quote:Chuck Norris drinks a special shake every morning for breakfast, the ingredients of which include yak milk, strawberry, banana, pineapple, a sprinkle of Bruce Lee's cremated remains, and two fetuses. He says the fetuses make it extra creamy.
Nintendogsquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Doppertje het volgende:
Ik ga even onze twee labradors uitlaten!
quote:Chuck Norris doesn't use a remote. He scares the TV in changing the channel.
quote:Chuck Norris had plastic surgery to look more like.. Chuck Norris
quote:The Boogeyman actually checks its closet every night for Chuck Norris
IDDquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
WAAR is mijn geweldige en überfantastische OP?!![]()
![]()
![]()
Heiligschennis!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
![]()
MMaRsu to the rescue enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
![]()
Ik in de afgelopen 10 minuten de OP zitten veranderen, heeft een moderator de post gesloten.quote:
Taaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!1111111one11one!!!!EINS EINS!!11111!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef taart het volgende:
Ali B in da house
doe rustig swa.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Taaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!1111111one11one!!!!EINS EINS!!11111!!!!!!!
Waar is hij nu dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Holy fuck ik heb de hele dag al een loopneus
MOET JE HEM LATEN STRUIKELENquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Holy fuck ik heb de hele dag al een loopneus
SORRY, HET HARDE WERKEN OP SCHOOL STIJGT MIJ EVEN NAAR MIJN HOOFDquote:
Dat is kut om te horen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zo hee.. net staat een vrijwilliger ijskoud in de gang te vertellen dat hij nog maximaal een jaar te leven heeft. Van de week kreeg hij namelijk uitslag van het ziekenhuis: alvleesklierkanker.
![]()
* Laniboekje heel erg stil en geschrokken is..
aaaah, daar schrik je wel van jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zo hee.. net staat een vrijwilliger ijskoud in de gang te vertellen dat hij nog maximaal een jaar te leven heeft. Van de week kreeg hij namelijk uitslag van het ziekenhuis: alvleesklierkanker.
![]()
Wat een toffe en constructieve bijdragequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Niet echt een slowchat te noemen
Ja. Echt raar gewoon, die man kwam hier dus om te vergaderen en maandag komt hij ook gewoon naar kantoor enzo. Hij gaat gewoon door met zijn leven, maar naarmate hij er meer over sprak hoe triester hij werd. Ik denk echter dat hij het nog moet gaan beseffen wat er eigenlijk aan de hand is.. Mja, wat doe je eigenlijk in zo'n laatste jaar.. echt heeeel raar om over na te denken. Kan me niet eens voorstellen hoe die man zich nu voelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:13 schreef pkwarts het volgende:
Sterkte ermee. Geen flauw idee wat ik dat laatste jaar nog zou doen. Je zou natuurlijk zoveel mogelijk leuke dingen willen doen, maar dat voelt ook weer zo...raar. Lijkt me erg moeilijk.
Ik zou idd wel zoveel mogelijk je normale leven blijven volgen, omdat 1 jaar vaak maar een schatting is. Dat kan makkelijk meer worden. Maar ik zou ook dingen gaan doen die ik altijd al heb willen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef pkwarts het volgende:
Ik denk dat ik een groot gedeelte van de tijd ook nog wel naar school zou gaan. Je kan wel elke dag een pretpark oid bezoeken, maar je vrienden moeten ondertussen ook gewoon hun eigen leven leiden.
Laten we hopen dat het meer kan worden. Ik denk ook wel dat ik dingen zou gaan doen die ik bijv. wel langer uitstelde omdat ik nog zou twijfelen ofzo. Bijv. eindelijk eens lang op vakantie gaan naar een schitterend land o.i.d. Het is natuurlijk niet alsof je al je geld gaat verbrassen als je bijv. nog een man/vrouw + kinderen thuis hebt zitten. Maar ik zou wel bepaalde wensen proberen in vervulling te laten gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou idd wel zoveel mogelijk je normale leven blijven volgen, omdat 1 jaar vaak maar een schatting is. Dat kan makkelijk meer worden. Maar ik zou ook dingen gaan doen die ik altijd al heb willen doen.
Wat verschrikkelijk.. En dat weet hij nog maar sinds kort?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Ja, afgelopen maandag hoorde hij het.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk.. En dat weet hij nog maar sinds kort?![]()
Wow!! Echt heel erg.. had hij al een vermoeden ofzo dat er iets mis was dat hij zich liet onderzoeken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag hoorde hij het.
Dat wel. Hij kreeg constante pijn in zijn buik, gele kleuring van zijn huid, heel mager werd hij ineens. Zijn vrouw vond dat toch niet helemaal kloppen en toen zijn ze dus naar de huisarts/ziekenhuis gegaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wow!! Echt heel erg.. had hij al een vermoeden ofzo dat er iets mis was dat hij zich liet onderzoeken?
Ik heb er geen woorden voor..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wel. Hij kreeg constante pijn in zijn buik, gele kleuring van zijn huid, heel mager werd hij ineens. Zijn vrouw vond dat toch niet helemaal kloppen en toen zijn ze dus naar de huisarts/ziekenhuis gegaan.
Ja.. wat kan je erover zeggen he. Hij laat een vrouw, kinderen en een paar hele jonge kleinkinderen achter. De man is denk ik half in de 50..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor..![]()
![]()
Ookal kent die man me niet.. wens hem en zijn gezin (heeft hij kinderen?) veel sterkte.
Ik moet straks werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
Straks weer naar school................. En daarna weer naar huis.
Zal wel aan het huilen zijn omdat hij geen DS heeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is Bernie? Die hoort hier 24/7 te zijn.
ik om een site te maken oO<quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ook, tijd om mijn kamer te verbouwen >:O .
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Goedzo, zo zie ik het graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef peristilius het volgende:
Veel wiet in de OP.
Ben niet echt nuchter, vriend van me is vandaag 18 geworden.
Dat is dan gewoon een vaag persoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken, mijn zus had vroeger een schoonmaakbaantje in zo'n tehuis en daar zei iemand elke keer tegen haar dat ze (die persoon, niet m'n zus) doodging en m'n zus kreeg ook altijd van die briefjes met ik ga dood erop in kriebelhandschrift geschreven........ overigens leeft die patient nog steeds
Het was een thuis voor mensen die niet alles op een rijtje hadden als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon een vaag persoon.
Een newbie! Welkom op GAM SC.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Roi het volgende:
De R is van Roy en Bernie....
Ben je er ff een paar dagen niet
Autoritaire Berniequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef Roi het volgende:
Komt u maar even mee meneer!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Neen, dat is Roi.
Blijf in Groningen, GRONINGEN IS TRES COOL MNENquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef =HellFire= het volgende:
Heya. Iemand toevallig nog een kamer over in de regio Utrecht/Amsterdam/Hilversum of desnoods Amersfoort? Ben vandaag even langsgeweest bij een potentiele kamer maar dat was het op z'n zachtst gezegd niet helemaal.
I know I know! Maar m'n stage is in Baarn en die treinreis wordt op den duur echt BRAK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Blijf in Groningen, GRONINGEN IS TRES COOL MNEN
heb je geen OVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know I know! Maar m'n stage is in Baarn en die treinreis wordt op den duur echt BRAK!
Euh... snuggere Japie, uiteraard heb ik die! Heb je wel eens gehoord van TIJD? Dat verlies je namelijk als je constant op een dag twee keer 2 en een half uur moet reizen.quote:
Tijd is relatief men, die verloren tijd pak je snachts gewoon terug1!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Euh... snuggere Japie, uiteraard heb ik die! Heb je wel eens gehoord van TIJD? Dat verlies je namelijk als je constant op een dag twee keer 2 en een half uur moet reizen.
DAT, mijn waerde GAM-SC vrind, is BRAK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |