idd, die kerel die vind zichzelf zoooo geweldigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Elke keer als ik een olympische uitzending kijk zit ik me dood te ergeren aan die vent... Hij zit altijd ruzie te maken met z'n 'sidekick' (die schaatsvrouw, ben even de naam kwijt). Eigenlijk ben ik grijze duffe kop ook gewoon zo onderhand wel zat. Het wordt hoog tijd voor een ander
[afbeelding]
Hij ging lekker en ik kan lekker met jou praten en mijn collega's niet
inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef Laton het volgende:
[..]
idd, die kerel die vind zichzelf zoooo geweldig
Het probleem is dat hij zijn collega's ook nooit echt de kans heeft gegeven om kennis en ervaring op te doen... Het is AL-TIJD Mart Smeetsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:02 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind hem top. Maar als je hem niks vind wie zou je dan willen dat het doet? ik kan niemand bedenken met zijn kwaliteiten en kennis van zaken.
ik ken die kerel niet echt maar ik vindt m nu al tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 05:07 schreef cultheld het volgende:
"En dan nu over van het voetbal naar basketbal en triatlon, want dat zijn tenminste échte sporten"
Waarom, omdat hij goede discussies ermee uitlokt ? Ik vind dat eigenlijk wel leuk en geniaal ook. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:17 schreef buzzer het volgende:
Dat gekibbel met Ria is met vlagen genant inderdaad. Maar voor de rest doet Mart het prima
Idd. Mart sux.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:41 schreef M3THoD_MAN het volgende:
In het echt schijnt ie best arrogant te zijn. Misschien komt dat ook wel door ^^
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef paitor het volgende:
tsss ga zelf ff zouten ofzo.
Mart is een held!
Frank Snoeks, zijn stem zegt meer dan genoeg. Schaatsen kan hij niet verslaggeven (en voetbal al helemaal niet).quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef tralalala het volgende:
Frank Snoek (ofzoiets) is pas kut...
mag van mij wel van de buis. Geilt veel te veel op zichzelfquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mart Smeets(alleen zijn truien
)
Idd. Leuk mens. Heeft veel nuttige info en kan mij wel boeienquote:Ria Visser![]()
Een wandelende fossiel.....mag van mij wel begraven worden.quote:Jean Nelissen![]()
![]()
![]()
Heb je zijn engels wel eens gehoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik vind hem echt goed, de uitzendingen zullen een stuk saaier worden als hij er niet bij was
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef marsu het volgende:
Mart Smeets schijnt een seksuele relatie te hebben met Jeroen Grueter. Stond in de meest recente Elsevier. Ze hebben het beiden niet ontkend, ze wouden niet reageren.
Nooit Nederlands letterlijk naar het Engels vertalen als je niet zeker weet wat je doet mr. Smeets. Senk joe.quote:"Joerr hartlie welcum.."
wat valt er te knippenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef __droogkloot__ het volgende:
Precies, het wordt tijd voor iets nieuws. Hij mag ook wel eens naar de kapper, die haren kunnen namelijk echt niet meer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hij heeft ook altijd van die gave truien![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef PsyCha het volgende:
Hij is verkouden. Beter is het H5N1
En JP is minsiter President, duzzz??quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, toch is hij het boegbeeld van de NOS, bij welke sport zie je hem niet?, dus hij zal toch wel goed zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |