Waarschijnlijk komt het ook door stress. Ik heb precies hetzelfde gehad nog niet zo lang geleden. Waarschijnlijk heeft het te maken met combinatie van je probleem eerder in een ander topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef amornl87 het volgende:
Geen reacties verder? Ik denk zelf dat het door stress komt..
bloed bij de ontlasting kan door vanalles komen. Je kunt een beetje differentieren door te kijken naar de hoeveelheid/kleur (donker-zwart =>komt van hogerop, zoals maag, helderrood => van lager, dikke/endel darm). Veel bloed is zorgwekkend, en kan een symptoom zijn voor iets ernstigs. Af en toe een druppeltje bloed is vrij onschuldig en kan komen van een aambei of lichte beschadiging van je darm door scherpe/harde stukjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb een zwakke maag gekregen. Hij voelt echt zwak aan en van het minste geurtje voel ik mn maag al "nee" zeggen. Echt het gevoel dat ik moet overgeven steeds. Mn maag is echt instabiel en zwak. Waar zou dit komen??
Vroeger had ik nooit last van een zwakke maag, ik eet best gezond alles niet zo heel veel fruit, mn maag voelt echt ziek aan. Het kan komen omdat ik mischien niet zo goed voel of omdat ik niet zo veel fruit eet? Als ik bij de wc naar beneden kijk, dan denk ik ook van nee dat is niet zo goed. Soms zit er gewoon bloed op mn toiletpapier. Waar zou dit door komen / wat is de oorzaak?
Als je niet eet, vult je maag zich met een soort van gas. Zo'n leeg of juist opgeblazen gevoel krijg je dan. Appels, noten en vruchten werpen vruchten af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef amornl87 het volgende:
beter eten dus, ik heb ook echt het gevoel dat als ik iets "gevulds" eet, dat dat beter is voor mn maag. Van "lege" dingen eten voel ik me misselijk. Mischien komt het door een gevoel van leegheid.
hey goeie reactiequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Als je niet eet, vult je maag zich met een soort van gas. Zo'n leeg of juist opgeblazen gevoel krijg je dan. Appels, noten en vruchten werpen vruchten af.![]()
ik denk dat ie gaat zeggen wat hier boven allemaal is gezegd. en dan krijg je een recept mee waarmee je darmen weer van gaan werken. misschien wel movicolonquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef amornl87 het volgende:
denken jullie dat de dokter er zo uit kan halen wat mn maag ziek-zwakjes maakt?
Ik denk dat hij je zal vragen om even bloed te laten prikken. Misschien zelfs een beetje ontlasting (laten) onderzoeken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef amornl87 het volgende:
denken jullie dat de dokter er zo uit kan halen wat mn maag ziek-zwakjes maakt?
het is soms te licht van kleur en soms te donker van kleur. Kan je hier mischien iets uitleiden? Ik ga me hier echt door hatenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je zal vragen om even bloed te laten prikken. Misschien zelfs een beetje ontlasting (laten) onderzoeken?
Dat kan alleen een arts, dus wacht maar rustig af tot morgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef amornl87 het volgende:
[..]
het is soms te licht van kleur en soms te donker van kleur. Kan je hier mischien iets uitleiden? Ik ga me hier echt door haten
Deze reply toont precies waarom het zoeken naar ziektebeelden op internet hypochondrie aanwakkert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef amornl87 het volgende:
[..]
het is soms te licht van kleur en soms te donker van kleur. Kan je hier mischien iets uitleiden? Ik ga me hier echt door haten
dat is duidelijk. Hoe drop je stress eigenlijk?? Moet ik daar een apart topic over openen of kan dat hier nog dr ff bij, heeft wel heel duidelijk hier mee te maken. Hoe raak je stress kwijt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Deze reply toont precies waarom het zoeken naar ziektebeelden op internet hypochondrie aanwakkert.
en ook trouwens waarom je naar mijn idee bevestigt dat het bij jou stress zou zijn
Da's zo'n beetje de heilige graalquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef amornl87 het volgende:
[..]
dat is duidelijk. Hoe drop je stress eigenlijk?? Moet ik daar een apart topic over openen of kan dat hier nog dr ff bij, heeft wel heel duidelijk hier mee te maken. Hoe raak je stress kwijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |