Ja, jij zei het al tijdens de OWS hier op fok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef maril het volgende:
Ja maar dat wist ik al heb ik ook vernoemd in de neukroddel van OWS
Dat klopt ja, slim van Riaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ria doet het helemaal goed.
Volmondig beamen doet grote verwarring ontstaan.
Als ze nee had gezegd had iedereen beweerd dat het wel zo was... nu kan niemand er wat mee.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:33 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha geweldige aflevering was dit zeg. IRia!
Heeft iemand toevallig een mooie screencap van Mart in een mooie trui samen met Ria tijdens Torino?
Paul: wat heb jij met mart smeetsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:12 schreef evert het volgende:
ik heb het begin gemist, dus ria en mart ....
wat zeiden ze precies?
Pfff, ik weet niet of ik veel Jan Smit ga overlevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met veel Jan Smit volgens mij.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef maril het volgende:
Ook met Joan Haanappel, houd mijn hart vast voor Mart, de volgende bekentenis????![]()
Helaas was het vanavond een saaie uitzending, vond ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo dat was wel heel saai vandaag zeg![]()
Dat schaatsgeouwehoer kan me niet schelen dat geouwehoer over dat zingen in een koor boeit me niet, 2 jongens die aan het persen zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helaas was het vanavond een saaie uitzending, vond ik ook![]()
Ja, geef mij ook maar liever MWDL !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Hmmm geef mij maar de Paul de Leeuw op zaterdag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |