Nee dat zou wel een heel raar moment zijn zo ineens op de woensdagavond hequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef diertjuh het volgende:
nog steeds, niks veranderd in die paar uur.
Het zou natuurlijk wel kunnen. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat zou wel een heel raar moment zijn zo ineens op de woensdagavond he
Hup, ga der op af ofzo..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef master_X het volgende:
ik ben nog vrijgezel n wel veel met een meisje om maar wil nog niet helemaal lukken maar zou we mooi zijn als me vriedin werdt (L)
Mij ook niet. Misschien komt het ooit nog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Uiteraard, als je al ergens mee bezig bent is het niet zo raar. Maargoed, zomaar uit het niets is me nog nooit overkomen, het zou wel een aangename verrassing zijn
.
Onderneem wat zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef master_X het volgende:
ik ben nog vrijgezel n wel veel met een meisje om maar wil nog niet helemaal lukken maar zou we mooi zijn als me vriedin werdt (L)
Dat is vaak nog het bestequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef diertjuh het volgende:
Mij ook niet. Misschien komt het ooit nog.
Ik wacht rustig af.![]()
Dat zei ik ook al.quote:
Hopen dat iemand het leest en vanaaf nog vraagtquote:Dat is vaak nog het beste.
Het vorige topic was ik eigenlijk alleen maar aan het slowchatten..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Een beetje SC kan geen kwaad trouwens, aangezien er al drie delen zijn en iedereen zijn ja of nee heeft gezegd.
Zul je van schrik weer de deur dicht dan?quote:Dat durven moet ie maar een keer, ze zal niet bijten hoor. hoop ik voor m. Ik hoop dat hier binnenkort de deurbel staat en er een dame staat die ook vrijgezel is, ik denk dat ik dan best raar sta te kijken
![]()
![]()
![]()
ja, het bevaltquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey jij nu ookal hier:D
Bevalt het single zijn?
Al vriendinnetje gehad?
Gebruik je pimp-skills ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef master_X het volgende:
oeps sorry, ik was dervan uitgegaan dat je een jongen wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, het bevalt
ja wel gehad, maar heel lang geleden, groep 8 ofzo, k zit nu in de 3e, er lopen geen leuke jongens op mijn school dus ik heb geen behoefte aan een vriendje![]()
Doe niet zo depressief ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Najah jongens kunnen toch soms kut zijn...
Nee dan zal ik best gastvrij zijn verder, maar het is gewoon heel raar als je zoiets overkomtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef diertjuh het volgende:
Zul je van schrik weer de deur dicht dan?![]()
Dan heb je een kleine school, een grote school met weinig jongens of heel veel eisenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, het bevalt
ja wel gehad, maar heel lang geleden, groep 8 ofzo, k zit nu in de 3e, er lopen geen leuke jongens op mijn school dus ik heb geen behoefte aan een vriendje![]()
Jupquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan heb je een kleine school, een grote school met weinig jongens of heel veel eisen.
Okay. Ik zal proberen mij daar aan te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Messenga het volgende:
Beetje SC mag hier inderdaad wel. Niet teveel.
Dank je, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Messenga het volgende:
Neuh, daar niks op het oog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef RemcoW85 het volgende:! Ga ervoor zou ik zeggen, al iets op het oog daar dan
? Onee, er schijnt een gouden truc te zijn: Niet zoeken, dan komt het vanzelf
.
Nee, die heb ik ook wel zonder jou...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef electricity het volgende:
ja. nog leuke meisjes hier die zin hebben in een leuke msn chat? ()
*checkt fotoboek* ik moet verre van eenden blijven in deze grieperige tijden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook wel zonder jou...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef electricity het volgende:
[..]
*checkt fotoboek* ik moet verre van eenden blijven in deze grieperige tijden.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef electricity het volgende:
ja. nog leuke meisjes hier die zin hebben in een leuke msn chat? ()
je hebt er wel verstand van he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Wie wil er met mij MSN-en, typ @@@ enzo
. Vraag me af of dat nog steeds gebeurd op de chatboxen trouwens
.
Ook ik ben jong geweest en heb op de chatboxen gezeten jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef electricity het volgende:
[..]
je hebt er wel verstand van he?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Messenga het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef Messenga het volgende:
Zo, en we kunnen weerquote:
nee,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
[..]
Zo, en we kunnen weer![]()
. Iemand nog wat gevorderd de laatste 10 minuten
?
Dus er is wat gebeurd bij je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 ziet dat Messenga nog steeds niet in bed ligt door zijn SC-posts, dus blijft rustig met de SC in dit topic.
Ik ga dus lekker ontopic reageren op jou vraag, mijn antwoord is nog steeds "ja" haha.
Hahaha shit, nee ik haalde wat door elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dus er is wat gebeurd bij je?![]()
Vertel
ah op die manier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hahaha shit, nee ik haalde wat door elkaar. Antwoord op jou vraag is "Nee", antwoord op de TT is "Ja". Volgens mij was ik even in dromenland
.
Nee dat nog niet, maar je brengt me wel op een idee. Zo kom ik toch nog de avond door vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ah op die manier?
Was je aan het dromen over hoe die dame eruit zal zien die misschien binnenkort aan je deur staat?
Wow tof! Maar dat wisten we al. Wel leuk dat je ook probeert ontopic te blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef Messenga het volgende:
Ik lees het morgen wel.
Ik heb een vriendin overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |