zeiksletquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
Duurt het nog lang?
Mot ik me laten afzeiken door een 17-jarige
Doe wat
"daar"
nu heb je me écht bang gemaakt het, ik ga zondag toevallig naar dordrechtquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
Heet jij dago?
NeeJij
heet
dingus
Ik sta zondag voor je neus, schrik maar vast!
Krijg je een kopje 'iets'quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
Heet jij dago?
NeeJij
heet
dingus
Zeg, [user]. Het gaat niet over jou.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu heb je me écht bang gemaakt het, ik ga zondag toevallig naar dordrecht![]()
mag ik wel bang zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeg, [user]. Het gaat niet over jou.![]()
Zeg, baggerkut! Zo wordt je nóóit blauw en kun je dientengevolge nóóit fatsoenlijk baggeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef remlof het volgende:
Toch altijd leuk om de crew het goede voorbeeld te zien geven...
gaat Swoosh! topic openen
Bahquote:
En ik naar Bredaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu heb je me écht bang gemaakt het, ik ga zondag toevallig naar dordrecht![]()
Daarom issie ook offline heb ik het zware vermoeden, de hoerquote:
Die mag d00dquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Snarf het volgende:
Is dit het nachtelijke FP-bagger-topic?
Ik roep Mainport even
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Mainport het volgende:
Emma Watson!
Haiquote:
Hey wie zegt dat ik ambitie heb?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeg, baggerkut! Zo wordt je nóóit blauw en kun je dientengevolge nóóit fatsoenlijk baggeren.![]()
Hier ben ik alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Snarf het volgende:
Ik roep Mainport even
Wat zeg ik nou?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Mainport het volgende:
Emma Watson!
Roep hem en we villen hem.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Snarf het volgende:
Ik roep Mainport even
Er zaten zestien posts tussen. Slecht van me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey wie zegt dat ik ambitie heb?
En NJ, petje af, hij was dicht binnen 1 seconde
Ligt aan de ketting.quote:
Ja man, schandalig. Mij had je al na 5 te pakken (ziet met weemoed zijn note terug).quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zaten zestien posts tussen. Slecht van me.
Ow die dingus.. Ban em moar.. Zijn we daar ook meteen vanaf...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
Heet jij dago?
NeeJij
heet
dingus
Nee, het aantal posts tussen de OP en mijn sluitpost.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja man, schandalig. Mij had je al na 5 te pakken (ziet met weemoed zijn note terug).
RESCEPT.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, het aantal posts tussen de OP en mijn sluitpost.
M'n record is drie.
Het topic werd pas kut toen jij reageerde, daarvoor was het best te pruimen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een kut topic!, Yvonne het lukt je toch altijd he!?
Ik ben gebanned "daar"quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef _The_General_ het volgende:
Goh, hoe zou ze der admin functie hebben gekregen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef _The_General_ het volgende:
Maar dat was vast om drie uur 's nachts... 16 op dit tijdstip vind ik netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, het aantal posts tussen de OP en mijn sluitpost.
M'n record is drie.
Hoe komt ze er vanaf, dat is een interessante vraagquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Goh, hoe zou ze der admin functie hebben gekregen..
Hoor jij niet op de Fp thuis?? Volgens mij hebben ze je ketting iets te lang gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het topic werd pas kut toen jij reageerde, daarvoor was het best te pruimen.
Emma Emmaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef Mainport het volgende:
Mijn avatar doet het weer!
Heil Emma Watson!
Jij ziet het ook?quote:
Ik ben bang dat ze die niet meer kwijt raaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hoe komt ze er vanaf, dat is een interessante vraag![]()
Snarf is tof jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de Fp thuis?? Volgens mij hebben ze je ketting iets te lang gemaakt.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Emma Emma
We obey you!
[afbeelding]
FP is niet tofquote:
Nee hoor, 't is woensdag, dan mogen we met z'n allen een uurtje op het forum.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de Fp thuis?? Volgens mij hebben ze je ketting iets te lang gemaakt.
Je bent alweer over je tijd heen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is woensdag, dan mogen we met z'n allen een uurtje op het forum.
FP is übertof, maar als ik daarover begin...quote:
Dat uurtje is nu wel voorbij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is woensdag, dan mogen we met z'n allen een uurtje op het forum.
pubquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
Yvonne wáár ben je nou in godsnaam gebant?
Gele kikker. En met slotjesroepers zijn we ook wat minder blij.quote:
ja, zoveel naamtopics heb ik nog niet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb het plaatje gefixt NJ! mag die weer open?
"daar"quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
Ja dat weet ik!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Gele kikker. En met slotjesroepers zijn we ook wat minder blij.
Bij Ome hansquote:
quote:
quote:
Image-referrer uitzetten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij doet het alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Slotje!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Gebanned worden is zooo 2005quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:24 schreef Mr. Orange het volgende:
Oi! Wie heeft heiden6 gebanned..![]()
![]()
en waarom
Dude, Dat was al zoooooo 2001quote:
Mail naar ruis.fok?quote:
Ik meen het, ik stelde een legale vraag en ome Ton ging over de pis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meen je niet,![]()
Hoe staat het met Ome Hans en zijn artikel over Anja?
Ik heb het blad namelijk niet meer ingezien, laatste paar uitgaves...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meen je niet,![]()
Hoe staat het met Ome Hans en zijn artikel over Anja?
Enkele contacten van mij hebben al contact gehad met de gemeente en met de redactie van het blad. Ik denk niet dat het artikel er ooit komt..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen het, ik stelde een legale vraag en ome Ton ging over de pis.
Als Ome Hans publiceert is het gedaan met hem, beloof ik.
Knap!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Geef nou eens e
Als ik dat nu doe l;igt dat hele forum plat!
Ja...dus waar blijft die link?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Geef nou eens e
Als ik dat nu doe l;igt dat hele forum plat!
Hoeveel lege bierflesjes staan/liggen er nou op je tafel??quote:
Ik dacht dat Yvonne een tapleiding in huis had en een tank in de tuin?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoeveel lege bierflesjes staan/liggen er nou op je tafel??![]()
Owjaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Enkele contacten van mij hebben al contact gehad met de gemeente en met de redactie van het blad. Ik denk niet dat het artikel er ooit komt..
Maar we zaten in onzin![]()
Mocht ze willenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yvonne een tapleiding in huis had en een tank in de tuin?![]()
Foto ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef King_of_Kool het volgende:
En toen neukte hij dat wijf toch hard in haar reet zeg... Ze gilde het uit, en nog harder toen hij alles aan de gordijnen af had geveegd
Dat he ik toch nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, werkt die nog dan?
doe maar ff naar mn msn adres geval.
Voorlopig mailt ze nog helemaal niets. Maar wel in twee topics huilen dat ze geband is "daar".quote:
Ruis@fok werkt niet meer, door die omzetting van mailserver.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat he ik toch niet, in dit profiel staat ook al een fokadres
Ik ben nu aan het lezen over Yvonne's banquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Tiemie het volgende:
Moet dat forum nog opgericht worden ofzo?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat he ik toch niet, in dit profiel staat ook al een fokadres
Omzetting?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ruis@fok werkt niet meer, door die omzetting van mailserver.
Allemaal de schuld van breulschquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omzetting?
mijn @fok.nl adres, wat doe je!
Is OOm Ton aan de drank ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het lezen over Yvonne's ban![]()
Mededeling voor fok.nl-mailgebruikersquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omzetting?
mijn @fok.nl adres, wat doe je!
2quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef JapyDooge het volgende:
Wil iemand even kijken hoeveel notes ik heb?![]()
Nee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef JapyDooge het volgende:
Je hebt 720 posts maar 1207 notes. Gefeliciteerd, je hebt SCH zijn record verbroken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef JapyDooge het volgende:
26quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef JapyDooge het volgende:
link Yvonne? Ik wil het ook wel eens wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
Ik ban nooit om dit soort ongein hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze zijn op zijn minst machtsgeil, maar dat zijn alle admins he Yvonne![]()
Och, jij bant maar wat in de rondte...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ban nooit om dit soort ongein hoor
En zeker noem ik me niet Voorzitter en Projectleider als ik niks heb
Het zijn ook frustie's, die Loon- en personeelsadministrateur'squote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is nog erger,quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie geen banmelding.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
At random jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och, jij bant maar wat in de rondte...
Bovenaan, feedback, ik mag gaan koelen en daarna word ik door een of andere kneus afgezeken, nouuuuuuuuuuuuuuuuu, dat gaat mis dusquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[verzenden/ontvangen]
Ik weet het, daarvoor heb je Iteejer ook de opdracht gegeven om een random-ban knop te maken..quote:
Moet je eens op zijn naam googlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het zijn ook frustie's, die Loon- en personeelsadministrateur's![]()
Hij heeft zijn klaplong ervaringen beschrevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens op zijn naam googlen
Ja, overalquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hij heeft zijn klaplong ervaringen beschreven![]()
En hij heeft zes keer de Krabbetrofee gewonnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, overal
Naam, telefoonnumer, adres, alles, overal
Zoooooooooooooooooooooooo knapquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En hij heeft zes keer de Krabbetrofee gewonnen![]()
yvonne wil je even de link gevenquote:
Tja, ze accepteren nou eenmaal geen ellende, eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bovenaan, feedback, ik mag gaan koelen en daarna word ik door een of andere kneus afgezeken, nouuuuuuuuuuuuuuuuu, dat gaat mis dus
Ja, geef hem ff hits, geilt ie opquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
Geweldig forum.
welk forumquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
Geweldig forum.
*F5* *F5* *F5* *F5* *F5*quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, geef hem ff hits, geilt ie op
Ik snapte deze woorden niet }:}quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
En je had het natuurlijk kunnen weten yvonne. Hij is duidelijk genoeg geweest.
Gaat lekker met je he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snapte deze woorden niet }:}
"[/b]Booedschap[/b] was blijkbaar niet helder. We hebben aangegeven geen ellende meer te ccpeteren derhalve bij deze."
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Gaat lekker met je he?
Ik ga slapen. Hou je de users heel vannacht? Kusje.
Ze zien je gewoon als een stuk ellende. Op sommige fora maken ze je admin, zij bannen je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snapte deze woorden niet }:}
"Booedschap was blijkbaar niet helder. We hebben aangegeven geen ellende meer te ccpeteren derhalve bij deze."
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Tiemie het volgende:
Hmm, gevonden dus. Je had gewoon naar die portal moeten gaan en verder niet moeten zeuren. That's it.
Het is wel mooi om te zien dat hij iedereen aanspreekt met Geachte bezoeker en met u,quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef NJ het volgende:
Heeft [desbetreffend bestuurslid] trouwens een Fok!account?
Nee, skeet, er stond een post waar het over ging, en die is weg, en daar vroeg ik naar, ze hebben recent een heel klachtentopic laten verdwijnen, 8000 views, vol klachten, weg, foetsiequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Tiemie het volgende:
Hmm, gevonden dus. Je had gewoon naar die portal moeten gaan en verder niet moeten zeuren. That's it.
Ja, zo dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef _The_General_ het volgende:
Yvonne, wat is de link van de Frontpage?
BAN
Som eens wat van die klachten opquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, skeet, er stond een post waar het over ging, en die is weg, en daar vroeg ik naar, ze hebben recent een heel klachtentopic laten verdwijnen, 8000 views, vol klachten, weg, foetsie
Een stuk beter FB-beleid dan hier.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, skeet, er stond een post waar het over ging, en die is weg, en daar vroeg ik naar, ze hebben recent een heel klachtentopic laten verdwijnen, 8000 views, vol klachten, weg, foetsie
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:07 schreef Replacement_driver het volgende:
Hey Y, mag die ban van CTS er af? Alvast bedankt.
Groetjes,
BS.
Posts die gewist werden, posts waar in geknoeid werd, idd Anja, wat hun status was, kom, als je voorzitter bent, wat zit je dan voor?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Som eens wat van die klachten opGing dat ook over Anja ?
Lekker forumquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Posts die gewist werden, posts waar in geknoeid werd, idd Anja, wat hun status was, kom, als je voorzitter bent, wat zit je dan voor?, een kloon van een admin daar, herkenbaar door zelfde schrijfstijl , die oude topics ging kicken omdat de boel niet liep, etc etc etc.
Nee, jammer he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef NJ het volgende:
Heeft [desbetreffend bestuurslid] trouwens een Fok!account?
Ja, hoe heette die ook weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:07 schreef Replacement_driver het volgende:
Hey Y, mag die ban van CTS er af? Alvast bedankt.
Groetjes,
BS.
Clockwork_Tin_Soldier.quote:
En een forum over enkel de eerste wereldoorlog is zeker te min voor 'm?quote:
quote:
Jij gebruikt toch ook 17560 kl00ns om de boel hier draaiende te houden ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
een kloon van een admin daar, herkenbaar door zelfde schrijfstijl , die oude topics ging kicken omdat de boel niet liep, etc etc etc.
Was een week!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Clockwork_Tin_Soldier.
quote:
Andere schrijfstijl enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook 17560 kl00ns om de boel hier draaiende te houden ?![]()
Nee, daar wil HIJ juist mee scorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
[..]
En een forum over enkel de eerste wereldoorlog is zeker te min voor 'm?
Cool. Jij bent cóól.quote:
Zit hij ook op jouw woI forum? Kun je hem bannenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar wil HIJ juist mee scoren
Vette pech
Uiteraard, maar hij gebruikte dezelfde schrijfstijl.....of......:)quote:
Zou wel leuk zijn als iemand hem wijst op forumeerstewereldoorlog.nl. En hij zich daar ook registreert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar wil HIJ juist mee scoren
Vette pech
Daar probeert hij mensen te lokken per pbquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zit hij ook op jouw woI forum? Kun je hem bannen![]()
Bannen dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar probeert hij mensen te lokken per pb
Zie de post onder jequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als iemand hem wijst op forumeerstewereldoorlog.nl. En hij zich daar ook registreert.
ik weet niet wie het is maar hij is triest hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar probeert hij mensen te lokken per pb
Hij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht dat hij ook in de lokale politiek zat in Rosendaal maar daar kan ik niets over terug vinden!
quote:
It can use some beerquote:
een teddyquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nederlands, maar oke![]()
Ja,quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef _The_General_ het volgende:
Yvonne, ik heb een interessant topic gevonden naar aanleiding van een vergadering. Maakt hij iedere keer een notule?
Die reactie van Sergeant, een lurker met 1 post is briljant !quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
Nou ja, het duurde 3 maanden voor hij 4 man van zn 12 koppige crew bijelkaar had, euhm, voor een handjevol users
Dat doet mij denken aan een redelijk bekend homoforum met 40 leden en 20 man crew (toendertijd, nu is het (iets) beter)quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
Nou ja, het duurde 3 maanden voor hij 4 man van zn 12 koppige crew bijelkaar had, euhm, voor een handjevol users
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Die reactie van Sergeant, een lurker met 1 post is briljant !![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een redelijk bekend homoforum met 40 leden en 20 man crew (toendertijd, nu is het (iets) beter)
Nopequote:
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:29 schreef yvonne het volgende:
Zo en nu ga ik even slapen en wachten op m'n unban
Yvonne.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:17 schreef yvonne het volgende:
Nee
En bij mn unban stel ik dezelfde vraag nog een keer, want ik heb geen antwoord
Er is de hele dag nog niets gepost! "daar"quote:
Ben jij ooit wel eens offlinequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is de hele dag nog niets gepost! "daar"
Ik ben een bot, dearquote:
Iig genoegquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hé, tis donderdag!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[verzenden/ontvangen]
Zet je MSN dan aanquote:
Hoi, "daar, elders" malloten die een forum "besturen", als je een vraag stelt moet je gaan afkoelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
Hallo. Samenvatting?
Over een paar uur is het alweer vrijdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hé, tis donderdag!
En PP wil zn ww voor Ruis en iemand wilde een unban.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Okee. Ik snap het niet. Ik zuip wel wat bier, dan wordt het vast helderder.
Zul je wel in dit topic gereageerd hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Flem het volgende:
Waarom staat dit in MyAt ?
Check out the big brains on bondagequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Zul je wel in dit topic gereageerd hebben![]()
Wat moet die lamlul met mijn wachtwoord?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En PP wil zn ww voor Ruis en iemand wilde een unban.
Ik zou mn mailadres maar eens veranderenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wat moet die lamlul met mijn wachtwoord?
UItkijken jijquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Check out the big brains on bondage
Ik vind 'm wel okay eigenlijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou mn mailadres maar eens veranderen
Veldmuis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
UItkijken jij![]()
owja, rara wie ben ik![]()
Nee, had vanmiddag nog een leuk gesprek met hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Is die Dagonet al de hele dag offline?
In tegenstelling tot yvonne wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Dan had ie wel even mogen reageren.quote:
ontsla hem, neem mij aan voor FA en hopla, hail to the world.quote:
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ontsla hem, neem mij aan voor FA en hopla, hail to the world.
sorry, k heb cola op
want anti-rebelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.
Morgen weer. De caffeine in m'n cola en Redbull begint uit te werken, ik word moe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
want anti-rebels. beetje meer actie man!
.
hodfer, krijg jij wel betaald?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.
goedzo, zie je mrogen danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Morgen weer. De caffeine in m'n cola en Redbull begint uit te werken, ik word moe.
Ik snap dat. Ik gebruik elke dag de search of er nog een naamtopic over me geopend is en mis ze derhalve ook allemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:50 schreef Dagonet het volgende:
En niemand die me effe het linkje geeft ofzo
Ik ga lezen.
Het feedbacktopic aldaar, waar je van alles mag, behalve feedback gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:50 schreef Dagonet het volgende:
En niemand die me effe het linkje geeft ofzo
Ik ga lezen.
Je mist al m'n "aanbid Stofje"topics?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap dat. Ik gebruik elke dag de search of er nog een naamtopic over me geopend is en mis ze derhalve ook allemaal.
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonnequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist al m'n "aanbid Stofje"topics?
Hey, ze denkt in ieder geval aan je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonne![]()
Had dan de TT veranderd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonne![]()
Dat zou machtsmisbruik zijn en derhalve niet getolereerd worden door de admins.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had dan de TT veranderd!
Stofje wil neuken met "JOU"
*gebruik maakt van open deur, heel hard wegrent, al schreeuwend. "Jihad, jihad!".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef Dagonet het volgende:
*open deur intrapt.
De laatste keer dat ik een TT veranderde om een user af te zeiken, had ik een admin op IRC die in een deuk lag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou machtsmisbruik zijn en derhalve niet getolereerd worden door de admins.
Kleurlingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Stofje het volgende:
Elfde post op rij van een kleurtje.
Highlander, maar ik geloof dat ie dronken was, want even later kwam hij ineens in ONZ een topic binnenzetten met "NJ is gaaf".quote:
Jij stemt op 7 maart op Michiel Smit?quote:
Ja, dan spoort hij idd niet. Was het rond lunchtijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Highlander, maar ik geloof dat ie dronken was, want even later kwam hij ineens in ONZ een topic binnenzetten met "NJ is gaaf".
Nee. Half drie 's nachts.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dan spoort hij idd niet. Was het rond lunchtijd?
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef _The_General_ het volgende:
Even dit onderonsje onderbreken
welke link ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Tiemie het volgende:
mot je wel reagerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:43 schreef yvonne het volgende:
Niet op FOK!, msn
ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey nog 4 posts en dan is ie eindelijk dicht. Wie spamt m ff vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |