quote:
Yo, yo, 'zup, nigger?quote:
Je vergeet iets.quote:
Ik heb zowaar net wat gedaan. Ben kapot! Dus dit was et voor vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Moet vandaag wel een mailing voorbereiden, maar zal voor de rest ook weer weinig productief zijn gok ik.![]()
Ik ook 2 keerquote:
Geen PI is ook een PIquote:
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaanquote:
Eensch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
WKSZquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben hequote:
thuis blijven dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Je bent hem in deze post ook vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
Precies.quote:
ja anders mag je hier nooit meer komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
je ouders zijn allebei niet thuis zeker hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ja, daarom!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat je:
"...Juffrouw Jannie!" bedoelde
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
is in ik geloof GC een reeks over vol geluldquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
je liegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent hem in deze post ook vergeten
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannendquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
is in ik geloof GC een reeks over vol geluld
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school had
Holy! Dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef Chowi het volgende:
Griesmeelpap opwarmen.
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
Mijn ouders zijn er ook nooit maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus..
ik edit hem lekker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders mag je hier nooit meer komen
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannend
Hahaha! PI's doen me nix. Ik heb jaren zonder gepost dus waarom zou ik er nu moeilijk over doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.
Ik hou van snel reageren. Jammer dat je daar geen PI kan kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enter
Ik kan je alt+s aanradenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Er is alleen niet zoveel meer. Ik heb gister en vannacht een beetje teveel gehad.quote:
Ik krijg trek van julliequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik preview soms ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Teveel is niet goed.... maar je hebt er nu nog zin in blijkbaar :0quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is alleen niet zoveel meer. Ik heb gister en vannacht een beetje teveel gehad.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
En ik kies de PI meestal pas na het typen!
Bij mij is het zo van, PI kiezen, typen, preview, PI veranderen, preview, submit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
Ik kies PI ook na het typen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Teveel is niet goed.... maar je hebt er nu nog zin in blijkbaar :0
Dat heb je met sommigen dingen hehquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen..
kheb het volgens mij nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen..
Et zal es niequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb reeds gefaald, trouwens.
Dat doe je toch ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij is het zo van, PI kiezen, typen, preview, PI veranderen, preview, submit.
Dóé moeilijk..
"Sinterklaas heeft gehoord dat jij een beetje een homootje bent!"quote:
Ik voor gisteren ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
kheb het volgens mij nog nooit gehad
Ga halen men!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
houden zo, het is echt niet te vretenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ow?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb reeds gefaald, trouwens.
sex bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je met sommigen dingen heh![]()
![]()
Roken -> stoppen.quote:
Dé vuigheidquote:
En jij bent nog harstikke maagdelijk.quote:
Sjid.. al die dure kauwgom voor niks aangeschaftquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roken -> stoppen.
Broers die zomaar shag voor je draaien, zonder dat je daarom vroeg..
't Was niet mijn geld, dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjid.. al die dure kauwgom voor niks aangeschaft![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij bent nog harstikke maagdelijk..
Hou eens opquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Janetje het volgende:
Goddomme wat zijn die warme croissantjes toch lekker..
Die heeft niks te klagenquote:
maar wel met je tieten voro het raam zwaaien als ik niet kijk hequote:
Die neemt de opblaaspop wel.quote:
Vind jijquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
maar wel met je tieten voro het raam zwaaien als ik niet kijk he
Hij is de moeilijkste niet denkquote:
Jah... wel tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nimmer!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kom op... we weten het allemaalquote:
Dat is al 1 nacht te veelquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft nog maar een nachtje alleen te slapen
Ach.... dat gebeurt mij nou nooitquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow ja sorry, het denkend deel van men lichaam was ff een meter gezakt
Wat denk je zelf ?quote:
en je weet echt 100% zeker dat je van het mannelijk geslacht bent?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach.... dat gebeurt mij nou nooit
Nyny heeft enkel een bifi.quote:
Zover ik en andere mensen die ik ken kunnen beoordelen welquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
en je weet echt 100% zeker dat je van het mannelijk geslacht bent?
als je het zo zegt lijkt ie zo kleinquote:
Voor mij misschien wel.quote:
Ja neuk hem!quote:
Populair, immer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef Janetje het volgende:
Goed onderwerp.
Zomaar?quote:
Euhmm... jah. En omdat het lekker is enzo natuurlijk.. in principe zonder reden.quote:
Ik weet hetquote:
Jij mag dat....quote:
Wat suf, dat je iemand kan neuken zonder reden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Euhmm... jah. En omdat het lekker is enzo natuurlijk.. in principe zonder reden.
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef nyny83 het volgende:
Ennuh.. Mt. met nimmer bedoel je dat je het alleen doet als ik wel kijk?
ach je bent en blijft een vrouw he, niet dat dat een excuus is maar toch zeker een verklaringquote:
Goed punt.... je bent te slim voor deze shit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als antwoord op de vraag in de TT:
Omdat: Geen werk = geen geld = geen BeF
Klinkt plausibel..quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat suf, dat je iemand kan neuken zonder reden.
"Neucken?"
"Wat dan?"
"Neuh, zomaar."
Moment van zwakte. Zeer tijdelijk echter. Ik heb mezelf weer in de hand.quote:
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moment van zwakte. Zeer tijdelijk echter. Ik heb mezelf weer in de hand.
kon het proberen tochquote:
Vrijwilligers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.
Mischien moet ik gewoon een keer neuken weer... dan zullen die gedachte wel weer afzwakken
Goed werk zeg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kon het proberen toch![]()
Vanavond wellicht weer de F, en heel misschien weer een buitenlands B'tje![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.
Dat lijkt me de juiste remedie jaquote:Mischien moet ik gewoon een keer neuken weer... dan zullen die gedachte wel weer afzwakken
Geen fok!kers... maar bedanktquote:
Ik vond em zelf nog wel leuk gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
[..]
Dat lijkt me de juiste remedie ja![]()
mjah, ik heb het idee dat de BeF'ers hier te weinig BeF'en... Zijn we opeens allemaal gezond geworden ofzo?quote:
Gister nog een B gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah, ik heb het idee dat de BeF'ers hier te weinig BeF'en... Zijn we opeens allemaal gezond geworden ofzo?
Ok... vooruit dan maar. Ik ben de moeilijkste ook nietquote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er mis met fokkers neuken
Mannen die bij hun prinicpes blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok... vooruit dan maar. Ik ben de moeilijkste ook niet
Achja.... het kan ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er mis met fokkers neuken
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRLquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mannen die bij hun prinicpes blijven.
eindelijk een medestanderquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister nog een B gedaan. F wellicht morgen
. Dus het valt mee....
vertelquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRL
Naam?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRL
Normaal sport ik er wel lekker naast... naast dat beffen....quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
. Niemand van hier. Iemand die nog niet zolang lid is
quote:
Beffen is sporten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Normaal sport ik er wel lekker naast... naast dat beffen....
Dat valt deze periode behoorlijk tegen!
Dan is het goedquote:
IK FLIP WANNEER IK DAT WIL JA?!@??!11/1/quote:
Koesteren die wijze worden van Mt.... Het kan wel weer maanden durenquote:
o, okquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK FLIP WANNEER IK DAT WIL JA?!@??!11/1/
quote:
Zinloosquote:
*geschokt in hoekje zitquote:
Als in; kansloos?quote:
Jupquote:
*met een geruststellende stem troost.quote:
ik heb een hint voor je volgende post. Wie is die Fok!ster die je IRL kent en wel zou willen neuken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef jackson het volgende:
Ik wil weer naar de 25 posts per dag.... maar het lukt me niet
*bijkomtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
*met een geruststellende stem troost.
Ja hoor eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik heb een hint voor je volgende post. Wie is die Fok!ster die je IRL kent en wel zou willen neuken?
*inkoppertje*
postgeil zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef jackson het volgende:
Bwhehehe... alsof ik het meenquote:
Ik heb er gemiddeld 70 per dag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef jackson het volgende:
Jij bent geil terwijl je post... da's wat anders heurquote:
Je hebt er net 4000quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb er gemiddeld 70 per dag.! Mijn leven, wat doet ge?
Nou nou nou nou nou.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon geil zijn mag wel hoor
Tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon geil zijn mag wel hoor
Nee... dat klopt. Ik heb een hekel aan klonenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is een kloon. Maar dat interesseert je vast niet
Wist je dat niet, JA.?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is een kloon. Maar dat interesseert je vast niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
Buiten dat... ze heeft een lief koppie als foto op MSN. Dus ik vind et wel best
Aight.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
Die foto is groter in d'r fotoboekquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
En als ze dat niet is.... dan kan je vast wel bedenken of met dat interreseerd ofnietquote:
Ze heeft soms een andere foto dan ik haar fotoboek. Daar staat ze mooier opquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die foto is groter in d'r fotoboek
Oohjaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
Genoeg over mij. Ik ben hie-hier.
Ik weet welke je bedoelt. Die heb ik alleen maar in 100×100 formaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze heeft soms een andere foto dan ik haar fotoboek. Daar staat ze mooier op
Wees blij dat we 't niet achter je rug om doen zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
Genoeg over mij. Ik ben hie-hier.
Hou maar op. Ze wil niet met je neucken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze heeft soms een andere foto dan ik haar fotoboek. Daar staat ze mooier op
Dies liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Die heb ik alleen maar in 100×100 formaat.!
Moest jij niet werken ?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou maar op. Ze wil niet met je neucken.
Goed dat ik 't niet zelf hoef te zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit kan ze zelf ook wel zeggen trouwens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed dat ik 't niet zelf hoef te zeggen..
quote:
Neuken ?!quote:
Ik ken je door en doorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed dat ik 't niet zelf hoef te zeggen..
Dat is zooo fijn.quote:
Knuffelen?quote:
Ja.quote:
by tw0 gurlz 0mfg teh pwnz0rx.quote:
Zoenen?quote:
Ik wil graag dat ze ja zegt... en dat ik eens kan afwijzenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
loopt dat nou lastig, zon betonnen plaat voor je kop
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil graag dat ze ja zegt... en dat ik eens kan afwijzen![]()
![]()
blijven dromenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil graag dat ze ja zegt... en dat ik eens kan afwijzen![]()
![]()
Doch leuk dat ik het gewoon zelf zegquote:
Bwhehehe....quote:
Niet dat dat gegeven het ook maar een beetje minder triest maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Doch leuk dat ik het gewoon zelf zeg
Hahaha! Like i care about some words on fok!quote:
Gewone kusjes? Of ook zoenen met spuug?quote:
Zoals al het mannelijke volk zou doen.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet dat dat gegeven het ook maar een beetje minder triest maakt.
Als ik er waarden aan zou hechten... dan zou et triest zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Heel erg met lippen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewone kusjes? Of ook zoenen met spuug?
zelfs triesterquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals al het mannelijke volk zou doen..
En toch kom je ineens erg gefrustreerd over.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik er waarden aan zou hechten... dan zou et triest zijn.
Ik zeg nixquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tuurlijk. Maar alleen als ze lekker zijn.
*check.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat zijn ze, domme kutnewbie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hey het is gewoon een mooi uitzichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals al het mannelijke volk zou doen..
Hahaha.... mij lul je nix aan knaapquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef NJ het volgende:
[..]
En toch kom je ineens erg gefrustreerd over.
ik had het over zoenende vrouwen in het algemeen, kutmodquote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
NJ. Held.
Nou niet met feiten komen... dat doet hij ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef nyny83 het volgende:
kutmod
Dan heb je een punt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik had het over zoenende vrouwen in het algemeen, kutmod
Ik zal een gedicht voor en over je schrijven.quote:
Maar verder ben je niet een béétje gefrustreerd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou niet met feiten komen... dat doet hij ook niet![]()
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal een gedicht voor en over je schrijven.
Kun je daar niet je sig of ondertitel van maken? Dat scheelt een stuk of twintig keer dat typen op een dag!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha! Like i care about some words on fok!
onderschrijftquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan heb je een punt.
Maar deze twee zijn lekker.
Ha dus je hebt een groot mondje omdat je zelf waarde hecht aan dit soort praatquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan heb je een punt.
Maar deze twee zijn lekker.
Ik vind je een uitermate puick wijf, Mt.quote:
Waarover precies ?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar verder ben je niet een béétje gefrustreerd?
Ja, dat kanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je daar niet je sig of ondertitel van maken? Dat scheelt een stuk of twintig keer dat typen op een dag!
Af-wij-zing-en.quote:
Nee, geen last vanquote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind je een uitermate puick wijf, Mt..
Aight.quote:
Hahaha... zo erg ga ik er toch niet op inquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef Janetje het volgende:
Jackson, laat je niet zo fúcking opnaaien of houd je bek.
Ehhh, Ja. Denk ik? Wees eens duidelijk man.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha dus je hebt een groot mondje omdat je zelf waarde hecht aan dit soort praat
Ach, alsof het jou wat kan schelen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zo erg ga ik er toch niet op in
Ja volstaat als antwoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Ehhh, Ja. Denk ik? Wees eens duidelijk man.
Daaromquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, alsof het jou wat kan schelen...
Mag ik ook in de groep?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef Chowi het volgende:
Ok, tijd voor een grote groepsknuffel. Alweer.
Mag Jackson meedoen? Anders gaat ie weer huilen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef Chowi het volgende:
eeuuhhh...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zo erg ga ik er toch niet op in
mijn favoriete moment van de dagquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef Chowi het volgende:
Mag ik twee handen gebruiken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef Chowi het volgende:
Uiteraard.quote:
Ach... niet op een depressieve manier ofzoquote:
ligt eraan waar je ze laat gok ik zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik twee handen gebruiken?
heb je nou verdomme nog steeds geen zelfmoord gepleegd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... niet op een depressieve manier ofzo
Iedereen hoort erbij.quote:
Ja, gisteren mocht hij ookal niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag Jackson meedoen? Anders gaat ie weer huilen...
Het brengt de mensen bij mekaar, like, so.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mijn favoriete moment van de dag![]()
Drie mag ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik twee handen gebruiken?
quote:
quote:
allereerst Amen voor deze kwaliteits-post.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij..
[..]
Ja, gisteren mocht hij ookal niet..
[..]
Het brengt de mensen bij mekaar, like, so.
[..]
Drie mag ook..
Omfg quality post!![]()
.
Dank uquote:
Waarom krijg ik hier rare beelden bij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:54 schreef nyny83 het volgende:
het BeF groepsgevoel
newbiequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
Check! Ik zie net dat NJ onzin mod. Cheers!
groepsbeffen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier rare beelden bij?![]()
NO SHIT, SHERLOCKquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
Check! Ik zie net dat NJ onzin mod. Cheers!
Zo lang doe ik dat nog niet hoor.quote:
Moest jij eens weten.quote:
quote:Geregistreerd op: vrijdag 9 november 2001 @ 13:57
geen idee, probeer het eens te omschrijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier rare beelden bij?![]()
Ze switchen nogal eens. Ik zit een beetje in onzin en in Muziek. Heb verder weinig te maken met Mods. Messenga was ook ineens mod laatst. Ik hou et allemaal niet zo bijquote:
Hoe vaak heb je gepreviewd en je PI aangepast?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij..
[..]
Ja, gisteren mocht hij ookal niet..
[..]
Het brengt de mensen bij mekaar, like, so.
[..]
Drie mag ook..
Omfg quality post!![]()
.
Alweer een eeuwigheid NJ...quote:
Zoals ik zei.... niet meer zo "in to" de laatste tijdquote:
6 keer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gepreviewd en je PI aangepast?
Oe oe oe mag ik?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze switchen nogal eens. Ik zit een beetje in onzin en in Muziek. Heb verder weinig te maken met Mods. Messenga was ook ineens mod laatst. Ik hou et allemaal niet zo bij
De laatste zeven maanden dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoals ik zei.... niet meer zo "in to" de laatste tijd
Haha! Achja.... ik kan zeggen dat het me niet zo kan schelen maar dat doe ik nietquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe oe oe mag ik?
"Want het interesseert me allemaal niet zo"
vergeleken met de gemiddelde onzin mod welquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Zo lang doe ik dat nog niet hoor..
Correct... laatste 1,5 jaar denk. Nu weer stage dus dan pik ik het weer op heh. Zit veel in muziekquote:
[..]
Oe oe oe mag ik?
[..]
Oe oe oe mag ik?
Toch is het steeds echt zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe oe oe mag ik?
Knut zat er vijftien maanden. En Pool mijn tijd + twee weken, dus ik moet nog even voor het record.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
vergeleken met de gemiddelde onzin mod wel
[..]
Oe oe oe mag ik?
Laten we dat eens doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
Misschien kan je in de OP zetten dat het mij allemaal niet zo kan schelen
boeiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
Ik háát elke vorm van onverschilligheid. Ik haat het, ik haat het.
Mee eens... maar het is zo makkelijk als het over nutteloze dingen weer eens gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
Maakt mij niet uit hoor..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe oe oe mag ik?
toch al in de top 3 dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Knut zat er vijftien maanden. En Pool mijn tijd + twee weken, dus ik moet nog even voor het record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |