abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35131765
Ik zie het al voor me hoe die ambtenaren dan zitten te lachen. Hoongelach viel ten deel!
pi_35131894
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nog knap dat ze de moeite namen om op zo'n kinderachtig mailtje te reageren.
pi_35131976
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee, aspirant journalist
Oke always look on the bright side of life he
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_35132036
Maar je had dus echt een serieus antwoord verwacht?
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:09:53 #45
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_35132133
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef popolon het volgende:

Ik vind het nog knap dat ze de moeite namen om op zo'n kinderachtig mailtje te reageren.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_35132203
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef DionysuZ het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een nette mail sturen waarin je je ongenoegen uit?
Waarom zou je Ze zijn zelf verre van fatsoenlijk nml
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:11:50 #47
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35132222
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef _The_General_ het volgende:
Maar je had dus echt een serieus antwoord verwacht?
"He Klootmongool,

We hebben geen zin meer om voor tyfuslijers als jij te zorgen, dus geven we het liever weg.

Sterf,

de Regering".

Zoiets, denk ik.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35132242
Kan iemand deze link mailen naar regering.nl , dan kunnen ze nog een hele dag lachen met deze gozer
pi_35132661
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand deze link mailen naar regering.nl , dan kunnen ze nog een hele dag lachen met deze gozer
In de regering lacht niemand behalve Geert!
pi_35132793
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

In de regering lacht niemand behalve Geert!
Wie is Geert?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35132850
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie is Geert?
je moeder
pi_35132924
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

je moeder
Mijn moeder heet Linda, greppelsletje. En nou ophoeren.
pi_35133259
Als ik het goed heb worden de subsidies minder omdat bijvoorbeeld de regionale gelden en landbouwsubsidies naar de nieuw toegetreden relatief arme lidstaten gaan. Dat gebeurt automatisch aangezien de verdeelsleutel rekening houdt met inkomen in de Europese regio's.
pi_35133454
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mijn moeder heet Linda, greppelsletje. En nou ophoeren.
Noem je alle vrouwen hoer?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35133556
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Noem je alle vrouwen hoer?
nee, sommigen noemt hij greppelsletje
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_35133592
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

je moeder
quote:

Geboortedatum: 1971-01-21
Opleiding: Ik ben een meisje!
Beroep: En heel lief!
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:37:37 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35133616
Kunnen we het weer verder hebben over de belachelijke reactie van regering.nl?
pi_35133660
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
waar is die kick naar KLB?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_35133675
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Als ik het goed heb worden de subsidies minder omdat bijvoorbeeld de regionale gelden en landbouwsubsidies naar de nieuw toegetreden relatief arme lidstaten gaan. Dat gebeurt automatisch aangezien de verdeelsleutel rekening houdt met inkomen in de Europese regio's.
Je kunt beter niet zo veel moeilijke woorden gebruiken. De TS kan dat helaas niet aan

pi_35133972
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oke, goed, ik vind het een stomme reactie!
Op zijn minst hadden ze eventjes netter kunnen reageren, ze snappen toch wel dat de bevolking helemaal pissed off is?
Kijk als ze zo gaan doen kunnen we ook langskomen hoor
Bedoel misschien dat ze dan gaan luisteren?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35134182
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

nee, sommigen noemt hij greppelsletje
pi_35134308
Wat een legendarisch prutsmailtje van jouw kant zeg. Bedankt voor het nog verder opfleuren van deze toch al leuke avond.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_35134394
Ik snap werkelijk niet dat TS de houding van regering.nl pikt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35134444
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Tafkahs het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat TS de houding van regering.nl pikt
ik dus ook niet, ik was er lang heengegaan met een shovel ofzo
pi_35134466
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik dus ook niet, ik was er lang heengegaan met een shovel ofzo
Liever een reaktie, per mail, vandaag nog
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35134516
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Liever een reaktie, per mail, vandaag nog
we kunnen met zijn allen gaan mailen dat we het geenstijl vinden natuurlijk
tis een optie
pi_35134677
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

"He Klootmongool,

We hebben geen zin meer om voor tyfuslijers als jij te zorgen, dus geven we het liever weg.

Sterf,

de Regering".

Zoiets, denk ik.
Ik kan me wel voorstellen dat er ooit op een dag iets knapt bij degene die de binnenkomende mail leest, dat dat hij/zij zulke mailtjes terug gaat sturen... het moet toch moeilijk voor ze zijn om altijd correct te blijven, ze zullen nog wel ergere mailtjes dan die van de TS binnenkrijgen.
pi_35135131
Goed onderbouwde kritiek van ts. Dat zal ze leren bij regering.nl!
pi_35135465
OK, zelfs op Fok tref je niet de medestanders die je kennelijk zoekt. Misschien ns tijd om je ideeen over wat wel sociaal gewenst gedrag is en wat niet te herzien?

Overigens zou ik je aanraden je in ieder geval in de materie te verdiepen voordat je van leer trekt. Dat het je aan belevingswereld ontbreekt om je bericht in fatsoenlijke taal te vatten is een ding, maar het is wel pijnlijk duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt. Dat laatste kun je maar beter verborgen houden voor de buitenwereld. Als je graag ziet dat men je serieus neemt natuurlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35135787
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Argento het volgende:
OK, zelfs op Fok tref je niet de medestanders die je kennelijk zoekt. Misschien ns tijd om je ideeen over wat wel sociaal gewenst gedrag is en wat niet te herzien?

Overigens zou ik je aanraden je in ieder geval in de materie te verdiepen voordat je van leer trekt. Dat het je aan belevingswereld ontbreekt om je bericht in fatsoenlijke taal te vatten is een ding, maar het is wel pijnlijk duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt. Dat laatste kun je maar beter verborgen houden voor de buitenwereld. Als je graag ziet dat men je serieus neemt natuurlijk.
Nou mail jij dan ff
pi_35135835
Wat moet ik mailen? Ik heb geen klachten, noch voel ik de aanvechting leden van de regering op hun nummer te zetten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35137168
Dat je dit hebt durven sturen getuigt al van weinig fatsoen. Zo'n mail ga je toch niet daadwerkelijk sturen.

Dat je er vervolgens een thread over maakt en je ongenoegen uit over de manier waarop ze antwoorden grenst aan het tragische.

Ik zou me dood schamen als ik zo'n mailtje zou hebben gestuurd .
pi_35137207
Ik had het topic willen posten in het Fok! Darwin Awards topic, maar ik heb een GC-ban.
pi_35137504
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef heiden6 het volgende:
Ik had het topic willen posten in het Fok! Darwin Awards topic, maar ik heb een GC-ban.
Ik post het wel.

Te mooi om daar niet te posten.
pi_35137555
Precies.
pi_35137700
Ik vind dat de TS eigenlijk verplicht nu wat extra belasting moet betalen omdat hij een gesubsidieerde site opzadeld met onzinnig werk.
pi_35138869
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Argento het volgende:

Wie heeft in dat afstotelijke kop van jou geramd dat ik medestanders zoek? Denk je nou dat je indruk wekt met je quasi-mislukte-poging-een-psycholoog-na te spelen? Je weet niks van mij jij
uit-de-anus-ontsnapte-darmbacterie. Jij mocht willen dat je een drol van mij was omhooggevallen stuk stront. Wat moet ik voor de buitenwereld verborgen houden uitgekotst stuk vreten? Ik ben niet zo'n wannabe-pisnicht-fucker als jij. Ik doe wat ik wil en zeg wat ik wil. Jij mocht willen dat je mij was man uit-de-sloot-geraapte-piskarper. Weet je wat jij beter voor de buitenwereld verborgen kunt houden? Dat afzichtelijk stuk vlees op je romp wat jij je gezicht noemt. De bek van jou is zo ranzig dat zelfs je steenpuisten onder zijn gedoken. Denk je dat je hier op internet mij belachelijk kunt maken ofzo met je uitgewoonde shitface. Jij bent gewoon zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen man. Ik vind het trouwens niet gek dat je alleen een foto van je wijf durft te vertonen van haar achterkant. Shit man, ik was een half uur aan het kijken voor ik door had dat het haar achterkant was man. Ik dacht eerst dat ze haar neusharen een week niet had geknipt man. Godverdomme ik schrok met helemaal kapot. Ik dacht eerst dat ik screenshots van Lord of The Rings part 4 aan het bekijken was man. Shit. Veel succes nog met je zielige leven jij uit-de-bijstand-gegooide-lintworm
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_35138925
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Wie heeft in dat afstotelijke kop van jou geramd dat ik medestanders zoek? Denk je nou dat je indruk wekt met je quasi-mislukte-poging-een-psycholoog-na te spelen? Je weet niks van mij jij
uit-de-anus-ontsnapte-darmbacterie. Jij mocht willen dat je een drol van mij was omhooggevallen stuk stront. Wat moet ik voor de buitenwereld verborgen houden uitgekotst stuk vreten? Ik ben niet zo'n wannabe-pisnicht-fucker als jij. Ik doe wat ik wil en zeg wat ik wil. Jij mocht willen dat je mij was man uit-de-sloot-geraapte-piskarper. Weet je wat jij beter voor de buitenwereld verborgen kunt houden? Dat afzichtelijk stuk vlees op je romp wat jij je gezicht noemt. De bek van jou is zo ranzig dat zelfs je steenpuisten onder zijn gedoken. Denk je dat je hier op internet mij belachelijk kan maken ofzo met je uitgewoonde shitface. Jij bent gewoon zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen man. Ik vind het trouwens niet gek dat je alleen een foto van je wijf durft te vertonen van haar achterkant. Shit man, ik was een half uur aan het kijken voor ik door had dat het haar achterkant was man. Ik dacht eerst dat ze haar neusharen een week niet had geknipt man. Godverdomme ik schrok met helemaal kapot man. Ik dacht eerst dat ik screenshots van Lord of The Rings part 4 aan het bekijken was man. Shit. Veel succes nog met je zielige leven jij uit-de-bijstand-gegooide-lintworm
Hoe kom je aan die poepfixatie?
pi_35138943
Zo zie je maar Winston Churchill had gelijk.
  donderdag 16 februari 2006 @ 00:37:40 #80
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_35138990
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die poepfixatie?

schaamteloze tvp
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')