Oog om oog, tand om tandquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Wisheh het volgende:
nou ik zat op msn en kreeg deze link van iemand:
KLIK
Deze is te bruuthoe kunnen mensen zoiets doen?
![]()
Ik ben normaal echt niet zo snel geshocked van iets, maar bij deze heb ik hem gewoon uitgezet![]()
Serieus, als er iemand op Fok! zit die dit soort dingen doet of iemand kent, geef maar adres dan kom ik ook ff langs om hetzelfde te doen in dit filmpje alleen dan bij jou![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Dat filmpje is al duizend jaar oud, en sowieso uiterst slaapverwekkend.
Is dat erger dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Blokhut het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat dit in bepaalde landen ook nog steeds met mensen gebeurd?
Trots op wat?quote:
Ja.quote:
Ze kunnen inderdaad beter voorzichtig zijn, straks komen er scheurtjes in de huid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef KaiN het volgende:
In het fimpje worden dieren dood geslagen en terwijl ze nog leven wordt de vacht van hun huis gesneden, en terwijl ze daarna nog leven worden ze vrolijk in een container gegooid waar al een berg van die diertjes (ik ben vergeten hoe die beesten heetten) liggen.
Waarom?quote:
flamequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is er sprake van een eerlijke verhouding Mens - Mens. En vaak nog wel een schuldig mens. Die dieren zijn weerloos en onschuldig, dát vind ik er erger.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is er sprake van een eerlijke verhouding Mens - Mens. En vaak nog wel een schuldig mens. Die dieren zijn weerloos en onschuldig, dát vind ik er erger.
U are sick minded dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter voorzichtig zijn, straks komen er scheurtjes in de huid.![]()
Ik vind het sowieso wel mooi, maar een beetje saai. Er zit te weinig actie in, en de geluidseffecten zijn niet optimaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:24 schreef KritischBlikje het volgende:
Noem het kunst en het is mooi.
Inderdaad, maar misschien maar goed ook dat je het ziet, worden we ook eens een keer met de neus op de feiten gedrukt! Want zo gaat het in deze wereld. En dan heb ik het niet eens over de huidige tijd, vroeger gebeurde dit ook al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Dwaashaas het volgende:
Tubgirl mag niet, maar deze shit wel ?
Inderdaad. Slotje gaarne.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Dwaashaas het volgende:
Tubgirl mag niet, maar deze shit wel ?
Doodverwensing richting Tongquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef schatje het volgende:
Nee, dan kijk ik niet. Dan kijk ik nog liever naar tong amputatie's enzo.
quote:
Ik 4.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |