Oog om oog, tand om tandquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Wisheh het volgende:
nou ik zat op msn en kreeg deze link van iemand:
KLIK
Deze is te bruuthoe kunnen mensen zoiets doen?
![]()
Ik ben normaal echt niet zo snel geshocked van iets, maar bij deze heb ik hem gewoon uitgezet![]()
Serieus, als er iemand op Fok! zit die dit soort dingen doet of iemand kent, geef maar adres dan kom ik ook ff langs om hetzelfde te doen in dit filmpje alleen dan bij jou![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Dat filmpje is al duizend jaar oud, en sowieso uiterst slaapverwekkend.
Is dat erger dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Blokhut het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat dit in bepaalde landen ook nog steeds met mensen gebeurd?
Trots op wat?quote:
Ja.quote:
Ze kunnen inderdaad beter voorzichtig zijn, straks komen er scheurtjes in de huid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef KaiN het volgende:
In het fimpje worden dieren dood geslagen en terwijl ze nog leven wordt de vacht van hun huis gesneden, en terwijl ze daarna nog leven worden ze vrolijk in een container gegooid waar al een berg van die diertjes (ik ben vergeten hoe die beesten heetten) liggen.
Waarom?quote:
flamequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is er sprake van een eerlijke verhouding Mens - Mens. En vaak nog wel een schuldig mens. Die dieren zijn weerloos en onschuldig, dát vind ik er erger.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is er sprake van een eerlijke verhouding Mens - Mens. En vaak nog wel een schuldig mens. Die dieren zijn weerloos en onschuldig, dát vind ik er erger.
U are sick minded dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter voorzichtig zijn, straks komen er scheurtjes in de huid.![]()
Ik vind het sowieso wel mooi, maar een beetje saai. Er zit te weinig actie in, en de geluidseffecten zijn niet optimaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:24 schreef KritischBlikje het volgende:
Noem het kunst en het is mooi.
Inderdaad, maar misschien maar goed ook dat je het ziet, worden we ook eens een keer met de neus op de feiten gedrukt! Want zo gaat het in deze wereld. En dan heb ik het niet eens over de huidige tijd, vroeger gebeurde dit ook al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Dwaashaas het volgende:
Tubgirl mag niet, maar deze shit wel ?
Inderdaad. Slotje gaarne.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Dwaashaas het volgende:
Tubgirl mag niet, maar deze shit wel ?
Doodverwensing richting Tongquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef schatje het volgende:
Nee, dan kijk ik niet. Dan kijk ik nog liever naar tong amputatie's enzo.
quote:
Ik 4.quote:
Je moet natuurlijk wel lol in je werk hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef crackhead het volgende:
Vreemd filmpje. Het is toch veel makkelijk villen als zo'n beest niet meer spartelt?
Nu gaat iedereen antwoorden dat ze vegatariers zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef .com het volgende:
Wel allemaal lekker van jullie biefstuk genoten vanavond?
Wie wil er nou een hondenhuidquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik 4.
Nee, ooit 's op ZDF een docu over honden die ze levend vilden. Die beelden spookten nog jaren later door mijn hoofd.
Ik eet geen biefstuk van levend gevild dassen en honden. Ga ergens anders de vega-josti uithangen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef .com het volgende:
Chinezen, die willen allesquote:
Ik heb de faces of death series gezien en daar gebeurt ook dergelijke shit in. Maar ik vind het gewoon krom dat dit op FOK! wordt toegelaten, terwijl op simpelere dingen een ban staat. Maar goed, dit is geen FB..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef t0y het volgende:
Inderdaad, maar misschien maar goed ook dat je het ziet, worden we ook eens een keer met de neus op de feiten gedrukt! Want zo gaat het in deze wereld. En dan heb ik het niet eens over de huidige tijd, vroeger gebeurde dit ook al.
De eerste 5 seconden vallen mee, slechts ter indicatie van hoe het filmpje verder verloopt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef CasB het volgende:
Ik weiger het filmpje te openen. Normaal zou ik wel nieuwsgierig zijn, maar dit lijkt me echt te erg.
Dat is toch iets anders, ook al is het ook slecht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef .com het volgende:
Jij eet waarschijnlijk biefstuk van runderen die jaren opelkaar gestapeld hebben geleefd, geen daglicht hebben gezien, en uiteindelijk de kogel hebben gekregen; respectquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik eet geen biefstuk van levend gevild dassen en honden. Ga ergens anders de vega-josti uithangen.
Faces of Death is tof, vooral als je met je vrienden kijkt. Dit is gewoon ziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik heb de faces of death series gezien en daar gebeurt ook dergelijke shit in. Maar ik vind het gewoon krom dat dit op FOK! wordt toegelaten, terwijl op simpelere dingen een ban staat. Maar goed, dit is geen FB..
Eigenlijk zeg je nu dat mensen elkaar naar lieve lust mogen folteren en martelen omdat er dan sprake is van een eerlijke verhouding, puur op grond van het feit dat de mens die een mens martelt en op een gruwelijke wijze doodt een mens is. Beetje kromme redenering lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij eet waarschijnlijk biefstuk van runderen die jaren opelkaar gestapeld hebben geleefd, geen daglicht hebben gezien, en uiteindelijk de kogel hebben gekregen; respect![]()
[afbeelding]
Medium rare graag, met een pepersausje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef .com het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het meer acceptabel vind (of beter gezegd: minder niet-acceptabel) dan weerloze dieren martelen/doden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dat mensen elkaar naar lieve lust mogen folteren en martelen omdat er dan sprake is van een eerlijke verhouding, puur op grond van het feit dat de mens die een mens martelt en op een gruwelijke wijze doodt een mens is. Beetje kromme redenering lijkt me.
Ik ben geen vegetarier en ik vind het filmpje ook walgelijk. Maar een filmpje van het varken tot aan de biefstuk op jouw bord zou ook walgelijk zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik eet geen biefstuk van levend gevild dassen en honden. Ga ergens anders de vega-josti uithangen.
Misschien legt ie het niet helemaal helder uit, maar je snapt dat hij waarschijnlijk bedoelde dat zo'n beest zich minder goed kan verweren dan een mens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dat mensen elkaar naar lieve lust mogen folteren en martelen omdat er dan sprake is van een eerlijke verhouding, puur op grond van het feit dat de mens die een mens martelt en op een gruwelijke wijze doodt een mens is. Beetje kromme redenering lijkt me.
Boerderij annex schiet vereniging ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij eet waarschijnlijk biefstuk van runderen die jaren opelkaar gestapeld hebben geleefd, geen daglicht hebben gezien, en uiteindelijk de kogel hebben gekregen; respect![]()
[afbeelding]
Op grond waarvan? Omdat een mens zichzelf kan verweren? Iedereen met enige kennis van de geschiedenis weet dat dat argument niet op gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het meer acceptabel vind (of beter gezegd: minder niet-acceptabel) dan weerloze dieren martelen/doden.
Val best mee. Ik heb hier nog wel een tape liggen opgenomen in de slachterij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef .com het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier en ik vind het filmpje ook walgelijk. Maar een filmpje van het varken tot aan de biefstuk op jouw bord zou ook walgelijk zijn...
ik weet dat ik het er niet goed mee praat maar die varken/koe of wat dan ook word in 1 keer doodgemaakt. Wat hier gebeurt is gewoon niet onder worden te brengen.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef .com het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier en ik vind het filmpje ook walgelijk. Maar een filmpje van het varken tot aan de biefstuk op jouw bord zou ook walgelijk zijn...
Wat lul je nou? In nederland gaat het niet zo gruwlijk als in dat filmpje. Vrakens worden hier niet met hun harsis op de grond geslagen en daarna levend van hun vel ontdaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef .com het volgende:
[..]
Maar sterven ze een natuurlijke dood?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Wat lul je nou? In nederland gaat het niet zo gruwlijk als in dat filmpje. Vrakens worden hier niet met hun harsis op de grond geslagen en daarna levend van hun vel ontdaan.
Kijk, jij kan het ook, dus waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Wisheh het volgende:
(knip}
Deze is te bruuthoe kunnen mensen zoiets doen?
![]()
(knip)
Serieus, als er iemand op Fok! zit die dit soort dingen doet of iemand kent, geef maar adres dan kom ik ook ff langs om hetzelfde te doen in dit filmpje alleen dan bij jou![]()
(knip)
Enerzijds kan een mens zich meer verweren dan een konijn. Anderzijds is er voor een mens meer moed, lef én overtuiging voor nodig een andermens iets aan te doen dan dat bij een konijn het geval is. Als freefighter sla je ook geen schoolgaand meisje in elkaar; maar een andere freefighter. Anders ben je laf, vind je niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Omdat een mens zichzelf kan verweren? Iedereen met enige kennis van de geschiedenis weet dat dat argument niet op gaat.
Nee, maar zij krijgen 1 pin in hun hersens en zijn in minder dan 1 seconde dood, dit voelen ze dus nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef .com het volgende:
[..]
Maar sterven ze een natuurlijke dood?
Moet je eens een willekeurige dag filmen uit het leven van een Nederlandse legbatterijkipquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Wat lul je nou? In nederland gaat het niet zo gruwlijk als in dat filmpje. Vrakens worden hier niet met hun harsis op de grond geslagen en daarna levend van hun vel ontdaan.
En jij moet even je bek dicht houden, omdat we vlees eten wil nog niet zeggen dat je diequote:Wel allemaal lekker van jullie biefstuk genoten vanavond?
Waar kan ik die bestellen? Zoek nog wat entertainment voor bij een dinertje dit weekend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef l3laster het volgende:
hehe kheb die grote versie van een uur eens helemaal afgekeken, op net werk hebben ze het er ook al ooit over gehad... tja de wereld zit vol met rare figuren
Ooh god wat wil je dan? Dat we alleen bajaarde kadavers gaan eten? Die varkens sterven een hele snelle pijnloze dood. Met een penpistool. Knal en dood. Das wat anders als eerst tegen de grond slaan en het half verdoofde pijnlijdende beest zijn vel eraf snijden. Lijkt mij althans.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef .com het volgende:
[..]
Ja. Het is van nature bepaald dat wij vleeseters zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef .com het volgende:
[..]
Hoezo kan ik het ook? ik zou het echt niet kunnen om alleen al zon beest op de grond te gooien, en dat is denk nog wel het minst erge in dat filmpje voor zover dat kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef xAn52 het volgende:
[..]
Kijk, jij kan het ook, dus waar maak je je druk om?
Dat is ook niet goed te praten maar ze hoeven niet vreselijk pijn te lijden en trouwens het aantal legbatterijen is sterk aan het verminderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Moet je eens een willekeurige dag filmen uit het leven van een Nederlandse legbatterijkip![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef heiden6 het volgende:
Leuk topic voor TechXP trouwens.
Dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zag van die Geitenneukers in Irak die die Amerikaan toen onthoofd haddenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ik had dit filmpje al een keer eerder gezien, maar had het liever niet gezien als ik eerlijk moet zijn. Dit soort dingen kan ik mij heel erg kwaad om maken, en ga maar niet zeggen wat ik die gasten, die zoiets wreeds doen het liefst toewens.
nou al was het maar 1 zon beest dan was het al veels te erg geweest man, hoe kan je dit nou op een bepaalde manier laten zien, kneusquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Asielzoekers het volgende:
Och ja, een filmpje van de Peta...inspelen op onderbuikgevoelens om zo geld los te krijgen van het publiek. Dan ben je inderdaad wel heldhaftig bezig...
maar dat zijn maar kippen enzo. die snappen toch niet wat er gebeurt.quote:
Ze lijden geen pijn? Misschien minder intens dan de dieren uit het filmpje; maar wel een paar jaar langquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed te praten maar ze hoeven niet vreselijk pijn te lijden en trowuens het aantal legbatterijen is sterk aan het verminderen
Niet gelijk blaffen, straks 'geeft' iemand jou nog een snelle en pijnlijke dood.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef stribe het volgende:
GODVERDOMME HOE KUNNEN DIE TERINGLIJERS ZOIETS DOEN. Ze slaan die beesten gewoon voor hun plezier lijkt wel. Als ik zo iemand tegen kom dan sla ik hem echt helemaal in elkaar.
[quote]
[/quote}
En jij moet even je bek dicht houden, omdat we vlees eten wil nog niet zeggen dat je die
dieren een waardig leven geeft, en ze een snelle pijnvolle dood geeft. Deze mensen slaan
die dieren voor hun plezier lijkt wel. niet normaal deze filmpjes daar flip ik echt van door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |