News flash: je zit hier in ONZ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... maar het is zo makkelijk als het over nutteloze dingen weer eens gaat
True. Ik weet het ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
News flash: je zit hier in ONZ...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
Zie OP.
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Knut zat er vijftien maanden. En Pool mijn tijd + twee weken, dus ik moet nog even voor het record.
Ik had zulcks een reacties verwacht.quote:
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepenquote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan hequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepen
Nee, ONZ.quote:
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
hij is iets nuttigs gaan doen zeg maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.
Het was ook wel een enorme inkopper..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had zulcks een reacties verwacht.
Momentje dat een momentum heeft van een maandje of drie, vier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ok! Ok! Ik zal mezelf weer zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan he
Pff, alsof een "studie" belangrijker is dan Fok!. Wat een kutmod.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijn
Nix mis meequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Da's beter dan een enorme inkoper.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een enorme inkopper..
Jou wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..
ow god dit gaat jackson nog erg veel horen gok ik zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's beter dan een enorme inkoper.
Vind het wel interessant te weten.quote:
Ach, maar dat maakt 'm toch niets uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow god dit gaat jackson nog erg veel horen gok ik zo
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Wordt nog een cultfiguur op deze manierquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wordt nog een cultfiguur op deze manier
Ik ook altijd.quote:
Joh..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat het enorme gedeelte is zeker
Ik vind een hoop wel leuk om te weten hoor... maargoed dat gelooft niemand meerquote:
Dat is een juiste veronderstelling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind een hoop wel leuk om te weten hoor... maargoed dat gelooft niemand meer
Tsja... wat een hoop zegt over het niveau hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ach.. dat maakt 'm toch niks uit..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een juiste veronderstelling.
En ik kan zo enthousiast zijn soms. Jammerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een juiste veronderstelling.
Het is nog ochtend..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
lekker tempo'tje idd voor overdag
eens kijken hoe ver jullie zijn als ik terug ben van het douchen!
Bij deel 500 ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
1) Echt overdag vind ik het nietquote:
Mijn god.quote:
Verkeerde userquote:
Ja dat dat bij jou niet zo is interesseert mij echt geen fuckquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt niet!
Niet dat het mij interesseert voor de rest.
Moet kunnen.quote:
Het zou Jackson niets interesseren, nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach niet dat het interesant zou zijn ofzo
Alsof het mij ook maar íéts interesseert dat dat jou geen fuck interesseertquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat dat bij jou niet zo is interesseert mij echt geen fuck.
En ach.. als dat niet lukt..quote:
Het kan mij ook weinig schelen.quote:
quote:
Dat maakt niemand iets uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Niet dat dat iemand wat interesseert, maar ik meld het toch maar ff.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Jammer van de TTquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Mij interesseert het welquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dat dat iemand wat interesseert, maar ik meld het toch maar ff.
Je was me voorquote:
Yo, *meldtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de TT
Is Jackson nog ergens te bekennen?![]()
![]()
Hij is vast druk met het niet interesseren van dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de TT
Is Jackson nog ergens te bekennen?![]()
![]()
En het lukt me maar nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is vast druk met het niet interesseren van dingen.
Es mache mir keine flaus aus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je was me voor![]()
Verder raakt het me niet ofzo![]()
Slotje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
"Het interesseert me allemaal niet zo."
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppelquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Wil ik reageren, zit er al een slotje opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Zo is hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil ik reageren, zit er al een slotje op![]()
Naja, boeien.
Oninteressant topic met een nog oninteressanter snel slotjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Wat interesseert jou dat nou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppel
intereseerde het je dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppel
quote:
Het scheelt dat deze TT is aangepast!quote:
Ik had er energie ingestoken het bericht te typen damequote:
altijd al geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
Interessant topic dit.
Boeiend..quote:
Jah... ik had meteen wel zoiets verwacht. Maarja..... "the usual words"quote:
inderdaad, net als jouw bericht. Waarom reageer ik eigenlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het scheelt dat deze TT is aangepast!
Maar goed, dat kan niemand ook maar iets schelen natuurlijk...
Maakt dat nou uit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Ik wil het graag met jullie over leuke dingen hebben
boeit me niet wat jij vindtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Wie was t?quote:
oke vertel eens iets leuksquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Mijn en J.'s TR, denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie was t?
niet dat t mij iets kan schelen, maar toch
Ik ben bezig iets tofs te organiseren.... Een feest in Utrecht. Ziet er erg goed uit tot nu toequote:
Mijn sig is heilig.... ik doe er nix aan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Jackson, lame ass, zet even in je sig dat het je niet interesseert.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn en rpp's en mijn TR, denk ik
sorry maar kan niet echt zeggen dat het me intereseertquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben bezig iets tofs te organiseren.... Een feest in Utrecht. Ziet er erg goed uit tot nu toe
Neuh... dat kan. Jammer... het kan mij wel boeien. Een line-up regelen e.d. is leuk werkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar kan niet echt zeggen dat het me intereseert
Interesseert me niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
Is het zo onderhand niet genoeg geweest?
Dat leek mij ook een minuut of wat geledenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
Is het zo onderhand niet genoeg geweest?
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat leek mij ook een minuut of wat geleden
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..
oh dus je sig interesseert je wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn sig is heilig.... ik doe er nix aan!
Lekker interessant.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..
Kan het mij nou schelen wat jij ervan vindt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef Bizznitch het volgende:
jezus wat een kut topic.... het interesseert me geen bal!
Jaaaaa man...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh dus je sig interesseert je wel?
nou sorry hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan het mij nou schelen wat jij ervan vindt?
Ach hou jij je mond, bootsjongen..quote:
waarom moet ik weer aan Hans Teeuwen denken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach hou jij je mond, bootsjongen..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou sorry hoorik wist niet dat je kwaad werd
hey cutiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef Bizznitch het volgende:
jezus wat een kut topic.... het interesseert me geen bal!
Omdat ik daarop doelde..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom moet ik weer aan Hans Teeuwen denken?
mjah... ik dacht het al, maar ja, boeiend...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik daarop doelde..
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk..![]()
in-te-re-saaaaant boeie boeiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik daarop doelde..
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk..![]()
Ga door.. ik hang aan je lippen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
in-te-re-saaaaant boeie boeie
Yeah, de tegenhanger van Jacksonquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
in-te-re-saaaaant boeie boeie
Tegenhangers zijn altijd coolquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yeah, de tegenhanger van Jackson
Aaach.. maakt toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot hier en niet verder ja!
Nahja.... ga nog maar ff door ofzo
Nou... ik vind van wel. Zullen we het er even over hebben?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aaach.. maakt toch niet zoveel uit?.
Stof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Hai Stofjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Wat kijk je bedrukt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Jah.... zo was de stemming hier ook even denkquote:
Werk dan niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb geen zin meer. Ben godver al 1 uur en 47 minuten aan het werken.
Gewoon mee stoppen menquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
ghehe ik al een uur langerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
Je noemde mij eerst.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Maar wat een liefdevolle reacties van Chowien Misstique
.
Maak je geen illusies, het is enkel vanwege je kleurtjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Maar wat een liefdevolle reacties van Chowien Misstique
.
Boeiendquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... zo was de stemming hier ook even denk
Charmeur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Eens is met [betreffend lekker wijf].
Niet vanwege mijn 'zijn'?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, het is enkel vanwege je kleurtje![]()
You're blue dabba dee dabba daaquote:
Bij mij wel.quote:
Moest jij niet naar Engeland ?!quote:
Ah, de herinneringen. In die tijd zat ik aan zelfmoord te denken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
You're blue dabba dee dabba daa
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Engeland ?!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
You're blue dabba dee dabba daa
Dat moet je nog bewijzenquote:
Ooh... ik dacht het even... nouja... hooptequote:
ze gaat naar ierland, sufkutquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Engeland ?!
Wat ik overigens wel begrjip hoor, want sinds ik mod ben, ben ik ook vaker aanwezig op FOK.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]Ik zit al een jaar op je MSN en pas sinds ik mod ben, praten we met elkaar
duhh vrouwen geilen op machtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar op je MSN en pas sinds ik mod ben, praten we met elkaar
Ze snapte wat ik bedoelde, knurft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze gaat naar ierland, sufkut
Ja, en weet je hoe je in mijn MSN bent gekomen? Doordat BrauN eens een topic voor mij opende onder MIJN username, waarop hij vermeldde dat ik op zoek was naar geile fokkers, en dat ze me konden toevoegen. Daar was jij er een van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar op je MSN en pas sinds ik mod ben, praten we met elkaar
Naar Ierland moet ik wél..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze snapte wat ik bedoelde, knurft.
Je begreep wel wat ik bedoeldequote:
Dat is een leugenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe je in mijn MSN bent gekomen? Doordat BrauN eens een topic voor mij opende onder MIJN username, waarop hij vermeldde dat ik op zoek was naar geile fokkers, en dat ze me konden toevoegen. Daar was jij er een van.
Bewijs maar!quote:
quote:
Owned.quote:
Ik geloof em!quote:
Ik zou ermee uitkijken dat zelf toe te geven.quote:
Maakt mij niets uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou ermee uitkijken dat zelf toe te geven.
Dan is het goedquote:
Que ?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef Chowi het volgende:
Lik men baard.
Het kan jou ook allemaal niet schelen hehquote:
Op FOK ben ik hém die ik zou willen zijn. In het echt doe ik niets, maar wordt het gedaan. Dat verveelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan jou ook allemaal niet schelen heh
So truequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op FOK ben ik hém die ik zou willen zijn. In het echt doe ik niets, maar wordt het gedaan. Dat verveelt.
quote:
Hey zulks doet pijn hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Schop!
Ik deed het met liefde.quote:
Discriminatie slijmbal.quote:
Ík ben Ch.quote:
Maar wel op een andere manier.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei lief!!!!
B./Ch./M./D-D.quote:
Ohja, én L.quote:
Ja, maar mij wil je je bed niet in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei lief!!!!
Stofje was toch heaumeau?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, maar mij wil je je bed niet in.
Omdat dat stoer is, knul.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom kunnen mensen niet gewoon blijven wie ze waren...
Én ook gewoon R.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef cerror het volgende:
Tja wie ben ik allemaal wel niet.
c./DD/TJ/SZEO/XR/MMD/T./QT/N/ en vast nog wel een paar.
Mijn ideaalbeeld van De Mensch is een mensch met tieten en een penis en een vaginaal achterwerk.quote:
Nggg.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn ideaalbeeld van De Mensch is een mensch met tieten en een penis en een vaginaal achterwerk.
True.quote:
Onze MILF.quote:
Dat zou erg gauw saai wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn ideaalbeeld van De Mensch is een mensch met tieten en een penis en een vaginaal achterwerk.
c. skype.quote:
kan je beter andersom hebben , kan je jezelf een beurt gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Mijn ideaalbeeld, wat doe je?![]()
*mental imagequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan je beter andersom hebben , kan je jezelf een beurt geven![]()
Heb ik niet op dit apparaat.quote:
quote:
ja niet echt geil huh?!quote:
Ach, maakt mij niet uit.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja niet echt geil huh?!
denk dat je ook spieren gaat gebruiken waarvan je niet wist dat je ze had ook![]()
Dan heb je je handel volquote:
Alsof dat mij wat inter....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de reacties op pagina 2 voor de lol..
![]()
quote:
Ah! Je hebt je ingelezen.quote:
beter andersom... straks loop je potloden te rokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Ik ga sigaretten halen, schop me.. Ende naer de opticien.
*schoptquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Beetje jammer zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Niet echt bijster interessant.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Boeiend...quote:
het zou eens tijd worden. Toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Dat jij zo lang zulke loze info kan posten. Echt ongekendquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeiend...laat dat kind zeggen wat ze wil..
Ach, maakt dat nou uit joh..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat jij zo lang zulke loze info kan posten. Echt ongekend
dat jij zo ongeintreseerd kunt doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat jij zo lang zulke loze info kan posten. Echt ongekend
Nix maar dat je het zelf nog grappig vindtquote:
Dit wordt écht mijn laatste.quote:
Ach zeur niet man. Opgeblazeb shit omdat ik een paar keer iets zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat jij zo ongeintreseerd kunt doen
Wat is er goed aan?quote:
Nou ja.. ik blijf er nog wel om lachen.. geeft toch niks..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nix maar dat je het zelf nog grappig vindt
eeuuhhhquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach zeur niet man. Opgeblazeb shit omdat ik een paar keer iets zeg.
Ook weer waarquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. ik blijf er nog wel om lachen.. geeft toch niks..
Dan niet!quote:
Ik ook... en teveelquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef cerror het volgende:
Ik tank dus ik besta.
Ik BeF dus ik bestaquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef cerror het volgende:
Ik tank dus ik besta.
Ga je gang, mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. ik blijf er nog wel om lachen.. geeft toch niks..
ik eet een boterham met pindakaas, dus ik besta!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef cerror het volgende:
Ik tank dus ik besta.
Benzino ergo sum?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef cerror het volgende:
Ik tank dus ik besta.
Van mij mag je..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef cerror het volgende:
Ik tank dus ik besta.
UItziekze donnaquote:
Jazeker..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Is dit fucking 410 al?Vanmorgen was het nog 408. Toch?
Dank. Jouw sig ook.quote:
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Et ging ff hardquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Je hoeft ze niet allemaal terug te gaan lezen hoor, er staat weinig interessants in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Stofje het volgende:
Wat kan jou een paar woorden op een forum nou schelen?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach zeur niet man. Opgeblazeb shit omdat ik een paar keer iets zeg.
Dit vind ik dan wel weer sterkquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allemaal terug te gaan lezen hoor, er staat weinig interessants in.
Goed punt maar op een gegeven moment word het ook storend voor andere mensen. En het hoeft niet eeuwig te duren. Ik bewaar liever wel gewoon de gezelligheid hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat kan jou een paar woorden op een forum nou schelen?!
WIJ hebben het reuze gezellig hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt maar op een gegeven moment word het ook storend voor andere mensen. En het hoeft niet eeuwig te duren. Ik bewaar liever wel gewoon de gezelligheid hier
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
WIJ hebben het reuze gezellig hoor
je lijkt mij wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
Ik lees BeF nooit door. Ik post wat en kijk hoe men reageert op mijn aanwezigheid. De rest boeit me niet.![]()
Dan is het primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
WIJ hebben het reuze gezellig hoor
Mee eens... ik kan beter weggaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
Ik lees BeF nooit door. Ik post wat en kijk hoe men reageert op mijn aanwezigheid. De rest boeit me niet.![]()
doet je 2-letter collega wel altijd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
Je past hier heel goed tussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
Kijk dát interesseert me wel..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ik kan beter weggaan![]()
tja, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Dit jaar is het wel zwaar om Ajacied te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Behoudens je slechte club-voorkeur, ben je ook tof.
dr is weer iets blauws in de zaal hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je past hier heel goed tussen.
Niks mis met een beetje inlikkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr is weer iets blauws in de zaal hoor
het maakt mij verder dan ook niets uit, natuurlijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje inlikken![]()
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. maar bij wie he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje inlikken![]()
Dr zit wel een groot verschil tussen oraal bevredigen en nemen hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
Jullie moeten mij oraal bevredigen nemen om wie ik ben, niet om mijn kleurtje!
Tuurlijk skatjuh, je kleurtje interesseert me werkelijk bijzonder weinigquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
ik neem je gewoon om wie je bent hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. maar bij wie he?
*meldtquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. maar bij wie he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |