Nee, dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef hollander76 het volgende:
Wach, de donderdagavonden zijn altijd wat serieuzer en wat minder spektakulair dan de zaterdaguitzendingen. Gewoon omdat de zaterdag meer kijkers trekt, breder publiek en op prime time zit. Pauls Punt is meer voor de liefhebbers en ik moet zeggen dat ik de uitzendig wel kon waarderen hoor
Je moet er ook niet van uit gaan dan Pauls Punt een tweede MWDL uitzending is, anders had hij dat wel 2x per week gedaan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef hollander76 het volgende:
Wach, de donderdagavonden zijn altijd wat serieuzer en wat minder spektakulair dan de zaterdaguitzendingen. Gewoon omdat de zaterdag meer kijkers trekt, breder publiek en op prime time zit. Pauls Punt is meer voor de liefhebbers en ik moet zeggen dat ik de uitzendig wel kon waarderen hoor
Je moet er ook niet van uit gaan dan Pauls Punt een tweede MWDL uitzending is, anders had hij dat wel 2x per week gedaan.
quote:Vanavond neemt De Leeuw, die deze week voor twee jaar bijtekende bij de VARA, het syndroom van Down onder de loep en komt Sharon Dijksma aan het woord. Zij baarde gisteren opzien met haar plan om hoogopgeleide vrouwen die niet werken een deel van hun studiegeld te laten terugbetalen.
Echt wel en zeker de afterpartyquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker, zaterdag is zeventien keer leuker
Ik vond het zeker een mooie uitzending, maar er zijn hier nog steeds mensen die dit niet kunnen bevattenquote:
Jawel hoor, ik vond het ook een mooie uitzending.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik vond het zeker een mooie uitzending, maar er zijn hier nog steeds mensen die dit niet kunnen bevatten
Leuk gedaan met die Dijksma, een hoofd huishoudelijk managment als begin en daarna die jongen met down-syndroom. Allemaal onderwerpen waar ik wel met plezier naar kan kijken![]()
Bij NCRV waren alleen de Zo Vader Zo Zoon afleveringen leuk, de rest was weinig aan, inderdaad. Papaul was bij tijd en wijle leuk. De live afleveringen waren al veeeeeel leuker. MWDL is helemaal top.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:06 schreef dVTB het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw in bloedvorm momenteel.
Een tijdje was -ie de weg helemaal kwijt... Z'n NCRV-tijd en Papaul waren vrij zwak, maar de huidige programma's zijn weer van hoog niveau. Leuk en boeiend.
Ik vond het ook geweldig hoe hij gisteren Sharon Dijksma als een politicus ondervroeg. Top TV.
Ik vond het een leuke uitzendingquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef boneyard het volgende:
hij was niet bijzonder grappig afgelopen donderdag ofzo, maar opzich wel aardig.
Misschien vanmiddag bij de opname van Paul dat ze er is.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:15 schreef boneyard het volgende:
iemand hier eigenlijk enig idee of en wanneer we pink gaan zien bij paul de leeuw? op haar site staat in de agenda dat ze vorige week ofzo een optreden bij paul de leeuw had, maar tot nu toe heb ik daar verder nog niks van gezien. zover van te voren worden die opnames toch ook niet gedaan?
Denk vandaag. Afgelopen week was ze ook bij Jensen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:15 schreef boneyard het volgende:
iemand hier eigenlijk enig idee of en wanneer we pink gaan zien bij paul de leeuw? op haar site staat in de agenda dat ze vorige week ofzo een optreden bij paul de leeuw had, maar tot nu toe heb ik daar verder nog niks van gezien. zover van te voren worden die opnames toch ook niet gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |