Wat moet ik dan gaan roepen: Ajax ajax, net als de rest van het topic.. .Ik kan dr niets aan doen dat die topics zo hard gaan omdat er maar 300 posts in kunnen vriendquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Is het nou echt zo ontzettend moeilijk om wat nuttigs toe te voegen, zeker als het topic al bijna op de laatste pagina is aangekomen?

True that. Het toont aan dat je zelfs het laatste deel van het topic nog mee wilt pakken en wilt volgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gaan roepen: Ajax ajax, net als de rest van het topic.. .Ik kan dr niets aan doen dat die topics zo hard gaan omdat er maar 300 posts in kunnen vriend

En dat kan niet zonder TVP? Ik vind eigenlijk dat er gewoon maar eens een einde moet komen aan die rotzooi - van tekst tot plaatjes. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
True that. Het toont aan dat je zelfs het laatste deel van het topic nog mee wilt pakken en wilt volgen.

dat gebeurt toch niet dus er iets over zeggen heeft ook weinig nut.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
En dat kan niet zonder TVP? Ik vind eigenlijk dat er gewoon maar eens een einde moet komen aan die rotzooi - van tekst tot plaatjes. Maar dat ben ik.

Dan is Danny weer heel erg dom bezig. N'Kufo praat geen Nederlands, is niet echt een 'mentor' figuur net als Yannis en daarnaast wil Kanu terugkeren in Amsterdam EN Kanu is volgens mij gratis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anastasiou gaat weg, Charisteas mag weg. Danny wil Rosenberg als 11 blijven uitspelen en Babel vertrekt vermoedelijk ook, dan heb je maar één centrumspits over. Danny wil een ervaren vent, soort Ioannis, maar dan jonger.

Juist omdat N'Kufo geen Nederlands kan en geen mentor figuur is, is het verkeerd te denken dat Blind hem voor die rol zou halen. Daar is N'Kufo het type speler bij lange na niet voor. MM zegt ook helemaal niet dat Blind hem als mentor zou willen halen, maar alleen als een ervaren spits, die ook fysiek sterk is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is Danny weer heel erg dom bezig. N'Kufo praat geen Nederlands, is niet echt een 'mentor' figuur net als Yannis en daarnaast wil Kanu terugkeren in Amsterdam EN Kanu is volgens mij gratis?

Waarom wordt er bij mij dan altijd om een bron gevraagd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef Dylan Dog het volgende:
In de voetbalwereld gaat dat zo: je hebt een bron en die geef je niet prijs. Ga dan niet zitten janken om een bron. Verder is Da_Sand geen brolprater (mooi woord).

N'Kufo is ook geen versterking.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En Kanu lijkt me geen versterking. Het is mooi dat die jongen terug wilt naar de club waar hij groot geworden is, maar hij wordt eerder balast dan iets anders.

omdat jij cultheld bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom wordt er bij mij dan altijd om een bron gevraagd?

Is er al bekend tegen wie? HSV en BVB zijn natuurlijk wel lachen nu!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef JaWi het volgende:
Van de zomer weer 2 oefenwedstrijden in Mofrika.

Lijkt me vrij duidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]

Wat een stomme vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]

Ja en dan HSV ff pompen met 5-0quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is er al bekend tegen wie? HSV en BVB zijn natuurlijk wel lachen nu!![]()

Is N'Kufo in 1900 geboren dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Kufo scoort wel altijd tegen Ajax, dus gewoon slim van Blind hem te kopen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |