Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef placebeau het volgende:
Ik was gisteren ook aan het kijken en dacht: amai, er is daar een duitse met mooie billen.
Leuk dat er een topic over is.
oh, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.
Kort maar krachtig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
Ik hoop dat dat dan nog herhaald wordt, want dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Blupp het volgende:
wow zed moet huilen bij de bloemenuiteiking, miet te zuinig, en pechstein maar troosten hahaaa
lief
Plork?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
....ehh...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef 14.gif het volgende:
Prachtig lichaam ongeloVelijke rotkop... daar staat het voor althans
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...quote:
Als je daar al over valt, zul je 't wel heel zwaar hebben op Fok!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...
...dat moet ik.....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |