News flash: je zit hier in ONZ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... maar het is zo makkelijk als het over nutteloze dingen weer eens gaat
True. Ik weet het ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
News flash: je zit hier in ONZ...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
Zie OP.
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Knut zat er vijftien maanden. En Pool mijn tijd + twee weken, dus ik moet nog even voor het record.
Ik had zulcks een reacties verwacht.quote:
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepenquote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan hequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepen
Nee, ONZ.quote:
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
hij is iets nuttigs gaan doen zeg maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.
Het was ook wel een enorme inkopper..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had zulcks een reacties verwacht.
Momentje dat een momentum heeft van een maandje of drie, vier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ok! Ok! Ik zal mezelf weer zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan he
Pff, alsof een "studie" belangrijker is dan Fok!. Wat een kutmod.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijn
Nix mis meequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Da's beter dan een enorme inkoper.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een enorme inkopper..
Jou wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..
ow god dit gaat jackson nog erg veel horen gok ik zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's beter dan een enorme inkoper.
Vind het wel interessant te weten.quote:
Ach, maar dat maakt 'm toch niets uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow god dit gaat jackson nog erg veel horen gok ik zo
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Wordt nog een cultfiguur op deze manierquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wordt nog een cultfiguur op deze manier
Ik ook altijd.quote:
Joh..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat het enorme gedeelte is zeker
Ik vind een hoop wel leuk om te weten hoor... maargoed dat gelooft niemand meerquote:
Dat is een juiste veronderstelling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind een hoop wel leuk om te weten hoor... maargoed dat gelooft niemand meer
Tsja... wat een hoop zegt over het niveau hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ach.. dat maakt 'm toch niks uit..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een juiste veronderstelling.
En ik kan zo enthousiast zijn soms. Jammerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een juiste veronderstelling.
Het is nog ochtend..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
lekker tempo'tje idd voor overdag
eens kijken hoe ver jullie zijn als ik terug ben van het douchen!
Bij deel 500 ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
1) Echt overdag vind ik het nietquote:
Mijn god.quote:
Verkeerde userquote:
Ja dat dat bij jou niet zo is interesseert mij echt geen fuckquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt niet!
Niet dat het mij interesseert voor de rest.
Moet kunnen.quote:
Het zou Jackson niets interesseren, nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach niet dat het interesant zou zijn ofzo
Alsof het mij ook maar íéts interesseert dat dat jou geen fuck interesseertquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat dat bij jou niet zo is interesseert mij echt geen fuck.
En ach.. als dat niet lukt..quote:
Het kan mij ook weinig schelen.quote:
quote:
Dat maakt niemand iets uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Niet dat dat iemand wat interesseert, maar ik meld het toch maar ff.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Jammer van de TTquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit.
Mij interesseert het welquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dat dat iemand wat interesseert, maar ik meld het toch maar ff.
Je was me voorquote:
Yo, *meldtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de TT
Is Jackson nog ergens te bekennen?![]()
![]()
Hij is vast druk met het niet interesseren van dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de TT
Is Jackson nog ergens te bekennen?![]()
![]()
En het lukt me maar nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is vast druk met het niet interesseren van dingen.
Es mache mir keine flaus aus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je was me voor![]()
Verder raakt het me niet ofzo![]()
Slotje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
"Het interesseert me allemaal niet zo."
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppelquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Wil ik reageren, zit er al een slotje opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Zo is hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil ik reageren, zit er al een slotje op![]()
Naja, boeien.
Oninteressant topic met een nog oninteressanter snel slotjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef killswitch het volgende:
Wat interesseert jou dat nou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppel
intereseerde het je dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... hij was eerder dicht dan ik mijn bericht af had. Knuppel
quote:
Het scheelt dat deze TT is aangepast!quote:
Ik had er energie ingestoken het bericht te typen damequote:
altijd al geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
Interessant topic dit.
Boeiend..quote:
Jah... ik had meteen wel zoiets verwacht. Maarja..... "the usual words"quote:
inderdaad, net als jouw bericht. Waarom reageer ik eigenlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het scheelt dat deze TT is aangepast!
Maar goed, dat kan niemand ook maar iets schelen natuurlijk...
Maakt dat nou uit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Ik wil het graag met jullie over leuke dingen hebben
boeit me niet wat jij vindtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Wie was t?quote:
oke vertel eens iets leuksquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
Mijn en J.'s TR, denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie was t?
niet dat t mij iets kan schelen, maar toch
Ik ben bezig iets tofs te organiseren.... Een feest in Utrecht. Ziet er erg goed uit tot nu toequote:
Mijn sig is heilig.... ik doe er nix aan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Jackson, lame ass, zet even in je sig dat het je niet interesseert.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn en rpp's en mijn TR, denk ik
sorry maar kan niet echt zeggen dat het me intereseertquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben bezig iets tofs te organiseren.... Een feest in Utrecht. Ziet er erg goed uit tot nu toe
Neuh... dat kan. Jammer... het kan mij wel boeien. Een line-up regelen e.d. is leuk werkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar kan niet echt zeggen dat het me intereseert
Interesseert me niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
Is het zo onderhand niet genoeg geweest?
Dat leek mij ook een minuut of wat geledenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
Is het zo onderhand niet genoeg geweest?
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat leek mij ook een minuut of wat geleden
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..
oh dus je sig interesseert je wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn sig is heilig.... ik doe er nix aan!
Lekker interessant.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend, ik kan er nog wel om lachen..
Kan het mij nou schelen wat jij ervan vindt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef Bizznitch het volgende:
jezus wat een kut topic.... het interesseert me geen bal!
Jaaaaa man...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh dus je sig interesseert je wel?
nou sorry hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan het mij nou schelen wat jij ervan vindt?
Ach hou jij je mond, bootsjongen..quote:
waarom moet ik weer aan Hans Teeuwen denken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach hou jij je mond, bootsjongen..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou sorry hoorik wist niet dat je kwaad werd
hey cutiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:34 schreef Bizznitch het volgende:
jezus wat een kut topic.... het interesseert me geen bal!
Omdat ik daarop doelde..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom moet ik weer aan Hans Teeuwen denken?
mjah... ik dacht het al, maar ja, boeiend...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik daarop doelde..
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk..![]()
in-te-re-saaaaant boeie boeiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik daarop doelde..
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk..![]()
Ga door.. ik hang aan je lippen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
in-te-re-saaaaant boeie boeie
Yeah, de tegenhanger van Jacksonquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
in-te-re-saaaaant boeie boeie
Tegenhangers zijn altijd coolquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yeah, de tegenhanger van Jackson
Aaach.. maakt toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot hier en niet verder ja!
Nahja.... ga nog maar ff door ofzo
Nou... ik vind van wel. Zullen we het er even over hebben?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aaach.. maakt toch niet zoveel uit?.
Stof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Hai Stofjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Wat kijk je bedrukt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Jah.... zo was de stemming hier ook even denkquote:
Werk dan niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb geen zin meer. Ben godver al 1 uur en 47 minuten aan het werken.
Gewoon mee stoppen menquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
ghehe ik al een uur langerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
Je noemde mij eerst.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Maar wat een liefdevolle reacties van Chowien Misstique
.
Maak je geen illusies, het is enkel vanwege je kleurtjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Maar wat een liefdevolle reacties van Chowien Misstique
.
Boeiendquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... zo was de stemming hier ook even denk
Charmeur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Eens is met [betreffend lekker wijf].
Niet vanwege mijn 'zijn'?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, het is enkel vanwege je kleurtje![]()
You're blue dabba dee dabba daaquote:
Bij mij wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |