Bij mij in de klas heb je meer kans opquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee want dan kom ik met jou in de klas![]()
Quote "In het dagelijks leven verantwoordelijk voor allerlei propaganda over grindcore, folkloristische dansen, astma, rouwadvertenties, een Bossche volkszanger, irri, carnaval en natuurlijk Aloha!quote:
Pricelessquote:Vanwege de beledigende toonzetting van uw e-mail volstaan wij met kennisneming hiervan.
Tranceaction@tokkie.nl?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef TranceAction het volgende:
Toen ik een paar dagen geleden las dat de 1 miljard korting op de EU-bijdrage gepaard ging met een halvering van de subsidies die Nederland ontvangt, kon ik me niet inhouden om een mailtje naar Regering.nl te sturen teneinde mijn ongenoegen kenbaar te maken. Check this:
Geachte heer xxxx,
Bedankt voor uw e-mail met kenmerk xxxx.
Vanwege de beledigende toonzetting van uw e-mail volstaan wij met kennisneming hiervan.
Met vriendelijke groet,
Michelle xxxxxxxx
Contactcentrum Regering.nl
Postbus 51 Informatiedienst
----Oorspronkelijk bericht----
De oorspronkelijke afzender: xxxxxx
Verzonden: 13-02-2006, 19:40:01
Betreft: Below is the result of your feedback form. It was submitted by
(xxxxxxx@chello.nl) on Monday, February 13, 2006 at 19:32:05
---------------------------------------------------------------------------
naam: xxxxx
voorletters: xx
geslacht: M
straat: xxxxx
huisnummer: xxx
postcode: xxxxx
landcode: NL
onderwerp: Eu-bijdrage
reactie: Ik lees net dat de subsidies voor Nederland uit het EU-potje worden gehalveerd. En maar stoer doen dat jullie 1 miljard korting hebben bedongen he. Wat zijn jullie een stelletje koekhappers zeg. Een natte dweil heeft nog meer lef dan jullie. Dat jullie dit pikken zeg. Al die miljarden die wij aan ontwikkelingshulp geven. Ik dacht dat we al 1 procent van het BNP aan ontwikkelingshulp gaven. Is dat nog niet genoeg? Oh nee het is maar belastinggeld he dus dat mogen we over de balk smijten he, want dat hoeven we toch niet zelf te betalen stelletje rukkers. Toon eens wat ballen en stap uit de EU. Bespaart ons meteen miljarden per jaar. Wat doet de EU eigenlijk behalve miljoenen weggooien? Niks he. Ik eis een verklaring wie heeft toegestemd in de halvering van de subsidies en waarom werkt hij/zij nog voor ons!!!!
Komop dit is toch nog een vrij nette samenvatting van mijn gevoelens toch? En als je man genoeg bent om al die miljarden belastinggeld te verspillen moet je toch ook wel man genoeg zijn om een mailtje fatsoenlijk te beantwoorden.
Regering![]()
Nee, die afzeikpogingen zijn echt geen succes, net als die abortus bij je moeder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef The_Dijkstra het volgende:
Joh, hier wordt TranceAction afgezeikt.
Met succes.
Nee, aspirant journalistquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Quote "In het dagelijks leven verantwoordelijk voor allerlei propaganda over grindcore, folkloristische dansen, astma, rouwadvertenties, een Bossche volkszanger, irri, carnaval en natuurlijk Aloha!
Hee Herr Anton aus Tirol ?
Hoe aandoenlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, die afzeikpogingen zijn echt geen succes, net als die abortus bij je moeder.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nog knap dat ze de moeite namen om op zo'n kinderachtig mailtje te reageren.
Oke always look on the bright side of life hequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nog knap dat ze de moeite namen om op zo'n kinderachtig mailtje te reageren.
Waarom zou jequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef DionysuZ het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een nette mail sturen waarin je je ongenoegen uit?
"He Klootmongool,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef _The_General_ het volgende:
Maar je had dus echt een serieus antwoord verwacht?
In de regering lacht niemand behalve Geert!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand deze link mailen naar regering.nl , dan kunnen ze nog een hele dag lachen met deze gozer
Wie is Geert?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In de regering lacht niemand behalve Geert!
je moederquote:
Mijn moeder heet Linda, greppelsletje. En nou ophoeren.quote:
Noem je alle vrouwen hoer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn moeder heet Linda, greppelsletje. En nou ophoeren.
quote:
quote:
Geboortedatum: 1971-01-21
Opleiding: Ik ben een meisje!
Beroep: En heel lief!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kunnen we het weer verder hebben over de belachelijke reactie van regering.nl?![]()
Je kunt beter niet zo veel moeilijke woorden gebruiken. De TS kan dat helaas niet aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Als ik het goed heb worden de subsidies minder omdat bijvoorbeeld de regionale gelden en landbouwsubsidies naar de nieuw toegetreden relatief arme lidstaten gaan. Dat gebeurt automatisch aangezien de verdeelsleutel rekening houdt met inkomen in de Europese regio's.
Oke, goed, ik vind het een stomme reactie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kunnen we het weer verder hebben over de belachelijke reactie van regering.nl?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |