quote:
Yo, yo, 'zup, nigger?quote:
Je vergeet iets.quote:
Ik heb zowaar net wat gedaan. Ben kapot! Dus dit was et voor vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Moet vandaag wel een mailing voorbereiden, maar zal voor de rest ook weer weinig productief zijn gok ik.![]()
Ik ook 2 keerquote:
Geen PI is ook een PIquote:
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaanquote:
Eensch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
WKSZquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben hequote:
thuis blijven dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Je bent hem in deze post ook vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
Precies.quote:
ja anders mag je hier nooit meer komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
je ouders zijn allebei niet thuis zeker hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ja, daarom!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat je:
"...Juffrouw Jannie!" bedoelde
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
is in ik geloof GC een reeks over vol geluldquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
je liegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent hem in deze post ook vergeten
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannendquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
is in ik geloof GC een reeks over vol geluld
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school had
Holy! Dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef Chowi het volgende:
Griesmeelpap opwarmen.
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
Mijn ouders zijn er ook nooit maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus..
ik edit hem lekker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders mag je hier nooit meer komen
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannend
Hahaha! PI's doen me nix. Ik heb jaren zonder gepost dus waarom zou ik er nu moeilijk over doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.
Ik hou van snel reageren. Jammer dat je daar geen PI kan kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enter
Ik kan je alt+s aanradenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Er is alleen niet zoveel meer. Ik heb gister en vannacht een beetje teveel gehad.quote:
Ik krijg trek van julliequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik preview soms ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |