quote:Zaakwaarnemer Landzaat verbaasd
SEVILLA - Sigi Lens, zaakwaarnemer van Denny Landzaat, heeft met verbazing kennis genomen van het standpunt van AZ.
De club wil de speler onder geen beding naar Ajax laten vertrekken.
AZ-directeur Marcel Brands zei eergisteren in de Volkskrant dat een vertrek van Landzaat en ook Joris Mathijsen naar Amsterdam onbespreekbaar is. De aanvoerder van AZ speelt volgend seizoen het liefst in het buitenland, maar Lens noemt de uitspraken van Brands toch ‘erg voorbarig’.
Overigens haasten alle partijen zich om te zeggen dat er geen enkel officieel contact is over een transfer van Landzaat naar Ajax. Brands zei gisteren dat hij slechts had gereageerd op de geruchten die al wat langer de ronde doen.
,,Het mag duidelijk zijn, dat wij niet al onze beste spelers naar een directe concurrent als Ajax laten gaan,’’ aldus de directeur. ,,Kenneth Perez verhuist naar Amsterdam, nu houdt het voor ons ook op. Het kan toch niet zo zijn dat Ajax heel AZ gaat overnemen.’’
Lens begrijpt niet veel van die uitspraken. ,,Als een club belangstelling heeft voor een speler, kan zijn eigen club hem toch niet verbieden om daar heen te gaan?’’ meent de zaakwaarnemer. ,,Dat is hetzelfde als je tegen iemand zegt dat hij een bepaalde straat niet in mag, terwijl hij niets heeft gedaan.’’
Het is al langer bekend dat Landzaat in de zomer het liefst bij AZ vertrekt. De aanvoerder heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur en heeft dat ook aan Brands kenbaar gemaakt. ,,Denny loopt tegen de dertig,’’ weet Lens. ,,Hij heeft nog ambities en wil graag bij een grote club in een mooie competitie spelen. Nu hopen we dat AZ daaraan meewerkt.’’
Als dat niet het geval is, bestaat de mogelijkheid dat Landzaat een vertrek via de arbitragecommissie van de KNVB zal proberen af te dwingen. Lens: ,,Formeel kan dat, maar voorbarig is dat nog wel.’’
Allemaal politiek geblaat om de waarde van deze speler omhoog te krijgen, het is de laatste tijd meermaals gebleken dat dat helemaal nergens over gaat natuurlijk....quote:
Zo moeten ze vooral doorgaan. Steeds minder goeie spelers die daar heen willen en over een paar jaar is het weer een middenmoter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Allemaal politiek geblaat om de waarde van deze speler omhoog te krijgen, het is de laatste tijd meermaals gebleken dat dat helemaal nergens over gaat natuurlijk....
Nou begin toch een aardige hekel aan Az te krijgen. Daar kwam ik gister achter toen ik mezelf betrapte op juichen na de 1-0 voor Betis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef Robar het volgende:
En toch zou ik dat jammer vinden.
Ik zie liever een top 4 dan een top 3.
Dat maakt de competitie alleen maar mooier.
Dat heb ik nou niet he!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nou begin toch een aardige hekel aan Az te krijgen. Daar kwam ik gister achter toen ik mezelf betrapte op juichen na de 1-0 voor Betis.![]()
Wat een onzin, AZ heeft heel willem 2 al overgenomen en rkc is next.quote:"Het kan toch niet zo zijn dat Ajax heel AZ gaat overnemen.’’
Ik weet het, dat we zo moeten denken, maar toen 010 er in de 1e ronde uitging heb ik me rot gelachen. Tja en gister dus weer arrogant kutvolk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heb ik nou niet he!
Ik gun iedere Nederlandse club een succesvolle Europese campagne toe.
Dat is goed voor het Nederlands voetbal.
Maar ik vrees dat deze ronde gewoon het eindstation zal zijn voor alle Nederlandse clubs
Na de blamage tegen FC Sprookjesbos ben ik met een gelijkspel tevreden, is dit seizoen even niet anders.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag wacht RBC. Zijn jullie al gespannen?
God ik hoop hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar als we winnen zijn we wel definitief veilig he?
Geloof het wel, wat dat betreft een heel mooi affiche: RBC Roosendaal tegen haar directe concurrent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben nog 9 puntjes nodig om nacompetitie te ontlopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin van Geel is druk bezig en als AZ nou ook nog even meewerkt, komt het snel goed.quote:
Kop op, we zijn nog altijd het beste in schoonmaakmiddelen, brandblusapparatuur en webdevelopement.quote:
Jongens, vergeet nou niet wat Blind gezegd heeft he over cynismequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geloof het wel, wat dat betreft een heel mooi affiche: RBC Roosendaal tegen haar directe concurrent.
LAS Blind hier maar eens wat vaker mee.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Jongens, vergeet nou niet wat Blind gezegd heeft he over cynisme
Hoe meer cynische opmerkingen, hoe sneller DB weg is. Tenminste, dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Jongens, vergeet nou niet wat Blind gezegd heeft he over cynisme
En die overheerlijke koffiequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Kop op, we zijn nog altijd het beste in schoonmaakmiddelen, brandblusapparatuur en webdevelopement.
Sterker nog, als Ronald hier dikwijls mee had gelezen hadden we Blind nooit gehad. Helaas zijn Doc z'n plannen om op de weg van Huize Koeman richting ArenA borden met aanwijzingen te zetten nooit echt van de grond gekomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
LAS Blind hier maar eens wat vaker mee.......
het is nog niet zo'r raar ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, als Ronald hier dikwijls mee had gelezen hadden we Blind nooit gehad. Helaas zijn Doc z'n plannen om op de weg van Huize Koeman richting ArenA borden met aanwijzingen te zetten nooit echt van de grond gekomen.
Welnee, wie is nou de schuldige van de slechte resultaten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe meer cynische opmerkingen, hoe sneller DB weg is. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
Wij natuurlijk! Met ons negatieve gedoe enzo!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Welnee, wie is nou de schuldige van de slechte resultaten?
Ik zeg Boukhari.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wij, want wij zijn te cynisch. De spelers gaan echt niet beter spelen van cynische spreekkoren, beter spreekkoren tegen de scheidsrechter, zoals DB zelf. De resultaten zijn belabberd, in een jaar tijd is Ajax niet vooruit gegaan, maar het ergste is dat DB de schuld bij iedereen zoekt, behalve zichzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Louis van Gaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |