Zo ben ik dan weer niet, ik ben René niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een wonder dat Messenga dit topic niet op slot gooit en zijn eigen topic opent
in duitsland zijn ze nog niet uitverkocht, dus kga daar heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja paradiso & Hmh allebei..
Bospop is nog bezig met onderhandelingen en ze komen nog een keer terug in de nazomer
oeh nog niet gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Rooibos thee met honing smaak van Pickwick![]()
*meldt misbruik*quote:
Hij heeft wél respect voor mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een wonder dat Messenga dit topic niet op slot gooit en zijn eigen topic opent
En over Pinkpop? Je wilt graag heen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in duitsland zijn ze nog niet uitverkocht, dus kga daar heenals die mensen iig ook daar heen willen, maar dat denk ik wel want het is even ver weg
Zodalijk geeft rene je een notequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zo ben ik dan weer niet, ik ben René niet.
yea, ff iemand zoeken die mee wiltquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En over Pinkpop? Je wilt graag heen?
Ja of ik. Ik ben undercover FA.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zodalijk geeft rene je een note
Dan note ik hem terug.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zodalijk geeft rene je een note
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja of ik. Ik ben undercover FA.
Mocht je geen plekje hebben, je kunt onze aanhang altijd joinenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, ff iemand zoeken die mee wilt
hoorde dat iemand uit mn klas misschien wilde..maar meestal gebeurt er dan uiteindelijk toch niks
yea, net ook al zo'n aanbod gehad. Maar ik ga liever met mensen die ik ken..maar dat begrijp je denk ik wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je geen plekje hebben, je kunt onze aanhang altijd joinen
Tuurlijk I get, maar goed ik ben zelf nooit zo moeilijk als ik 1 iemand half ken dan lukt het meestal wel. Op het festival hoef je elkaar ook niet elke minuut vergezellen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, net ook al zo'n aanbod gehad. Maar ik ga liever met mensen die ik ken..maar dat begrijp je denk ik wel?
Lekker gehuiswerkt?quote:
jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zit je nu illegaal te fokken dan?
Tuurlijk niet, het zijn ouders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had geeneens hw, maar dat geloven ze weer eens niet![]()
ik wil naar een tehuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn ouders.
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had geeneens hw, maar dat geloven ze weer eens niet![]()
*zucht* Pubers..quote:
Huiswerk? Was da?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagen![]()
En dan doei mam![]()
En dan ren ik snel naar boven![]()
Echt waar![]()
Iets waar ik nu mee bezig benquote:
ze komen bij mij controleren of ik ook echt hw aan het maken ben, ik heb echt een zwaar leven!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagen![]()
En dan doei mam![]()
En dan ren ik snel naar boven![]()
Echt waar![]()
tsjah, je bent het of je bent het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*zucht* Pubers..
Vin je lief hoor
Mastruberen is geen huiswerk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iets waar ik nu mee bezig ben
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze komen bij mij controleren of ik ook echt hw aan het maken ben, ik heb echt een zwaar leven!![]()
samen met 1000 andere pubers![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mastruberen is geen huiswerk.
Lijkt wel hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?![]()
nee, gewoon een puber met irritante oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?![]()
Ik voordat er iemand uit bed isquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig altijd als me ouders al weg zijn sóchtends![]()
Hoeveel zakken heb je nog dan?quote:
2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel zakken heb je nog dan?
Optie 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik voordat er iemand uit bed is
Hoelang?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik ga nu ff douchen.
Mijn broertje gaat er vaak onderstaan als hij klaar is met zijn krantenwijk, ik ben altijd eerder klaar dus ga ik dan mooi douchen. Want mijn broertje neemt rustig een half uur de tijdquote:
Anderhalve weekquote:
Ik doe er meestal twee keer zo lang overquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ken niemand die 7 minuten douchet, ze vonden het allemaal te kort bij mij op school![]()
Als ik haast hebt lukt het me in 5 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ken niemand die 7 minuten douchet, ze vonden het allemaal te kort bij mij op school![]()
Ik nog 1 dagquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nog twee dagen en dan vakantie.
Ik heb echt geen haast als ik naar school moet hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik haast hebt lukt het me in 5 minuten![]()
*mist vriendinnetje*quote:
Als ik de trein mis ben ik ene half uur te laat en om dat nou elke dag te doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen haast als ik naar school moet hoor![]()
nee, gtst gekeken, mn moeder gaat morgen weg tot vrijdag en mn pa is dan ook nog wel een keer weg, dan douche ik dan wel 3 kwartier ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Stiekum ff lang gedouched zeker?![]()
FF van de hele week inhalen zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, gtst gekeken, mn moeder gaat morgen weg tot vrijdag en mn pa is dan ook nog wel een keer weg, dan douche ik dan wel 3 kwartier ofzo![]()
preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
FF van de hele week inhalen zeker![]()
Jups, tot augustusquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje hoor. Woont daar je vriendin ja, leuk.
doeiiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed heb afspraak vanavond, adioso
?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:34 schreef Wiwi101 het volgende:
Zeg, wat vinden jullie eigenlijk tot nu toe van míjn topic?
Gebeurd niet vaak, maar ik wist niet dat ik [[datgene]] al af hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet![]()
SHIT!
moet nog iets afmaken![]()
Ronduit gezeikquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef carmiie het volgende:
aaaargh! < wat vinden jullie van mijn topic?![]()
Daar hoop je dagelijks op hequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gebeurd niet vaak, maar ik wist niet dat ik [[datgene]] al af had
(huiswerkachtig iets)
Eerlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef carmiie het volgende:
aaaargh! < wat vinden jullie van mijn topic?![]()
Ach, gewoon doen waar je zelf zin in hebt, rekening is toch voor je ouders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
je weet niet hoe ik me voel![]()
maargoed, ik respecteer je mening![]()
hebben jullie een bad? En zo ja, hoe vaak word die gebruikt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
je weet niet hoe ik me voel![]()
maargoed, ik respecteer je mening![]()
ja, niet vaak want daar heb ik niet veel tijd voor, maar meestal wel in het weekend, en dan mag ik er onbeperkt inliggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
hebben jullie een bad? En zo ja, hoe vaak word die gebruikt?
whehehe![]()
Rammen op de deur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef carmiie het volgende:
mijn broer staat nu onder de douche, al 11 minuten
ook niet, ik was te laat op school, eruit geflikkert bij gym omdat ik mn spullen weer niet bij had en vervolgens 2 tussenuren gewacht op een uur dat niet doorgingquote:
arme jijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef VASND het volgende:
[..]
ook niet, ik was te laat op school, eruit geflikkert bij gym omdat ik mn spullen weer niet bij had en vervolgens 2 tussenuren gewacht op een uur dat niet doorging![]()
jaaa met jou ook?quote:
Mja, ik hou niet zo van smoesjes verzinnen en ongesteld zijn.. tsjah..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
arme jijik verzin altijd wat zodat ik niet mee hoef te doen, verstuikte enkel, last van mn knie, hoofdpijn, misselijk, ongesteld
![]()
2 keer per maand ongesteld zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
arme jijik verzin altijd wat zodat ik niet mee hoef te doen, verstuikte enkel, last van mn knie, hoofdpijn, misselijk, ongesteld
![]()
haha was bij ons ook altijd zo, wij {vriendin en ik} waren elke week ongesteld en die leraar trapte er gewoon inquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
jaaa met jou ook?
er is alleen echt niets op tv, en moet eigenlijk mijn website updaten maar heb geen zin om foto's te verkleinen enz pffff
heeejquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet zo van smoesjes verzinnen en ongesteld zijn.. tsjah..
niet goed? hoe komt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee![]()
dan doe je het een andere keer![]()
maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?quote:
Hoihoiquote:
ik mag maar 7 minuten douchen en dat vind ik te kort en nou ben ik verwend volgens mn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
niet goed? hoe komt?
enne ja kan ook maar eigenlijk moet het nu haha
die leraren van tegenwoordig worden ook steeds slimmerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?![]()
![]()
sommige mensen hebben er nu eenmaal meer last van dan anderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?![]()
![]()
ik lust geen bierquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen en dat vind ik te kort en nou ben ik verwend volgens mn ouders
dan maak je zin, dan zeg je tegen jezelf: al ik het nou doe krijg ik een 6pack bier![]()
een patatje dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik lust geen bier![]()
enne 7 min! das echt kort![]()
Geen bier...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik lust geen bier![]()
enne 7 min! das echt kort![]()
ja mag ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wijntje ook goed?
enne sjit man heb je geen bad?
ja sorry geen bier! is de liefde nu voorbij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen bier...![]()
Ik lig altijd anderhalf uur in bad te chillen ofzo
ja als je toch weinig tijd hebt maakt 7 min niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja mag ookwitte wijn
![]()
ja, maar dat kan ik niet echt voor school en doordeweek gebruiken, te weinig tijd enzo![]()
Zolang ik wél bier mag drinken maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja sorry geen bier! is de liefde nu voorbij?
en ja in bad gaan is heerlijk!![]()
gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Zolang ik wél bier mag drinken niet hoor![]()
Ga jij maar lekker aan de wijn![]()
![]()
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwendquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja als je toch weinig tijd hebt maakt 7 min niet zoveel uit toch?
maar waarom mag je maar 7 min dan?
Neem je een bad dan kost dat minder waterquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwend![]()
wat een onzin zeg! volgens mij zijn er dan veeeeeeeel mensen verwendquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwend![]()
maar dat moet ik dan weer helemaal laten vollopen, en ik moet het bad daarna altijd afspoelen met de douche die erbij in zit, en dat is dan geen verspilling, want de badkuip moet wel schoonblijven, nou dat is dus echt gewoon stom!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Neem je een bad dan kost dat minder water![]()
Ligt eraan hoe lang je douchtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Neem je een bad dan kost dat minder water![]()
Ik ging uit van die 7 minutenquote:
Heyquote:
Remco!quote:
ik overtreed die regel altijd, je bent een PUB of niet hequote:
jij hebt wel strenge oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat moet ik dan weer helemaal laten vollopen, en ik moet het bad daarna altijd afspoelen met de douche die erbij in zit, en dat is dan geen verspilling, want de badkuip moet wel schoonblijven, nou dat is dus echt gewoon stom!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik overtreed die regel altijd, je bent een PUB of niet he![]()
maar nou 'hebben ze er schoon genoeg van'
is het ook, ik ken een kwart van alle bijbelverhalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Omg, dat lijkt me echt een ramp![]()
.
Sterktequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
is het ook, ik ken een kwart van alle bijbelverhalen![]()
ik wist dat gideon met 300 man de mitjanieten ging verjagen en ik wist ook hoe![]()
dat wil ik niet![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Tegen de regels in
Je bent PUB of je bennet niet
Dan zou je wel langer moeten opblijven maarach
Nee jij bent grappigquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik overtreed die regel altijd, je bent een PUB of niet he![]()
maar nou 'hebben ze er schoon genoeg van'
15quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Suuz_ het volgende:
omg ik heb echt medelijde met je!
hoe oud ben je?
ze is nog maar 15.. arm meiskequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je op jezelf gaat! PUB of niet![]()
Gewoon zeggen dat je moslim wordtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je op jezelf gaat! PUB of niet![]()
zwaar irritant!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
Moet je een vriendin bellen, heb je afgesproken, ze voelt zich niet zo lekker.
Kan je de hele tijd al niet bellen vanwege je pa die het ophoudt.
Kan je eindelijk bellen, krijg je : "Wil je over 5 minuutjes even terugbellen"?
ja, maar als ik dat niet doe dan word helemaal doodgeknuffeld en dan houden ze zoveel van me en dan ben ik zo'n goed kind enzo, maar o wee als ik het niet doequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef martinuhhh het volgende:
Volgens mij 'stel' je je ouders dan ook heel vaak 'teleur'. omdat alles volgens de regeltjes moet.
dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je moslim wordt![]()
Zo verschrikkelijk, teleurgestelde ouders. Het maakt me niet uit hoe boos ze zijn, of hoe hard ze schreeuwen, maar als ze teleurgesteld zijn.. Mên, dat is een rampquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar als ik dat niet doe dan word helemaal doodgeknuffeld en dan houden ze zoveel van me en dan ben ik zo'n goed kind enzo, maar o wee als ik het niet doe![]()
waarom niet?quote:
geldt dat ook voor mij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ah kom maar bij mij wonen dan hoor [afbeelding]
k zou wel willenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ah kom maar bij mij wonen dan hoor [afbeelding]
idd, maar dat proberen ze inmiddels zo vaak dat het geen effect meer heeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, teleurgestelde ouders. Het maakt me niet uit hoe boos ze zijn, of hoe hard ze schreeuwen, maar als ze teleurgesteld zijn.. Mên, dat is een ramp.
ja en ook als ze het zo zeggen, als je vraagt "zijn jullie nu boos?"quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, teleurgestelde ouders. Het maakt me niet uit hoe boos ze zijn, of hoe hard ze schreeuwen, maar als ze teleurgesteld zijn.. Mên, dat is een ramp.
Ja, echt zo'n standaard antwoordquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja en ook als ze het zo zeggen, als je vraagt "zijn jullie nu boos?"
zeggen ze: "nee we zijn alleen heel erg teleurgesteld"![]()
erg he! dat staat in het "hoe ben ik een goede ouder handboek" op nummer 1 ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n standaard antwoord.
Ja zo ietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
erg he! dat staat in het "hoe ben ik een goede ouder handboek" op nummer 1 ofzo
je negeert mequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het heilige levenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
mag je van mij zovaak in bad of onder de douche als je wil
waar is dat boek, ik wil het verbranden!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
helemaal voor jou!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef VASND het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
geldt dat ook voor mij?![]()
dat zit in ieder ouder zijn of haar hoofd zodra ze een kindje krijgen...maar de ene ouder kan het minder goed lezen als de anderquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
waar is dat boek, ik wil het verbranden!
succes!quote:
Mijn plan is volgend jaar op kamers te gaan. waar woon je?quote:
blijkbaar hebben mijn ouders het heel erg intensief gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat zit in ieder ouder zijn of haar hoofd zodra ze een kindje krijgen...maar de ene ouder kan het minder goed lezen als de ander![]()
Bredaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn plan is volgend jaar op kamers te gaan. waar woon je?
ja das best vervelendquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
blijkbaar hebben mijn ouders het heel erg intensief gelezen![]()
Brabant hell yeah!quote:
die van mij over het algemeen ook niet, maar er zijn dan van die dingen, je kan van alles zeggen maar je komt er niet tussen, maar met tjiden enzo zijn ze wel makkelijk, zo van : ik ben om 1 uur thuis. zij : ja okquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja das best vervelend![]()
mijn ouders zijn gelukkig ook echt niet moeilijk
is goed! wel je best doen dan he!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Brabant hell yeah!
Nou, ik meld het wel als ik dit jaar slaag.![]()
oh dat is dan wel weer beter!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
die van mij over het algemeen ook niet, maar er zijn dan van die dingen, je kan van alles zeggen maar je komt er niet tussen, maar met tjiden enzo zijn ze wel makkelijk, zo van : ik ben om 1 uur thuis. zij : ja okof : ik ga vannacht bij [persoon] logeren zij: ja isgoed, eet je morgen mee?
![]()
veel kijkplezierquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh dat is dan wel weer beter!
he maar ik ben ff najib amhali kijken {opgenomen}
ben straks terug! tot straks
Tot zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh dat is dan wel weer beter!
he maar ik ben ff najib amhali kijken {opgenomen}
ben straks terug! tot straks
wass ist los?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
Bweh
quote:
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als je maar niet hoeft in te bellen![]()
![]()
Heeft maaikuuul je wachtwoord geraden en je account gekaapt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ouw hoer was me een avond ouw hoer gek
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
Nummertje even verandert trouwens.
Nee gek ik had verjaardag feest enzo jeweet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Heeft maaikuuul je wachtwoord geraden en je account gekaapt?![]()
Mobieltje met HI MSN ? Laptop? PDA? PSPtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb zin om te slapen. Maar ik mag niet van een vriendin die iemand nodig heeft om tegen te praten op msn.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Jongen .. ook hier
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jouw R&P topic!![]()
![]()
!
Sorry.
Nu echt slapen.
vertelquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ouw hoer was me een avond ouw hoer gek
Ga eens naar bedquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hey, sorry man. Met mij feesten mag ook
.
Ik had em zaterdag al gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Suuz_ het volgende:
he ik ben er weer!
wat is die najib amhali toch goed zeg![]()
Lief van jequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten, he
Ik vind je heus wel aardig
![]()
ja dat had ik opgenomenquote:
kijk op de vorige paginaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doe nu telkens mijn muis in de lader
halloquote:
voor je gaat slapen 1 a 2 schrobbeler drinken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:44 schreef snopprinses het volgende:
wat is nou een goed middel om écht helemaal van je verkoudheid af te komen
wat drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
voor je gaat slapen 1 a 2 schrobbeler drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |