'k Denk niet dat de mening van de gemiddelde Rus hierin zo belangrijk is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef Hathor het volgende:
Rusland is niet echt een gezonde basis voor homo's. De gemiddelde Rus is toch behoorlijk rechts en conservatief, en moet daar gewoon niks van hebben, en het standpunt van de moslims is inmiddels ook wel duidelijk. Listige situatie.
Je weet dat het met de normen en waarden daar iets anders is gesteld als bij ons ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Denk niet dat de mening van de gemiddelde Rus hierin zo belangrijk is.
Gaat in eerste instantie om de rechtspositie en het kunnen afdwingen van een gelijke behandeling.
Daar begint het mee.
Ze lopen inderdaad nog achter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef Hathor het volgende:
Je weet dat het met de normen en waarden daar iets anders is gesteld als bij ons ?
Wie had 30 jaar geleden gedacht dat er in 2005 het homohuwelijk ingevoerd zou worden in het katholieke spanje ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze lopen inderdaad nog achter ja..
Maar dat kan veranderen. Een wettelijke basis daarin is belangrijk.
Ik bewonder je optimisme, maar als ik homo zou zijn, zou ik niet graag als pionier willen fungeren om te kijken of zo'n parade wel goed loopt. Als Poetin persoonlijk iets tegen homo's heeft (wat ie waarschijnlijk toch niet toegeeft), en er zou onverhoopt iets mis gaan met betrekking tot anti demonstraties en/of acties, moet je niet raar opkijken dat het verdomd lang duurt voor de politie te hulp schiet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze lopen inderdaad nog achter ja..
Maar dat kan veranderen. Een wettelijke basis daarin is belangrijk.
inderdaad er is veel moed voor nodig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme, maar als ik homo zou zijn, zou ik niet graag als pionier willen fungeren om te kijken of zo'n parade wel goed loopt. Als Poetin persoonlijk iets tegen homo's heeft (wat ie waarschijnlijk toch niet toegeeft), en er zou onverhoopt iets mis gaan met betrekking tot anti demonstraties en/of acties, moet je niet raar opkijken dat het verdomd lang duurt voor de politie te hulp schiet.
In Amerika is de kans groter dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt, niet ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
inderdaad er is veel moed voor nodig...
ik zelf heb zoiets van... soms moet je vechten voor je rechten... je krijgt het niet kado
mijn heldin: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rosa_Parks
Moed is niet altijd de juiste hoedanigheid. Ok, voor moed heb je lef nodig, maar is dat automatisch juist? Neen, ik denk zelfs dat het in deze meer nadeel kan opleveren dan voordeel. In vele delen van de wereld zien ze het "homo-isme" als een bedreigende ziekte, niet alleen binnen de Islamitsche wereld, ook in landen als Madagascar en Thailand ontstaan er vaak rellen bij het treffen van 2 homo's.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
inderdaad er is veel moed voor nodig...
Thailand ook ? Weet je dat zeker ? Is dat niet zo'n beetje het land waar op sexueel vlak alles geoorloofd is, tot kinderprostitutie toe ? Wel eens van een "katoi" gehoord ? Vraag ik te veel ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moed is niet altijd de juiste hoedanigheid. Ok, voor moed heb je lef nodig, maar is dat automatisch juist? Neen, ik denk zelfs dat het in deze meer nadeel kan opleveren dan voordeel. In vele delen van de wereld zien ze het "homo-isme" als een bedreigende ziekte, niet alleen binnen de Islamitsche wereld, ook in landen als Madagascar en Thailand ontstaan er vaak rellen bij het treffen van 2 homo's.
M.i. kun je je beter afvragen of er geen oplossing is voor het probleem zelf, de meesten kijken naar de oplossing voor de gevolgen, dat is dwijlen met de kraan open.²
In Polen en Letland is het goed afgelopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Hathor het volgende:
Ik bewonder je optimisme, maar als ik homo zou zijn, zou ik niet graag als pionier willen fungeren om te kijken of zo'n parade wel goed loopt. Als Poetin persoonlijk iets tegen homo's heeft (wat ie waarschijnlijk toch niet toegeeft), en er zou onverhoopt iets mis gaan met betrekking tot anti demonstraties en/of acties, moet je niet raar opkijken dat het verdomd lang duurt voor de politie te hulp schiet.
Nou ja, afwachten dan maar. Persoonlijk denk ik dat het voor de Russen een enorme stap is om zoiets klakkeloos te accepteren, om eerder genoemde redenen, maar misschien valt het inderdaad mee. Het zou in ieder geval weer een overwinning zijn voor het democratisch gedachtengoed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In Polen en Letland is het goed afgelopen.
Komt natuurlijk door de invloed van de EU, dat wel.
Ey,quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef sp3c het volgende:
Tijdens de carnaval in Rotterdam (niet van die boeren net als in Tilburg maar van die Braziliaanse meisjes e.d. ... zomercarnaval heet het geloof ik) heb ik daar weinig problemenen mee misschien verschillen smaken dan toch
Relax...denk aan je bloeddruk...neem een kruik en pis er effe in, dat lucht weer op.quote:
ja nu ja als ik:quote:
Wat is de andere helft ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu ja als ik:
http://www.richardvangils(...)%20Zomercarnaval.jpg
vergelijk met:
http://blogs.warwick.ac.u(...)4/10/14/carnaval.jpg
dan denk ik toch bij mezelf ... 'soms ben ik toch blij dat ik maar half Nederlands ben want wat een stel boeruh zijn we ook bij mekaar zeg'
Ah, das ongetwijfeld je betere helft dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef sp3c het volgende:
surinaams
maak me gekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef sp3c het volgende:
ligt er helemaal aan wat ik aan het doen ben natuurlijk
maar goed ... ONTOPIC!
Zit daar nou ook zo'n lont aan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[afbeelding]
Mufti Talgat Tajuddin
Laat je inlichten. In Thailand bestaat er zelfs geen gay-movement omdat niemand daar problemen heeft met homoseksualiteit. Volkomen geaccepteerd fenomeen. Nou ja, behalve bij het schreeuwerige deel der moslims dat ook dáár weer van zich laat horen de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
In vele delen van de wereld zien ze het "homo-isme" als een bedreigende ziekte, niet alleen binnen de Islamitsche wereld, ook in landen als Madagascar en Thailand ontstaan er vaak rellen bij het treffen van 2 homo's.
Dweilen.quote:M.i. kun je je beter afvragen of er geen oplossing is voor het probleem zelf, de meesten kijken naar de oplossing voor de gevolgen, dat is dwijlen met de kraan open.
die zin zit gramaticaal niet goed in elkaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laat je inlichten. In Thailand bestaat er zelfs geen gay-movement omdat niemand daar problemen heeft met homoseksualiteit. Volkomen geaccepteerd fenomeen. Nou ja, behalve bij het schreeuwerige deel der moslims dat ook dáár weer van zich laat horen de laatste tijd.
[..]
Dweilen.
Deze cryptische uitspraak verdient een uitleg.![]()
Als alle bomen even dik zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef Gia het volgende:
Sex tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is volgens de Islam verboden.
Maar mensen die geen moslim zijn, hoeven zich niet te houden aan de wetten van de Islam. Wanneer snappen die lui dat nou eens.
Ze snappen het wel denk ik maar hun geloof heeft een blokkade aangebracht in het rationeel denken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef Gia het volgende:
Sex tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is volgens de Islam verboden.
Maar mensen die geen moslim zijn, hoeven zich niet te houden aan de wetten van de Islam. Wanneer snappen die lui dat nou eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |