lijkt me wel zo makkelijk ivm email adressen enzo. ik heb me ook gewoon per email aangemeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
@PdeHoog... moet ik me ook nog officieel melden dat ik meega?
Lijkt me heeeeeeeeeel fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
@PdeHoog... moet ik me ook nog officieel melden dat ik meega?
Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)quote:
Kung Fu-trainingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)
En dat hoeft ook helemaal niet, ik zie 'm vaak zat![]()
Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kung Fu-training![]()
*slik*
Debsterr lievvvvvvvvvvvvvvv
Maar eigenlijk was ik stiekem op zoek naar mannelijke modellen. Moest van de dames![]()
![]()
Informeer maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dus. Ik weet misschien wel nog een vrouwelijk model?
quote:
Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Informeer maarMogelijk alleen dat duck dan zelf moet gaan rijden
Ik kan nl. maar 3 man extra meenemen
Van mij welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan ook meteen de heldin zijn
![]()
Moeten we tegen die tijd maar even kijken wat het meest voordelig is voor iedereenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?
minimaal 5 modellen + minimaal 10 fotografenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
En wat is de stand ? ohw als het echt moet mag je me wel in een wagon zetten met een biertje , dan hou ik het wel een half uurtje vol als model![]()
nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van mij welHeb je je al opgegeven en heb je al aan Janou / Ellen gevraagd of ze ook meewillen
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling was![]()
Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor Puckzzzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Pdh als jij nou brownies maakt![]()
komen wij ook
![]()
Darkmanta als model en ik kan wel als fotograaf+ model ( eens moet de eerste keer zijn dat ik eens modellen ga fotograferen buiten me spruitje![]()
Niet alleen voor Puckzzz hoor..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor PuckzzzMail maar even naar fokmeet @ mijn nickname.nl
Gaarne nicks vermelden + model en/of fotograaf en eventueel mobiel nummer
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet alleen voor Puckzzz hoor..![]()
Haha, moet pas half 5 werken hoor! Maar dat gaat echt wel goed komen joh. Ik weet het zekerquote:
Ja, maar, ik kom echt wel hoor!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zit me dan eens niet blij te maken aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |