Briljante OP... En de TT mag er ook zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthoudenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Hoe vuiger hoe beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
Vuige putti's!!!!
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
I got the brains, you got the looks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
Zal ik het verschil tussen wanneer en wat nog eens uitleggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggen
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...![]()
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Huh?
Dat ie getrouwd was wist ik natuurlijk al toen ik vorig jaar een soort van affaire met hem begon
Hij blijft wel hangen, hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Ow dat...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...
Vooral multitoepasbaar...quote:
Mierzoetquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Stond er niet juist dat ik brains heb?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Veel thuis, weinig werk zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb vandaag een thuiswerk dagje geplanned...
en m'n eerste doel is al bereikt
Opstaan!
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Stond er niet juist dat ik brains heb?
She's got the look! Na nanananana nananananaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...
Zal dan wel aan jezelf liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, niet zo bijdehand jij
En lotusDoet het niet
Je hoeft me niet zo nadrukkelijk gelijk te geven hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef vibri het volgende:
[..]
She's got the look! Na nanananana nanananana
Jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |