiligingsbedrijf Sophos. Het virus nestelt zich in de computer als de ontvanger een geïnfecteerd beeldbestand opent. De gevaren worden nog onderzocht. Voor oudere uitgaven van het systeem zijn eerder wel dreigingen ontdekt, maar dit is de eerste voor Mac OS X. "Sommige gebruikers waanden zich veilig, maar deze dreiging is reëel", aldus Sophos.
quote:Op [url=wtf]donderdag 16 februari 2006 22:46[/url] schreef taart het volgende:
[..]
wat wat?
Heb je de grote hypes van Bloc Party en Maximo Park vorig jaar wel meegemaakt? Als ik nog maar zwijg over Nada Surf en teh Futureheads.quote:
vorige jaar was ik er nog niet zo intoquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heb je de grote hypes van Bloc Party en Maximo Park vorig jaar wel meegemaakt? Als ik nog maar zwijg over Nada Surf en teh Futureheads.
The Strokes? Die heb ik ook nog steeds op m'n PC'tje staan geloof ik... Of ik heb 'm inmiddels alweer verwijderd omdat ik er nooit naar luisterdequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef mordradead het volgende:
is this it natuurlijk
Het script doet verder niets, en je moet zelfs je wachtwoord geven voordat hij geactiveerd kan worden. Het is zelfs ook nog een .zip bestand die je dus eerst moet unzippen.quote:
Spijbelaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef RaymanNL het volgende:
GOOOOOOOOOEDENMORGEN
IK ben lekker vrij
Ik ga niet voor twee uur naar school![]()
Er waren vandaag alleen maar presentatiesquote:
Komt me wel erg bekend voor..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef Laniboekje het volgende:
over een halfuurtje weer een paar uur luisteren naar onzin.
Dat denk jij. Ik loop 4 dagen in de week stage en vandaag zit ik van 08.45u tot 17.15u op school. Dat noem ik toch niet echt het luie leven meer. En dan 's avonds nog vol aan de bak met huiswerk etc, mijn vader die fulltime werkt zegt af en toe nog dat ik meer uren maak dan hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef philipnorth het volgende:
school.....t luie leventje.....
Ben ik op het goeie moment wakker gewordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Ik zit op school.. over een halfuurtje weer een paar uur luisteren naar onzin.
Dat album heb ik eergister gedownloadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The Strokes? Die heb ik ook nog steeds op m'n PC'tje staan geloof ik... Of ik heb 'm inmiddels alweer verwijderd omdat ik er nooit naar luisterde![]()
ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef RaymanNL het volgende:
GOOOOOOOOOEDENMORGEN
IK ben lekker vrij
Ik ga niet voor twee uur naar school![]()
Room On Fire is ook okéquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken
dat zou mijn wiskunde leraar hebben gezegd.
Taart, verdomme man ga eens wat minder posten in muz... je komt de hele tijd tevoorschijn in myat... en dat vind ik extreem eng sexy.
en This is It is een veel beter album
Jij ook al Bernie..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb echt overheerlijke koffie gezetJezus
![]()
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Meppo het volgende:
[..]
Af en toe wil ik nog wel eens op Fok zijn..![]()
als zijnde lurker jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Meppo het volgende:
[..]
Af en toe wil ik nog wel eens op Fok zijn..![]()
ik zit niet bij hem in de klasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
WhaaaaBernies klasgenoten invasie. Kon het niet gewoon bij Taart blijven
Bernie's schuld...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is niet mijn schuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld
Meppo is een lurker![]()
![]()
Hij leest meestal maar post niet![]()
whehehequote:
Doe datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Meppo het volgende:
[..]
Ik ben bij deze bezig mijn reputatie te verbeteren![]()
Ah, hij heeft een DS dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wheheheMaar hij is wel cool, hij gaat tenminste wel Animal Crossing WW halen
awwwwquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik loop 4 dagen in de week stage en vandaag zit ik van 08.45u tot 17.15u op school. Dat noem ik toch niet echt het luie leven meer. En dan 's avonds nog vol aan de bak met huiswerk etc, mijn vader die fulltime werkt zegt af en toe nog dat ik meer uren maak dan hem![]()
Ah, zoals ik bij jou ook weleens doequote:
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, zoals ik bij jou ook weleens doe
Bernie dingen aanpraten is nou niet een van de moeilijkste zaken op deze aarde..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, zoals ik bij jou ook weleens doe
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:03 schreef Meppo het volgende:
[..]
Bernie dingen aanpraten is nou niet een van de moeilijkste zaken op deze aarde..![]()
Jepquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
net zoals jij mij Harry potter 3 voor de gamecube hebt aangepraat, in een heeel ver verleden![]()
Misschien moeten jullie m eens een leuke dame aanpratenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:03 schreef Meppo het volgende:
[..]
Bernie dingen aanpraten is nou niet een van de moeilijkste zaken op deze aarde..![]()
Die wou ik zoiezo al halenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Meppo het volgende:
[..]
JepEn mario dansing stage.. die jij van het weekend gaat mee nemen
![]()
JAH!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie m eens een leuke dame aanpraten
We doen ons best..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie m eens een leuke dame aanpraten
Je moet je vrienden ook niet verwaarlozen, maar ze moeten wel snappen dat je af en toe ook aandacht voor de vrouwen moet tonenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAH!Dat moeten ze eens doen
![]()
![]()
Maar dan krijgen hun weer minder aandacht van mij, en dat vinden hun niet leuk![]()
Zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:08 schreef Meppo het volgende:
[..]
We doen ons best..En aangezien Bernie al een beetje sjans begint te krijgen.... en dan niet te vergeten dat hij nu elke dag lekker sportief danst moet het gaan lukken
![]()
Maar dat begrijpen ze welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet je vrienden ook niet verwaarlozen, maar ze moeten wel snappen dat je af en toe ook aandacht voor de vrouwen moet tonen
De overbuurvrouw in het college.. en marjanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat begrijpen ze wel
Trouwens, Marco, bij wie heb ik sjans dan![]()
Zeker bij dat vage wijf bij Video dat constant om mij zit te lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, Marco, bij wie heb ik sjans dan![]()
En marjanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zeker bij dat vage wijf bij Video dat constant om mij zit te lachen![]()
Fotoquote:
Zie je nou wel, als ze dronken is moet je actie ondernemen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die staat bijna wel op elke zoek me foto in m'n fotoboek![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die staat bijna wel op elke zoek me foto in m'n fotoboek![]()
Damnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Voor:
Links: Charel(vriendin Marco), Rechts Marjan
Achter:
Van links naar rechts: Thomas(taart), Marco (meppo) en ik![]()
Valt wel mee hoor, de grote van Taart,kan ook door de foto komenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DamnTaart is grooooot
![]()
Maar Marjan, ja, nou Bernie. Ga drvoor
ik blijf erbij dat je stiekum Jamai bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn hoofd op die foto Ik kom er nog net met m'n ogen boven uit![]()
Trouwens bernie.. ik zei net al dat ik en Cahrel om 4 uur even langs komen.. de rede hiervan is dat Charel dvd's wil lenen.quote:
En charel wil Rayman 2 van mij lenenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:25 schreef Meppo het volgende:
[..]
Trouwens bernie.. ik zei net al dat ik en Cahrel om 4 uur even langs komen.. de rede hiervan is dat Charel dvd's wil lenen.
Maar nu vraag ik je Mag ik... Aljeblieft...Warme Choclade melk
van GREET
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:25 schreef Meppo het volgende:
Maar nu vraag ik je Mag ik... Aljeblieft...Warme Choclade melk
van GREET
![]()
Wie aan GREET zit, zit aan mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder ja!Niet fokke met haar!
![]()
Zou niet durvenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder ja!Niet fokke met haar!
![]()
ben ik net binnen, stopt het met regenen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
Blegh.. nu weer zo'n 2,5u wachten op de volgende les. Misschien maar eens de stad in met klasgenoten ofzo.. maar het regent hier echt heel erg..![]()
het is hier ook kutweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
Blegh.. nu weer zo'n 2,5u wachten op de volgende les. Misschien maar eens de stad in met klasgenoten ofzo.. maar het regent hier echt heel erg..![]()
Spellen kopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. vertel mij eens wat ik kan gaan doen in 2 uur. Leuke dingen ofzo?
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:07 schreef taart het volgende:
Of gewoon naar huis gaan 14.gif
ALs je vakantie /weekend hebt?quote:
Ach, da;'s toch hardstikke gezond Royquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik ben vrij vandaag, maar moest toch naar de TU om een verslag in te leveren. Ik terug naar huis waait de wind ZO hard dat ik zelfs bergafwaards moest trappenTerwijl ik op de heenweg geen wind gevoeld heb
Kan wel zijn, maar ik was wel pissig op God. De pik zat me gewoon te jennenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach, da;'s toch hardstikke gezond Roy![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik was wel pissig op God. De pik zat me gewoon te jennen
Je verdiende t gewoon waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik was wel pissig op God. De pik zat me gewoon te jennen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik ben vrij vandaag, maar moest toch naar de TU om een verslag in te leveren. Ik terug naar huis waait de wind ZO hard dat ik zelfs bergafwaards moest trappen
Bikkel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef peristilius het volgende:
Ik had corvee, maar had eigenlijk ook vakantie, dus ben na 20 minuten maar weggegaan, lang genoeg gewerkt.
En straks mag ik weer werken bij de Appie.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
En straks mag ik weer werken bij de Appie.
Ik werk van 5 tot 7, lekker maar 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook.Hoelaat moet jij beginnen?
Pfft.. luiwammes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik werk van 5 tot 7, lekker maar 2 uurtjes.
Is het ook..quote:
Ik werk 7 uur, donderdag 3 en vandaag 4.quote:Ik werk maar 6 uurtjes in de week, 3x 2 uur.
Jezusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef peristilius het volgende:
Dat lijkt me verschrikkelijk.
Ik werk maar 6 uurtjes in de week, 3x 2 uur.
Het ligt er maar aan hoe dicht de AH in de buurt is he.. Maar als het niet zo dichtbij is zou het best zonde zijn ja..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JezusVind je dat niet zonde? Drie keer heen en weer voor maar 2 uurtjes?
Ahh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
Ik dan. Sta ik op de bus te wachten vanmorgen, komt hij eraan, wil ik m'n OV pakken. Kut, OV vergeten. Ik teruglopen, OV pakken, 10 minuten lopen naar andere bushalte voor andere bus door harde regen en wind.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef philipnorth het volgende:
ja, hebben we het vorige week idd al over gehad, daar hoef je je site echt niet voor te spammen hoor
whehwhehwhwhehe..?!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken, ik ontken alles.
Weinig Chanty en Lani vandaagquote:
Ik heb We love Katamari thuis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
DS liiiiiiiiite
Wat een mooi ding!
Katamari Damacy flashgame!!
[afbeelding]
Awwquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig Chanty en Lani vandaag
Dat moet ik ook maar eens gaan doen een keer, net als dat ik nog eens mn dvd brander eruit moet halen om m op te sturen voor reparatiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
AwwIk zit de hele dag al m'n PC op te ruimen (Hitman Pro, setups branden en eraf gooien, register opruimen enz.), Norton SpeedDisk is nu bezig maar doet er zoals gewoonlijk weer verschrikkelijk lang over.
Maar m'n PC'tje gaat al een heel stuk sneller!
![]()
Dat is echt klotequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Laniboekje het volgende:
Kom ik zo thuis van zo'n vrij vervelende (zacht uitgedrukte) dag van school. Staat mijn broer daar zo verloren.. Ik zo: Is die roestbak hiervoor ineens van jou ofzo? Zegt hij: 'Mijn auto is gestolen, ik rijd even de auto van mijn huurbaas.'
Nou.. daar sta je dan. Keimooie Alfa Romeo T-Spark.. echt een monster qua snelheid enzo.. zomaar weg. Geen inbraaksporen te vinden, politie denkt zelfs dat de auto 's nachts gewoon netjes weggesleept is.
![]()
Arme broer(ke) van me.
Inderdaad! Vind het ook echt zoooo kut voor hem, laatst had hij toch wel flinke schade gereden aan die auto (carter er onderuit), toen kon hij de reparaties al nauwelijks betalen. Mijn pa was toen zo aardig om wat geld bij te liggen, maar nu moet die gozer dus ineens een andere auto kopen. Ik denk dat ik maar aardig wat pegels ga doneren, steuntje in de rug kan hij wel even gebruiken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef taart het volgende:
[..]
Dat is echt klote
nog een mooie auto ook..
zondequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad! Vind het ook echt zoooo kut voor hem, laatst had hij toch wel flinke schade gereden aan die auto (carter er onderuit), toen kon hij de reparaties al nauwelijks betalen. Mijn pa was toen zo aardig om wat geld bij te liggen, maar nu moet die gozer dus ineens een andere auto kopen. Ik denk dat ik maar aardig wat pegels ga doneren, steuntje in de rug kan hij wel even gebruiken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef Xrenity het volgende:
omfg.
Komt mn broertje ineens thuis met een PSP :|
VOOR ZN VERJAARDAG
Ja, mijn broertje krijgt gewoon een ipod nanoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef Xrenity het volgende:
omfg.
VOOR ZN VERJAARDAG
ziek he.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje krijgt gewoon een ipod nano![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ziek he.
En ik hoefde niks omdat ik niks duurs wilde vragen
Chantyyyyquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
AwwIk zit de hele dag al m'n PC op te ruimen (Hitman Pro, setups branden en eraf gooien, register opruimen enz.), Norton SpeedDisk is nu bezig maar doet er zoals gewoonlijk weer verschrikkelijk lang over.
Maar m'n PC'tje gaat al een heel stuk sneller!
![]()
En wat deed je toen, hoekte je 'm omdat ie geen DS mee had?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef Xrenity het volgende:
omfg.
VOOR ZN VERJAARDAG
Ik had het wel gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wat deed je toen, hoekte je 'm omdat ie geen DS mee had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |