quote:
Yo, yo, 'zup, nigger?quote:
Je vergeet iets.quote:
Ik heb zowaar net wat gedaan. Ben kapot! Dus dit was et voor vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Moet vandaag wel een mailing voorbereiden, maar zal voor de rest ook weer weinig productief zijn gok ik.![]()
Ik ook 2 keerquote:
Geen PI is ook een PIquote:
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaanquote:
Eensch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
WKSZquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
die telt niet, en nee die discussie gaat hier niet gevoerd worden, das forum breed al 100000 keer gedaan
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben hequote:
thuis blijven dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Je bent hem in deze post ook vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
Precies.quote:
ja anders mag je hier nooit meer komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
we gaan toch niet huilen omdat ik hem 1x vergeten ben heMoet ik hem editen?
je ouders zijn allebei niet thuis zeker hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik kan kiezen, naar school gaan... thuisblijven... naar school gaan... thuisblijven...
Nah, niet zo'n moeilijke keuze..
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ja, daarom!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat je:
"...Juffrouw Jannie!" bedoelde
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ouders zijn allebei niet thuis zeker he
is in ik geloof GC een reeks over vol geluldquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
je liegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent hem in deze post ook vergeten
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannendquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
is in ik geloof GC een reeks over vol geluld
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag ook thuis blijven als ik school had
Holy! Dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef Chowi het volgende:
Griesmeelpap opwarmen.
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... zou kunnen. Ik hou me er niet mee bezig
Mijn ouders zijn er ook nooit maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bijna dagelijks niet thuis. Dus..
ik edit hem lekker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders mag je hier nooit meer komen
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker zinloos. Ik doe het eigenlijk bijna altijd. Soms vergeet ik het of ik doe ik het bewust niet. Ik vind het niet zo spannend
Hahaha! PI's doen me nix. Ik heb jaren zonder gepost dus waarom zou ik er nu moeilijk over doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd en ik geloof er geen zak van.
Ik hou van snel reageren. Jammer dat je daar geen PI kan kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis bij mij gewoon automatisme, PI kiesen, bericht typen, tab X 2, enter
Ik kan je alt+s aanradenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Er is alleen niet zoveel meer. Ik heb gister en vannacht een beetje teveel gehad.quote:
Ik krijg trek van julliequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik preview soms ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
Teveel is niet goed.... maar je hebt er nu nog zin in blijkbaar :0quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is alleen niet zoveel meer. Ik heb gister en vannacht een beetje teveel gehad.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
En ik kies de PI meestal pas na het typen!
Bij mij is het zo van, PI kiezen, typen, preview, PI veranderen, preview, submit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
Ik kies PI ook na het typen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik preview soms ook
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Teveel is niet goed.... maar je hebt er nu nog zin in blijkbaar :0
Dat heb je met sommigen dingen hehquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen..
kheb het volgens mij nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, kan er niet genoeg van krijgen..
Et zal es niequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb reeds gefaald, trouwens.
Dat doe je toch ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij is het zo van, PI kiezen, typen, preview, PI veranderen, preview, submit.
Dóé moeilijk..
"Sinterklaas heeft gehoord dat jij een beetje een homootje bent!"quote:
Ik voor gisteren ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
kheb het volgens mij nog nooit gehad
Ga halen men!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
houden zo, het is echt niet te vretenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ow?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb reeds gefaald, trouwens.
sex bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je met sommigen dingen heh![]()
![]()
Roken -> stoppen.quote:
Dé vuigheidquote:
En jij bent nog harstikke maagdelijk.quote:
Sjid.. al die dure kauwgom voor niks aangeschaftquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roken -> stoppen.
Broers die zomaar shag voor je draaien, zonder dat je daarom vroeg..
't Was niet mijn geld, dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjid.. al die dure kauwgom voor niks aangeschaft![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij bent nog harstikke maagdelijk..
Hou eens opquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Janetje het volgende:
Goddomme wat zijn die warme croissantjes toch lekker..
Die heeft niks te klagenquote:
maar wel met je tieten voro het raam zwaaien als ik niet kijk hequote:
Die neemt de opblaaspop wel.quote:
Vind jijquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
maar wel met je tieten voro het raam zwaaien als ik niet kijk he
Hij is de moeilijkste niet denkquote:
Jah... wel tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nimmer!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kom op... we weten het allemaalquote:
Dat is al 1 nacht te veelquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft nog maar een nachtje alleen te slapen
Ach.... dat gebeurt mij nou nooitquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow ja sorry, het denkend deel van men lichaam was ff een meter gezakt
Wat denk je zelf ?quote:
en je weet echt 100% zeker dat je van het mannelijk geslacht bent?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach.... dat gebeurt mij nou nooit
Nyny heeft enkel een bifi.quote:
Zover ik en andere mensen die ik ken kunnen beoordelen welquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
en je weet echt 100% zeker dat je van het mannelijk geslacht bent?
als je het zo zegt lijkt ie zo kleinquote:
Voor mij misschien wel.quote:
Ja neuk hem!quote:
Populair, immer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef Janetje het volgende:
Goed onderwerp.
Zomaar?quote:
Euhmm... jah. En omdat het lekker is enzo natuurlijk.. in principe zonder reden.quote:
Ik weet hetquote:
Jij mag dat....quote:
Wat suf, dat je iemand kan neuken zonder reden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Euhmm... jah. En omdat het lekker is enzo natuurlijk.. in principe zonder reden.
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef nyny83 het volgende:
Ennuh.. Mt. met nimmer bedoel je dat je het alleen doet als ik wel kijk?
ach je bent en blijft een vrouw he, niet dat dat een excuus is maar toch zeker een verklaringquote:
Goed punt.... je bent te slim voor deze shit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als antwoord op de vraag in de TT:
Omdat: Geen werk = geen geld = geen BeF
Klinkt plausibel..quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat suf, dat je iemand kan neuken zonder reden.
"Neucken?"
"Wat dan?"
"Neuh, zomaar."
Moment van zwakte. Zeer tijdelijk echter. Ik heb mezelf weer in de hand.quote:
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moment van zwakte. Zeer tijdelijk echter. Ik heb mezelf weer in de hand.
kon het proberen tochquote:
Vrijwilligers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.
Mischien moet ik gewoon een keer neuken weer... dan zullen die gedachte wel weer afzwakken
Goed werk zeg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kon het proberen toch![]()
Vanavond wellicht weer de F, en heel misschien weer een buitenlands B'tje![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
Dat je jezelf in de hand hebt roept wat rare gedachte bij me op. Dat je je hand zo onder jezelf heb zeg maar.... ofzo.
Dat lijkt me de juiste remedie jaquote:Mischien moet ik gewoon een keer neuken weer... dan zullen die gedachte wel weer afzwakken
Geen fok!kers... maar bedanktquote:
Ik vond em zelf nog wel leuk gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
[..]
Dat lijkt me de juiste remedie ja![]()
mjah, ik heb het idee dat de BeF'ers hier te weinig BeF'en... Zijn we opeens allemaal gezond geworden ofzo?quote:
Gister nog een B gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah, ik heb het idee dat de BeF'ers hier te weinig BeF'en... Zijn we opeens allemaal gezond geworden ofzo?
Ok... vooruit dan maar. Ik ben de moeilijkste ook nietquote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er mis met fokkers neuken
Mannen die bij hun prinicpes blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok... vooruit dan maar. Ik ben de moeilijkste ook niet
Achja.... het kan ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er mis met fokkers neuken
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRLquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mannen die bij hun prinicpes blijven.
eindelijk een medestanderquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister nog een B gedaan. F wellicht morgen
. Dus het valt mee....
vertelquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRL
Naam?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... Er is wel een fok!ster waar ik het op zou kunnen. Maar die ken ik ook beter IRL
Normaal sport ik er wel lekker naast... naast dat beffen....quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
. Niemand van hier. Iemand die nog niet zolang lid is
quote:
Beffen is sporten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Normaal sport ik er wel lekker naast... naast dat beffen....
Dat valt deze periode behoorlijk tegen!
Dan is het goedquote:
IK FLIP WANNEER IK DAT WIL JA?!@??!11/1/quote:
Koesteren die wijze worden van Mt.... Het kan wel weer maanden durenquote:
o, okquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK FLIP WANNEER IK DAT WIL JA?!@??!11/1/
quote:
Zinloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |