vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik hou wel even op met dromen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
zeg tis hier geen DIGquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
NEE GEK !!!!!11!!!:Dquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat lijkt me best zout!![]()
![]()
![]()
!!11one!1één :;11!!D!:;lwD!
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
ik rook niet waar de kinderen bij zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
![]()
Vergeet ook de afwasborstel en de asbak niet
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
Kinderen komen er derhalve bij mij niet inquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rook niet waar de kinderen bij zijn![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE GEK !!!!!11!!!:D![]()
![]()
D
::D:D:D:D:
D:D
! !! !!11!!!!eeeneneeeeneeenoneone
onenoeappel!!!ODOENEOD@!!! EIE!!!!! !!!!! EINSEINS EINS
:D:D:D:D : D:
![]()
D::D:D D: D:D
![]()
![]()
-_ -O_ _o- _o_ -o_O-O -O_ _O - ;D :
'( ; D;D ;d(
:"0
AUFMACHEN !!! !11!!!!111eoneo
eneoneoneoneoneone eins!!!!
;D ;9D "D D: D(
D:D
!
ik had het tegen "mensen"quote:
dan hebben we een probleem met de meeting, ik kan nu al geen oppas regelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kinderen komen er derhalve bij mij niet in
Je moeder mag nog steeds niet in een verzorgingstehuis?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem met de meeting, ik kan nu al geen oppas regelen![]()
aaah weg met de N70, trouwens vrijwel met al mijn nokia's gehad dat die na verloop van tijd traag werdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenergerlijk wat mij betreft....
ik vond het wel humor om te zeggen omdat ik het hele topic lang alleen maar heb over DIG dingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik had het tegen "mensen"
so shut up![]()
Ff opnieuw opstartenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah weg met de N70, trouwens vrijwel met al mijn nokia's gehad dat die na verloop van tijd traag werden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |