quote:-Yvonne.
Ik ga Van Gogh maar eens aanschrijven om z'n columns hier maar te komen plaatsen
Zeg hier of je voor of tegen bent!
Ikke: voor!
Van Gogh der in Ernst der uit
goede deal toch?
quote:En dan?
Op woensdag 28 november 2001 16:53 schreef Wolk het volgende:
quote:Er is een brief naar het gestuurd. Kan ie hier vast lezen dat we hem massaal willen hebben
Op woensdag 28 november 2001 17:09 schreef Smike het volgende:[..]
En dan?
Of niet natuurlijk..
Weer column Van Gogh geweigerd
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 28-11-2001 17:16]
quote:Ah ok.
Op woensdag 28 november 2001 17:13 schreef Wolk het volgende:[..]
Er is een brief naar het gestuurd. Kan ie hier vast lezen dat we hem massaal willen hebben
Of niet natuurlijk..
Nou van mij mag hij komen, maar uiteraard komt hij niet. Hij wil daar namelijk geld voor zien.
quote:Idem. En al helemaal niet van meneer van Gogh...
Op woensdag 28 november 2001 17:17 schreef SunChaser het volgende:
geen mening. Ik lees zelden een column.
ook al vind ik het een onbehouden boer, maar ook dát heeft wel wat
quote:zolang hij het geld alleen wil zien is er toch niks aan de hand?
Op woensdag 28 november 2001 17:19 schreef Smike het volgende:[..]
Ah ok.
Nou van mij mag hij komen, maar uiteraard komt hij niet. Hij wil daar namelijk geld voor zien.
quote:CoDanTed heeft zelfs geen geld om te laten zien
Op woensdag 28 november 2001 18:07 schreef Bijou het volgende:
zolang hij het geld alleen wil zien is er toch niks aan de hand?
Maar dan als de foklezer wel instaat wordt gesteld om stroomstootjes te geven aan dhr vGogh achter z'n toetsenbord via een ingenieus (nog te bedenken) system.
Dus een column van vGogh waar letterlijk de vonken van afvliegen! ![]()
Dit onder de noemer Anonieme electric feedback
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 28-11-2001 18:15]
quote:VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
Op woensdag 28 november 2001 17:06 schreef Chandler het volgende:
Voor, en ERNST.. jij zuigt...Van Gogh der in Ernst der uit
goede deal toch?
quote:Daar komt hij al 2 jaar
Op woensdag 28 november 2001 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor. Maar dan moet hij ook regelmatig in R&P komen.
Kan hier geen enquete voor komen op de FP?
quote:Heeft weinig nut als hij zn mail niet leest
Op donderdag 29 november 2001 00:00 schreef Maarten150 het volgende:
voor. Leuk, beetje provocatie af en toe.Kan hier geen enquete voor komen op de FP?
quote:van flames zijn we eeehhh is fok niet gediend
Op donderdag 29 november 2001 00:00 schreef Maarten150 het volgende:
voor. Leuk, beetje provocatie af en toe.Kan hier geen enquete voor komen op de FP?
quote:VOOR!!
Op woensdag 28 november 2001 16:53 schreef Wolk het volgende:
N.a.v:
[..]-Yvonne.
Ikke: voor!
quote:
Op woensdag 28 november 2001 17:04 schreef Ernst het volgende:
Ik denk niet dat z'n dikke reet tot 60x60 pixels gereduceerd kan worden.
ik stem dus TEGEN
Nokia
p.s. ik ben de derde die tegen stemt, niet te tweede zoals de poll doet geloven...
quote:En daarom is hij de perfecte Fok!columnist.
Op donderdag 29 november 2001 14:30 schreef Nokia3310 het volgende:
Dat iedereen zo voor Theo van Gogh is had ik echt niet verwacht. Zijn stukken zijn vreselijk ongenuanceerd en hij loopt altijd maar wat te schreeuwen.
quote:Nee anders snapt de helft van de kleuters hier het niet meer he Annie
Op donderdag 29 november 2001 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Lol alsof het gros hier maar 1% kan begrijpen waar het over zou gaan, wat een diepere betekenis er in zijn verhaal zou kunnen zitten. Wat hij wil provoceren of aanroepen... Kom op nou zeg, verder dan wat er op de Frontpage staat zal het niveau hier nooit stijgen...
quote:Ik kan niet zo goed tellen..
p.s. ik ben de derde die tegen stemt, niet te tweede zoals de poll doet geloven...
Liefs,
Helga
quote:Ik denk dat er bedoeld wordt dat hij echt exceclusief voor Fok schrijft. Dream on
Op donderdag 29 november 2001 23:50 schreef Helga het volgende:
En waarom zou Van Gogh hier zelf zijn columns moeten posten? Er zijn genoeg copy/pastertjes onder de Fokkers te vinden, zou ik zeggen.Liefs,
Helga
Nokia
TEGEN!!
quote:Ja LOL inderdaad. Wat een minachting en onderschatting. Nou ja helaas zijn we allemaal niet zo vreselijk intelligent als Aneurism.
Op donderdag 29 november 2001 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Lol alsof het gros hier maar 1% kan begrijpen waar het over zou gaan, wat een diepere betekenis er in zijn verhaal zou kunnen zitten. Wat hij wil provoceren of aanroepen... Kom op nou zeg, verder dan wat er op de Frontpage staat zal het niveau hier nooit stijgen...
quote:En ik heb toch zo ontzettend mijn best gedaan.
Op zaterdag 01 december 2001 13:29 schreef Sniper het volgende:Nou ja helaas zijn we allemaal niet zo vreselijk intelligent als Aneurism.
Heb 'em niet nodig.
quote:Ja, hij vond het Fok!-publiek te rechts.
Op woensdag 05 december 2001 19:31 schreef Wolk het volgende:
En Yvonne?? Heeft ie al gereageerd??
quote:Ik heb ook geen eikelpiercing nodig, maar dat betekent niet dat ik er automatisch negatief tegenover sta.
Op woensdag 05 december 2001 20:27 schreef DemonBox het volgende:
TegenHeb 'em niet nodig.
quote:Yes zo mot je kop eruit zien
Op woensdag 05 december 2001 20:33 schreef Ernst het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eikelpiercing nodig, maar dat betekent niet dat ik er automatisch negatief tegenover sta.
Vampier
Ze leren nooit iets
Over mijn persoonlijk leed zal ik 't hier maar niet hebben - ik word gestalkt door een vijfenzestigjarige die als een slet uit de hel mij achtervolgt met briefjes en affectie terwijl ik arme me afvraag waarom er nu nooit 'ns een heerlijk meisje van twintig obsessief aan m'n deur staat te jengelen; het leven is zó oneerlijk...-, maar wel graag over Melkert.
De man heeft een kogel moeten ontvangen in aan zijn gezin gerichte enveloppen.
De man voerde haat in zijn vaandel.
De man belichaamt alles waarom Paars zo arrogant was. Wat betreft die kogel, ik heb daar geen woorden voor en vraag me af waarom de nazaten van Fortuyn in de kamer niet veel duidelijker stelling hebben genomen tegen de haat en de intolerantie die uit zulke post spreekt, al was 't maar uit zelfrespect van een partij die beweert namens de Geliefde Leider het Vrije Woord uit te dragen. Dat mede op het conto van Melkert de hetze van de grond kwam namens de gevestigde politiek waarin de moord op Fortuyn uitgelokt werd, betekent niet dat je er stilzwijgend mee zou moeten instemmen dat dezelfde praktijken op de aanstichter van de haat wordt toegepast. Juist Melkert zou door de LPF verdedigd moeten worden, maar dat snappen die corrupte domkoppen niet en ook daarom hoop ik dat ze de volgende verkiezingen verliezen. Melkert was drie uur aan het woord voor de VPRO-radio. Ik heb niet de moeite genomen om te luisteren want vreesde een orgie van zelfbeklag. In Het Parool las ik een verslag van wat de gesjeesde sociaaldemocraat zoal te berde bracht. Erboven stond:'Ad Melkert: media te lief voor Fortuyn.' Vooral Paul Witteman moest 't ontgelden, die Fortuyn in het beroemde debat van 8 maart jl. 'veel te veel ruimte' zou hebben gelaten en 'tegen de afspraken' in niet gewacht had tot alle deelnemers aanwezig waren. Hoe was 't ook al weer?
Melkert had campagne voeren in Heerenveen belangrijker gevonden dan op tijd aanwezig zijn en nam bovendien niet de moeite Fortuyn - die zojuist de PVDA in Rotterdam verpletterd had - te feliciteren. Amateuristischer kan een beoogd premier niet optreden.
Melkert weigerde Fortuyn aan te kijken en Witteman zag dat:"U kijkt meneer Fortuyn niet eens aan!"
Daarmee was Melkert's politieke lot bezegeld.
Vermoedelijk wordt in de PVDA gedacht dat naast de gedachtepolitie van NOVA, die altijd tegen Fortuyn te hoop liep, ook Witteman te koop was. De presentator deed niets meer of minder dan uitspreken wat 'ie zag gebeuren. Dat Melkert zoals blijkt uit het vraaggesprek niets geleerd heeft uit de opkomst van de Goddelijke Kale is logisch, een combinatie van domheid en gebrek aan talent. Maar dat de pers, die Paars meestal tot het bittere einde steunde, nu zijn steen des aanstoots is, komt mij - hoe zeg ik dat nu netjes - 'opmerkelijk' voor. De man die de domste campagne voerde die ooit in Nederland gevoerd is - en daarvoor nu beloond wordt met een operettefunctie bij de Wereldbank - heeft nog steeds geen idee waarom Fortuyn hem overkwam.
Geen idee.
Ik hoop dat meneer Melkert en zijn gezin heel gelukkig worden in Amerika en daar nog heel lang blijven.
Theo van Gogh
Overigens vind ik Van Gogh een kwal van een vent en ben ik het vrijwel altijd oneens met de mening die hij meent te moeten spuien. Maar in bovenstaande column heeft hij (voor de verandering) wel (een beetje) gelijk.
http://www.theovangogh.nl/indexc.html
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 01-09-2002 20:44]
quote:Had ik gedaan, dit is een oud topic
Op zondag 01 september 2002 13:07 schreef Kozzmic het volgende:
Misschien moeten we hem eens aanschrijven of we zijn columns mogen gebruiken om regelmatig een ANM-topic te openen. Ik denk echter niet dat de financiele situatie van Fok! het toelaat een columnist van zijn "niveau" aan te nemen om speciaal columns voor Fok! te schrijven.Overigens vind ik Van Gogh een kwal van een vent en ben ik het vrijwel altijd oneens met de mening die hij meent te moeten spuien. Maar in bovenstaande column heeft hij (voor de verandering) wel (een beetje) gelijk.
quote:hij kan mij niet snel genoeg beginnen
Op zondag 1 september 2002 20:48 schreef fatima het volgende:
Ik ben tegen,hij beantwoordt mijn epistels nooit!
Omdat ik toevallig 65plus ben?
Als Theo verschijnt is het fatima die verdwijnt,ik heb er genoeg van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |