Misschien, straks, tenzij hij me kan overtuigen.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/66922quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Misstique het volgende:
Wie?
http://fotoboek.fok.nl/amornl87quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Misstique het volgende:
Wie?
Stoer wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/amornl87
Nah, efkes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een nietszeggende user. Typisch zoeentje die nooit een sticky krijgt, je weet wel.
Ik had hem ook kunnen mailen maar een naamtopic schrikt iedereen weer even wakker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef static het volgende:
Jezus zeg, is dit een naamtopic waard?
*kop maar in, we zitten per slot van rekening in ONZ dus beter zal het niet worden*
'quote:
oO<quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Dagonet het volgende:
Of was die deur té open?
komt omdat iedereen me nog steeds uitscheld ook als ik een maand niet baggerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'
Nee, jij krijgt bans, jij bent hopeloos.
Word up, nigga!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef teknomist het volgende:
Echt zo'n typische user die niks maar dan ook niks toevoegt.
Neah, sorry, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik wel verbetering zie, vooral in plaatjestopics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
komt omdat iedereen me nog steeds uitscheld ook als ik een maand niet bagger
tis niet mijn schuld, ik heb het geprobeerttevergeefs...
![]()
Wat een uberheerlijk leven lijkt me dat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef cerror het volgende:
Ik ben hem eerlijk gezegd nog niet zoveel tegen gekomen.
Alleen in B&H, en daar was hij al irritant.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een uberheerlijk leven lijkt me dat.
Ik ken hem ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een uberheerlijk leven lijkt me dat.
Kutcalvobbes ook altijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Of is het die gozer met een Casper van Hobbes avatar? Dat is het eerste wat in me opkomt bij die nick..
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef bolivian het volgende:
Alleen al vanwege de naam moet betreffende user over de kling ge-F5'd worden,.
Ik ben zo blij dat jouw usericon het niet doet.quote:
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:34 schreef amornl87 het volgende:
btw net alsof jullie wel een leven hebben :/
neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:41 schreef Snakey het volgende:
Is het de moeite waard om pag. 1 te lezen?
Staat op 50
Dat is wel het punt asshole. Jij zit hier vaker dan mij en jij hebt 10 post per dag en ik 3. 3 vind ik nog veel posts... NEt alsof je daar trouwens iets kan uit leiden, hoe ik hier op fok ben...kneus..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Het punt is dat jij een kutkneus bent.
Goed argument, wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat is wel het punt asshole. Jij zit hier vaker dan mij en jij hebt 10 post per dag en ik 3. 3 vind ik nog veel posts... NEt alsof je daar trouwens iets kan uit leiden, hoe ik hier op fok ben...kneus..
Ik leid af hoe jij op Fok bent, aan de hand van de posts die je op Fok! plaatst. Logisch toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat is wel het punt asshole. Jij zit hier vaker dan mij en jij hebt 10 post per dag en ik 3. 3 vind ik nog veel posts... NEt alsof je daar trouwens iets kan uit leiden, hoe ik hier op fok ben...kneus..
Jij komt ook niet al te goed over op fok...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik leid af hoe jij op Fok bent, aan de hand van de posts die je op Fok! plaatst. Logisch toch?
En als ik naar jouw posts kijk, dan ben je een niets toevoegende-teringbaggeraar.
Wat doe je?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Jij komt ook niet al te goed over op fok...En aan je fotoboek te zien ben je ook maar een triest lelijk mannetje met een pistool, of vind je jezelf stoer??
![]()
Confronterend, dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Jij komt ook niet al te goed over op fok...En aan je fotoboek te zien ben je ook maar een triest lelijk mannetje met een pistool, of vind je jezelf stoer??
![]()
Als ik niet in het trapgat hang, that is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
We zien je na het weekend wel weer, zodra je niet meer boos en teleurgesteld bent.![]()
Nee, maar dat verklaart die mening wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:19 schreef izzypizzy het volgende:
hahahhahahahaha 4 your information inspector gadget...dat neemt m'n mening in dit topic niet weg hoor...![]()
Een antwoord is er zeker nog niet? Op pagina 1?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef Dagonet het volgende:
Wat loop je nou te baggeren forumbreed?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een antwoord is er zeker nog niet? Op pagina 1?
Ze heeft trouwens wel een hoop kansloze rukkers in d'r fotoboek.quote:
Meldt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef NJ het volgende:
Ze heeft trouwens wel een hoop kansloze rukkers in d'r fotoboek.
Met jou en amor als enige uitzondering, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef izzypizzy het volgende:
ja omdat er bijna alleen maar kansloze rukkers op fok zitten!!! Niet zo moeilijk dan he..![]()
Het is geopend door een FA, er posten legio mods in mee en jij denkt dat het nog nut heeft om na 75 posts nog even op te brengen dat het topic eigenlijk een slotje moet hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef gohan16 het volgende:
kan dit niet over mail en/of msn ipv van een nieuw topic openen?
koop trouwens normale kleren.quote:
Eens. Vanaf punt twee dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef izzypizzy het volgende:
wat is je probleem?! Ten 1e is dit een ONZIN topic en ten 2e gaat het nog steeds over amor...en aangezien het topic amor heet mogen we het erover hebben...
Jawel, maar jouw interpretatie van de naam klopt niet helemaal. Het is niet een plek waar alles mag "omdat het onzin is".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:49 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
We zitten nog altijd in Onzin voor je leven hoor....Jij niet?
IK HEB NJ OOK NIET NODIG HOOR...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef gohan16 het volgende:
ONZ betekent niet vrijblijvend, anders hadden we mensen als NJ hier niet nodig.
wat een onzinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel, maar jouw interpretatie van de naam klopt niet helemaal. Het is niet een plek waar alles mag "omdat het onzin is".
Wat jij nodig hebt is een lampje op je toetsenbord dat je erop wijst dat de Caps-lock aanstaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
IK HEB NJ OOK NIET NODIG HOOR...![]()
Wat jij nodig hebt is een vriend, een hele goede vriend. Eentje die rationeel is. Eentje die niet bang is om tegen je tegen te zeggen dat fok het echte leven niet is. Echte vrienden... zijn zeldzaam zuchtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een lampje op je toetsenbord dat je erop wijst dat de Caps-lock aanstaat.
www.riagg.nl Zoek hulp.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Echte vrienden... zijn zeldzaam zucht![]()
![]()
sterkte.quote:
Jeans, sweater, wifebeater en laarzen... fucking fashionfreak die'k benquote:
kerel jij moet al helemaal je bek houden. Ivo heten en je geboortedatum is 1992. Tiktaktiktakquote:
Ben je van AIVD ofzo, niemand weet dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:07 schreef amornl87 het volgende:
[..]
kerel jij moet al helemaal je bek houden. Ivo heten en je geboortedatum is 1992. Tiktaktiktak
ik ben van de Nerd Opsporings Dienst ja, je staat op de lijstquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ben je van AIVD ofzo, niemand weet dat.
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef amornl87 het volgende:
[..]
ik ben van de Nerd Opsporings Dienst ja, je staat op de lijst
Wie aan most_wanted komt, komt aan onsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:07 schreef amornl87 het volgende:
[..]
kerel jij moet al helemaal je bek houden. Ivo heten en je geboortedatum is 1992. Tiktaktiktak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |