Was het de bedoeling dat je meteen kleren kreeg te zien als je op +3 klikt? Want dat krijg ik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef hardsilence het volgende:
Ik kan sinds een tijdje geen kleding meer zien als ik ga via 'new' en dan 'nieuw+3'.
Erg irritant!
Iemand anders ook last van, of een oplossing?
Niet meteen nee. Eerst een categorie aanklikken links.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
Was het de bedoeling dat je meteen kleren kreeg te zien als je op +3 klikt? Want dat krijg ik inderdaad ook niet.
Idd, dat mailtje heb ik vanmorgen ook gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef deedeetee het volgende:
10 % korting op *sale* artikelen code WSALE06
Op 16 en 17 febr. voor e*clubleden, daarna tot 23 febr. voor iedereen.
Nee, je kunt met creditkaart betalen of gewoon door overschrijvingquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Heb wel paar leuke dingetjes gezien, maar hoe gaat dat met betalen? Kan dat gewoon aan de deur?
Ok, das inderdaad dus wel netjes geregeld. Binnenkort maar eens even wat leuks bestellen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef deedeetee het volgende:
Bij het pakje zit een bon met de betaingsgegevens. Betalen binnen 14 dagen of retour sturen binnen 1 week. Er zit ook een retourbon bij. Pakje kun je gratis afgeven op het postkantoor. Vergeet dan niet een bewijs van afgifte te vragen.
Dat mailtje heb ik niet gekregen, maar ik ga toch nog even kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef deedeetee het volgende:
10 % korting op *sale* artikelen code WSALE06
Op 16 en 17 febr. voor e*clubleden, daarna tot 23 febr. voor iedereen.
Ja klopt, heb het net ff op esprit-club.com site gekeke, stonden al mijn aankopen, op de nieuwe kaartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:21 schreef hardsilence het volgende:
Is al overgezet op platinum card. Rode kan vernietigd worden.
Zo heb ik het destijds tenminste gewoon gedaan.
Welkom bij de platinumclub.![]()
De mooie schoenen waren en zijn al uitverkochtquote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef SHERMAN het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik de schoenen op hun website een beetje bagger vind...
Heb jij dan een aparte maat?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Klonk het volgende:
maar goed, ze hebben wel leuk spul, m'n vriendin bestelt er regelmatig wat, jammer genoeg niets in mijn maat
een grote maat, zeg maar 1 of 2 x-jes meer dan als normaal wordt gezienquote:
Wil ik weleens weten hoe je eruit ziet danquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
een grote maat, zeg maar 1 of 2 x-jes meer dan als normaal wordt gezien![]()
sja.. de meeste mensen werken overdag.. ik dus ookquote:Op maandag 20 februari 2006 13:26 schreef Klonk het volgende:
Esprit pakjes zijn als bezorger mijn nachtmerrie, bestellen maar nooit thuis zijn
NL selecteren? Waar woon je dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe betaal je eigenlijk aan de e*shop? Ik kan met MijnPostbank weliswaar naar het buitenland betalen, maar als de bank in Nederland (Amsterdam, volgens de Esprit-site) zit, kan ik 'Nederland' niet selecteren omdat het niet erbij staat.Iemand hier ervaring mee?
Ah, gewoon overschrijven...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef hardsilence het volgende:
[..]
NL selecteren? Waar woon je dan?
Je kan betalen door overschrijving of met creditkaart.
Postbank.nl moet dus prima te gebruiken zijn.
Uhm vaak als je een mailtje krijgt dat hij hun verlaten heeft duurt het nog 2 werkdagen tot hij aankomt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag een emailtje gehad dat mijn bestelling hun had verlaten en dat ie bezorg zou worden door tpg, echter nog inks.
Vorige keer had ik hem dezelfde dag, hoopte dat dat nu weer zo zou zijn. Helaas, komt ie morgen wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm vaak als je een mailtje krijgt dat hij hun verlaten heeft duurt het nog 2 werkdagen tot hij aankomt.![]()
Ik had afgelopen zaterdag ook iets besteld en vandaag ,..pas nadat ik hun een mailtje had gestuurd een verzendbevestiging ontvangen dat hij gisteren al verstuurd was. Ik verwacht mijn bestelling dus morgen(jammer dat van de 2 dingen die ik had besteld eentje ausverkauft wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef hardsilence het volgende:
Mijn bestelling laat lang op zich wachten.. zaterdag's besteld, ook nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Hopelijk wel voor het weekend binnen.. zou fijn zijn.
Leuke jeans trouwens Noukje.
Anyone?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Elefes het volgende:
Iemand enig idee waar het eerste vestje uit de O.P. te vinden is? Dat ziet er zo tof uit.
Ik had toen je die vraag stelde voor je gekeken, maar ik kon 'm ook niet vinden. Misschien even Esprit mailen anders?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Elefes het volgende:
Anyone?
Stuur een mailtje naar Esprit en stel hun die vraag.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef Alessandro het volgende:
Als je al betaald hebt,.. maar je wilt een product toch weer retourneren. Binnen de 7 dagen krijg je dan nog je geld terug?? Iemand ervaring hiermee?
Kreeg netjes een mail terug, ze gaven aan dat het erg druk was met bestellingen, waardoor de verzending wat langer op zich liet wachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:55 schreef hardsilence het volgende:
Nog niks vernomen van m'n bestelling van afg. zaterdag.. vreemd.
Zojuist toch maar even gemaild.
oehoooeeeeehhhh een Kim-tas!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:
Gisteren een tas besteld die ik al een hele tijd in de winkel heb zien hangen en erg graag wil hebben:
[afbeelding]
![]()
Ik moet ook weer eens naar een nieuwe tas op zoek gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:
Gisteren een tas besteld die ik al een hele tijd in de winkel heb zien hangen en erg graag wil hebben:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens naar een nieuwe tas op zoek gaan
Inderdaad ja. Hopen dat het richting de zomer een beetje bijtrekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Staat tegenwoordig geen mooie kleren meer op esprit, al weken niet meer.
Meer van die cheap stuff look :/
Oeh, naar die tas zit ik ook al een tijdje te kijken. Dit is de kleine versie hè? Bevalt 'ie een beetje?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hij is geweldig uiteraardquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, naar die tas zit ik ook al een tijdje te kijken. Dit is de kleine versie hè? Bevalt 'ie een beetje?
Ik zit erover te denken om de grote versie te bestellen. Heb sinds kort zo'n clubpas van Esprit, dus dan kan ik gelijk puntjes sparen.
Ja, je hebt correct gehandeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef Longer het volgende:
deze net besteld.
[afbeelding]
Ik kon kiezen uit ceditcard en op rekening?
niet tussen cerdicard en overschrijving
ik wil gewoon betalen via overschrijving..daarom heb ik maar op rekening gekozen..
Heb ik hier juist aan gedaan?
danku
Die bovenste is leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:05 schreef m-ice het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
vandaag mail gekregen dat ze op post gestuurd hebben, dus ik krijg morgen t binnen(A)
Op rekening betekend dat de rekening in het pakje bij gevoegd zit. Daarna kun je dus het geld binnen 14 dagen overmaken. Niet vergeten om de het betalingskenmerk enzo netjes erbij te zetten maar dat staat ook onderaan de rekening. Als je alles tergug stuurd hoef je uiteraard de rekening niet te betalen, je betaald alleen voor de spulletjes die je wél houd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef Longer het volgende:
deze net besteld.
[afbeelding]
Ik kon kiezen uit ceditcard en op rekening?
niet tussen cerdicard en overschrijving
ik wil gewoon betalen via overschrijving..daarom heb ik maar op rekening gekozen..
Heb ik hier juist aan gedaan?
danku
Hm, ik ben vandaag weer in een andere Esprit-winkel geweest, maar geen van allen hebben ze die tas. Dan bestel ik hem toch maar via internet, zo gauw mijn kaart geactiveerd is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hij is geweldig uiteraardEn meteen al positieve reacties op gekregen. Deze tas vind ik zelf al best groot (de kleine versie dus), voor gewoon een schoudertas. Schoolboeken zouden er niet in kunnen, maar bijv. wel een dik leesboek, flesje water, portemonnee, telefoon, en nog wat eten er bij bijv.. Het is een fijn ding en ben er blij mee
Anyone?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef hardsilence het volgende:
Kan iemand me de link geven naar de new +3, woman-edc.
Misschien dat ik die artikelen dan wel gewoon kan zien, want ik baal ervan dat het me niet gewoon lukt.![]()
Tja.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef hardsilence het volgende:
Thanks Rekkie.
Maar hmm, op die wijze mis ik de navigatie en kan ik nog geen kant uit.
Leuk jasjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, ik ben vandaag weer in een andere Esprit-winkel geweest, maar geen van allen hebben ze die tas. Dan bestel ik hem toch maar via internet, zo gauw mijn kaart geactiveerd is.
Ondertussen wel dit jasje in de winkel gekocht:
[afbeelding]
Ik stuur breng het altijd gewoon naar het postkantoor, het pakje wordt ook door de post gebracht. Is dat bij jou niet zo dan ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:26 schreef TranceAction het volgende:
Als je iets terug wil sturen moet het het afgeven bij een Kiala punt. Als ik mijn postcode intyp geeft hij de melding dat er geen Kialapunt in de buurt is.
Hoe moet je nou iets terug sturen????
Ja nu je het zegt. Maare op de website staat duidelijk dat je bij een retourzending het pakketje af moet geven bij een Kiala punt (wtf dat ook moge zijn).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik stuur breng het altijd gewoon naar het postkantoor, het pakje wordt ook door de post gebracht. Is dat bij jou niet zo dan ?
Kijk je wel op de esprit sitequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Maare op de website staat duidelijk dat je bij een retourzending het pakketje af moet geven bij een Kiala punt (wtf dat ook moge zijn).
Helaas, ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef Alessandro het volgende:
De belgie versie moet nu wel lukken denk ik?
Mooie en leuke tas!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, mijn eerste online bestelling bij Esprit gedaan!![]()
Ik heb deze tas besteld:
[afbeelding]
Dat heb ik ook al eens gemerkt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:10 schreef Kimske het volgende:
ik merk wel dat esprit kleding erg krimpt in de was, dus bestel altijd alles maatje groter
Het ligt er natuurlijk een beetje aan of je hem intensief hebt gedragen of dat je hem maar 1x per maand aan had.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:08 schreef Yildiz het volgende:
Even een klacht:
Ik heb een tijdje, nu 2 jaar misschien, een Esprit broek.
Die is nu zo ernstig versleten dat je er gewoon overal doorheen kan kijken. Als ik em met gestrekte armen voor me hou, kan ik dus gewoon naar buiten kijken.
Ronduit belachelijk slecht dus. Pauper.
Die wilde ik ook gaan bestellen. Wel een apart ding.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb deze polo besteld:
[afbeelding]
Vond de kleurencombo wel mooi, ook nog 10% korting omdat ik "Platimun card" houder ben![]()
Nouja, gewoon, normaal. 2-3 dagen / week, 2x / maand. 6 dagen per maand dus ongeveer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk een beetje aan of je hem intensief hebt gedragen of dat je hem maar 1x per maand aan had.
Hmm.. wat voor broek?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Yildiz het volgende:
Nouja, gewoon, normaal. 2-3 dagen / week, 2x / maand. 6 dagen per maand dus ongeveer.
Andere broeken droeg ik meer, en die zijn nog helemaal heel. Maargoed, shirts kunnen wel leuk zijn van Esprit.![]()
100% katoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hmm.. wat voor broek?
Ik heb met Esprit spijkerbroeken geen probleem, zien er na lang/vaak dragen nog altijd goed uit.
Mijn probleem is meer dat ze niet geregeld een juist model 'long' hebben.
Dat mag ook. Mits ze een briefje bij jou in de bus doen dat het pakket bij je buren ligt. Dat doen ze echter bijna nooit... Ik doe het ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef Koningin het volgende:
Dat van mij geven ze altijd bij de buren af.
Leuk als jij als ontvanger niet weet of ie al aangekomen is terwijl je buurtjes het lekker zelf houden. Of dat de bezorger het lekker zelf houdt. Oftewel: "kwijtgeraakt".quote:Op maandag 27 maart 2006 16:47 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Dat mag ook. Mits ze een briefje bij jou in de bus doen dat het pakket bij je buren ligt. Dat doen ze echter bijna nooit... Ik doe het ook niet![]()
![]()
Dan neem je dat maatje groter toch, en was je hem wat warmer. Tenminste, zo doe ik dat meestal als m'n shirts wat te lang zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, ik heb mijn polo binnen. En wéér zit zo'n ding vrij strak bij mijn schouders en borst. Dat heb ik elke keer met Esprit. Meestal kan het nog net maar nu zit ik echt te twijfelen of ik em terug moet sturen. Het is wel een erg mooi ding verder...
Maatje groter kan niet want dan wordt het weer te lang allemaal. Verrot.
Heb je de punten verbruikt van een artikel dat je terug hebt gestuurdquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef hardsilence het volgende:
Hoe kan dat nou..
Beschikbare e*points: -296
Min?!
Aha, thanks voor de uitleg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:35 schreef deedeetee het volgende:
Heb je de punten verbruikt van een artikel dat je terug hebt gestuurd![]()
Als ze het sturen krijg je meteen de punten erbij en als je 't terug stuurt duurt 't ff voor ze die er weer aftrekken, dus als je dan wat besteld kun je die punten gebruiken terwijl je er eik géén recht op hebt. Is niet jouw schuld maar ze willen die puntjes wel graag weer terug,én dan gaan ze in de * - *![]()
Dat is vreemd, kijk anders bij Esprit e-club.com ( ff inloggen ) daar kun je zien waar die - punten vandaan komen op de lijst van je aankopen van de laatste 12 maandenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:00 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Aha, thanks voor de uitleg.
Kan me alleen niet herinneren dat ik aangegeven heb gebruik te maken van m'n punten.
Volgens mij kun je vanaf 250 punten online inwisselen, en vanaf 600 in de winkel (krijg je een bon thuisgestuurd ofzo?).quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
Hoeveel punten moest je nou ook alweer hebben voor je een voucher krijgt?
Kloptquote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je vanaf 250 punten online inwisselen,
Ik ruil ze normaal bij het online bestellen meteen in maar toen ik een tijdje niks bestelde kreeg ik opeens een bon voor 1000 punten ( 10 euro ) toe gestuurd. Die heb ik in de winkel ingewisseld. Ik kan me niet herinneren of er een code opstond, als dat zo is kun je de bon door middel van de code ook online inwisselen.quote:en vanaf 600 in de winkel (krijg je een bon thuisgestuurd ofzo?).
Nice!quote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef deedeetee het volgende:
Nieuwe trui en topje
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke trui!quote:
Die onderste is mooi!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze 2 besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk komt dat allemaal aan, ook al bestel je 100 keer. Dat kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef nikkie het volgende:
Ik had gisteravond wat besteld en nu zie ik dat het shirt wat ik wilde hebben weer in mijn maat erop staat en heb dus net weer besteld!
Komt dat nu allemaal aan vraag ik me af want nu heb ik dus 2x besteld !
Nee, ik heb eens met een paar uur tussenpoos, 2 x op 1 dag besteld en dat zat in 2 dozen en werd ook nog 'ns op verschillende dagen bezorgtquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:54 schreef nikkie het volgende:
Het ging er eigenlijk om dat ik 2 dagen achter elkaar bestel of doen ze dat dan toch in 1 doos?
Ja die vind ik ook erg leuk, jammer genoeg te plat voor mijquote:
Tnxquote:Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Dat bolerovestje is echt schitterend mooi![]()
Tnx. Ik heb er een wit topje onder besteld (dat groen-roze vond ik toch wel érg kleurig..)quote:Op donderdag 6 april 2006 10:43 schreef moon1702 het volgende:
werd net gebracht![]()
[afbeelding]
die bolero is echt prachtig elefes!
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef deedeetee het volgende:
Je wordt er soms niet goed van hé ??![]()
En het ergerlijke is nog dat ik altijd heel lang zit te dubben * zal ik wel- zal eik niet * en als ik dan de knoop door hak is 't ineens uitverkocht![]()
Ik heb dat ook.. Maar vaak komt 't toch nog terug dan! Gewoon goed in de gaten houden (een artikel is eens van niet in mijn maat, naar wel in mijn maat, naar helemaal van de site af gegaan in 1 dagquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef deedeetee het volgende:
Je wordt er soms niet goed van hé ??![]()
En het ergerlijke is nog dat ik altijd heel lang zit te dubben * zal ik wel- zal eik niet * en als ik dan de knoop door hak is 't ineens uitverkocht![]()
Mooi!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Chielus het volgende:
Net de volgende trui besteld,
Moet er nog wel een goede blouse voor vinden, twijfel nog een beetje tussen lange & korte mouw:
[afbeelding]
Ik denk niet dat je hem al op vrijdag krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef StefanieV het volgende:
Als ik vandaag een trui bestel, zou ik deze tegen vrijdagmiddag hebben? Ik heb hem nodig zaterdagavond maar ik vertrek vrijdagnamiddag al. Zou ik hem tegen deze dag hebben of niet, Ik ben wel van België :p
En daar zit ook vast een Esprit natuurlijk, kun je daar ook even kijken, misschien hebben ze 'm daar ook welquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem al op vrijdag krijgt.![]()
O ,jij zelf ook niet zie ik, ga maar lekker in Antwerpen kijken daar vind vast wel iets leuks![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef Koningin het volgende:
Mijn schoenen zijn weer online en in mijn maat
[afbeelding]
Dus gelijk besteld!
Die zijn idd erg leuk!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]
Dus gelijk besteld!
Erg he.. Ik blijf ook aan het kijken, ze hebben zo'n leuke dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef vliegtuigje het volgende:
Hierbij ga ik vaker bestellen. Eergisteren besteld en vandaag werd het pakketje al afgeleverd. Jammer genoeg waren de shirtjes te groot, maar dit houd ik:
[afbeelding]
en waarschijnlijk
[afbeelding]
Ik heb nu alweer een topje en een andere bh op het oog![]()
Hier van 't zelfdequote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg he.. Ik blijf ook aan het kijken, ze hebben zo'n leuke dingenIk zag laatst ook dat ik wel erg veel van Esprit heb.
Bekend verschijnsel.....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg he.. Ik blijf ook aan het kijken, ze hebben zo'n leuke dingenIk zag laatst ook dat ik wel erg veel van Esprit heb.
Leuke bh trouwens!
Ik koop bewust online niets van Mexx omdat ze ¤ 5,- verzendkosten vragen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel.....
Mexx heeft nu ook een online shop, maar het haalt het toch bij lange na niet bij wat Esprit biedt.
Dat zag ik ook ja. Wel in de papieren versie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef SHERMAN het volgende:
Staat niet in de online folder...
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... kreeg vrijdag al een mailtje van Esprit dat mijn bestelling naar de TPG is gegaan... Maar ik hebem nog steeds niet... damn waarom duurt het toch zo lang? Ikwillem...
zondag en maandag komt er geen pakketpost.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... kreeg vrijdag al een mailtje van Esprit dat mijn bestelling naar de TPG is gegaan... Maar ik hebem nog steeds niet... damn waarom duurt het toch zo lang? Ikwillem...
Ja he, daar zit ik eigenlijk ook op te wachten...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat er nog geen zomerjassen op de site staan...
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef schatje het volgende:
Blokker mag de sieraden van Esprit die in de papieren folder staan niet voor die prijzen verkopen.
Ik had ook een donkere play voor die prijs.. Ideaal.. Ze zitten lekker en harstikke mooi..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Coconut het volgende:
Deze werd net bezorgd
[afbeelding]
En ik heb zaterdag in de winkel een donkere Play Fit jeans (lentemaat 35) gekocht, die afgeprijsd was van 79,95 naar 49,95Nu zie ik net op de site ook een Play Fit jeans (lengtemaat 35) voor 49,95. Ook maar even besteld! Als het dezelfde is, gaat hij weer terug.
Ik moet dan naar Arnhem en daar kom ik liever niet. Bovendien, qua prijs maakt het geen verschil en je kan makkelijk ruilen. Bovendien ben ik een vrijgezelle man en shop ik dus het liefst zo min mogelijk. Lekker makkelijk dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef progje het volgende:
Waarom bestellen jullie eigenlijk allemaal online, geen esprit winkel in de buurt of zo?
Ik vind het zelf veel leuker zo'n esprit winkel binnen te stappen... En daar lekker rond te neuzen e.d.
Alleen ik geef er iedere keer weer te veel geld uit
Ja dan kan ik het wel begrijpen...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik moet dan naar Arnhem en daar kom ik liever niet. Bovendien, qua prijs maakt het geen verschil en je kan makkelijk ruilen. Bovendien ben ik een vrijgezelle man en shop ik dus het liefst zo min mogelijk. Lekker makkelijk dus.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
Mijn schoenen zijn bezorgd, alleen was ik niet thuis.....
Normaal geven ze het bij de buren af, deze postbode dus niet.
Maar ik ben weer niet thuisquote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
nou ja je weet idg dat ze vandaag nog 'ns met het pakje komen.![]()
Dan weet je dat je het morgen op kunt halen op het postkantoorquote:
Morgen ben ik vrijquote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan weet je dat je het morgen op kunt halen op het postkantoor
Kijkend naar de prijs, en de omschrijving die bij de jas staat (lichte nylon jas) is het een zomerjas. Bedankt voor het plaatsten hier... ik ga em ook bestellenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een Winter of Zomerjas is?
[afbeelding]
Nou het 'voordeel' van de online shop is dat wanneer je geen ESPRIT winkel in de buurt hebt, je dit online kunt bestellen. De artikelen worden zonder verzendkosten opgestuurd. Passen kan gewoon thuis, past of bevalt het niet dan kan het zonder bijkomende kosten weer terug gestuurd worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef 1ofthefew het volgende:
esprit heeft echt mooi spul, vanmiddag een setje gekocht in de stad
wat is het voordeel van de online shop? extra korting? gehele collectie?
hoe doen jullie dat met passen? gewoon naar een winkel in de stad, spul passen en dan via internet bestellen?
dunno, maar lelijk is het wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een Winter of Zomerjas is?
[afbeelding]
Vandaag kun je je schoenen ophalen. Ik hoop dat ze fijn zittenquote:
De Koningin is ook degelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het ook nogal degelijke (lees: saaie) schoenen eigenlijk Koningin.
Ik stuur ze terug!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Ik dacht ik gooi even mijn mening in de strijd, misschien dat het je helpt bij het beslissen.
quote:
Waarschijnlijk niet... aangezien ze in Almelo alleen maar de volgende collecties hebben:quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef riX- het volgende:
Deze is echt vet:
[afbeelding]
morgen even kijken of ze die bij de esprit in Almelo hebben..
Gevonden via: http://www.esprit.com/?command=Display&flash=1&navi_id=104quote:products
Accessories
Women - Casual
Women - Collection
Women - EDC
In eschede zit een grote esprit winkelquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef riX- het volgende:
Deze is echt vet:
[afbeelding]
morgen even kijken of ze die bij de esprit in Almelo hebben..
Ja, dat is wel vaker zo, en idd erg irritant.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef nikkie het volgende:
irritant : ik bestelde een vest in maat xl, die was voorradig staat er dan, krijg ik een mailtje dat die uitverkocht is.. nou ja
wel aardig dat ze dan toch voor 9,95 dat ene t-shirtje komen bezorgen wat ik erbij had besteld !
Het duurd wel veel lange de laatse keren eer mijn bestelling verzonden wordt!
Ze mailde dat het heel druk was, zitten er nu zoveel mensen te bestellen?
Ik vind ze wel erg leuk. Ik heb ze ook, maar dan in het knalblauw! Saai zijn ze absoluut niet....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]
Dus gelijk besteld!
Tja ik vind ze eigenlijk wel saai, niet superlelijk ofzo, maar verder niets speciaalsquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel erg leuk. Ik heb ze ook, maar dan in het knalblauw! Saai zijn ze absoluut niet....
Knalblauw is anders de beige die ik had besteld.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel erg leuk. Ik heb ze ook, maar dan in het knalblauw! Saai zijn ze absoluut niet....
Ja, dat is zo. Ik heb de beige ook aangehad, maar die vond ik wat gewoontjes. Deze turqoise zijn erg lievvv. Pittig voor onder een broek, leuk voor onder een rokje!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:10 schreef Koningin het volgende:
Knalblauw is anders de beige die ik had besteld.
Soms lijkt het origineel totaal niet op de foto hé ? Zoiets heb ik ook wel 'ns mee gemaaktquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En weer retour. Wat een waardeloze broek![]()
Inderdaad. Daarom hulde voor de retour-policy van Espritquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Soms lijkt het origineel totaal niet op de foto hé ? Zoiets heb ik ook wel 'ns mee gemaakt![]()
Totaal andere kleur of materiaal dat flodderig is, waar je de krant door kunt lezen.![]()
Ik heb dan gruwelijk de pest in, heb je je zó op je pakje verheugt en dan zit er zoiets waardeloos in![]()
Kun je beter op rekening bestellen dan hoef je alleen te betalen voor het artikel dat je wel houd, het andere stuur je dan gewoon terug. Maar als je iets terug stuurd dat je van te voren betaald hebt krijg je gewoon je geld terug neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef men_in_red het volgende:
Nog even een vraagje aan de kenners hier: ik heb nog wat epoints (1000) staan die ik wel eens kwijt wil, en een shirt bestellen van 15 euro. Kan ik dan gewoon er nog iets bijdoen wat ik later dan weer retouneer, en dan het geld van dat artikel terug krijg,
ja eindelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef Markster het volgende:
Er zit nu in Almere zo een grote Esprit winkel
Ey, die middelste heb ik laatst ook besteld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Onderste is leuk
Zojuist besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn errrrrrrrrg cool! Helaas staan ze niet meer op de site.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]
Dus gelijk besteld!
EDC valt altijd krapquote:Op zondag 14 mei 2006 13:06 schreef Mr_Romano het volgende:
ligt het aan mij,of zijn de heren blouzen uit de EDC collectie nogal aan de 'krappe' kant ?
't tweede rokje gaat terug...was wel erg leuk, alleen toen ik 'm paste vond ik het zo gek staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef HV het volgende:
Vandaag besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze in drie verschillende kleuren..komt altijd van pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |