maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?quote:
Hoihoiquote:
ik mag maar 7 minuten douchen en dat vind ik te kort en nou ben ik verwend volgens mn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
niet goed? hoe komt?
enne ja kan ook maar eigenlijk moet het nu haha
die leraren van tegenwoordig worden ook steeds slimmerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?![]()
![]()
sommige mensen hebben er nu eenmaal meer last van dan anderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan komt de leraar altijd met zo'n theorie van, ja, dan zouden dus elke les een kwart van de meiden ziek moeten zijn omdat ze ongesteld zijn, dan heb ik echt zo iets van : ja dus?![]()
![]()
ik lust geen bierquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen en dat vind ik te kort en nou ben ik verwend volgens mn ouders
dan maak je zin, dan zeg je tegen jezelf: al ik het nou doe krijg ik een 6pack bier![]()
een patatje dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik lust geen bier![]()
enne 7 min! das echt kort![]()
Geen bier...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik lust geen bier![]()
enne 7 min! das echt kort![]()
ja mag ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wijntje ook goed?
enne sjit man heb je geen bad?
ja sorry geen bier! is de liefde nu voorbij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen bier...![]()
Ik lig altijd anderhalf uur in bad te chillen ofzo
ja als je toch weinig tijd hebt maakt 7 min niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja mag ookwitte wijn
![]()
ja, maar dat kan ik niet echt voor school en doordeweek gebruiken, te weinig tijd enzo![]()
Zolang ik wél bier mag drinken maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja sorry geen bier! is de liefde nu voorbij?
en ja in bad gaan is heerlijk!![]()
gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Zolang ik wél bier mag drinken niet hoor![]()
Ga jij maar lekker aan de wijn![]()
![]()
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwendquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja als je toch weinig tijd hebt maakt 7 min niet zoveel uit toch?
maar waarom mag je maar 7 min dan?
Neem je een bad dan kost dat minder waterquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwend![]()
wat een onzin zeg! volgens mij zijn er dan veeeeeeeel mensen verwendquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
langer vinden ze mileu/geld vebrspilling, dat vind ik dan weer bullshit, en dus ben ik maar verwend![]()
maar dat moet ik dan weer helemaal laten vollopen, en ik moet het bad daarna altijd afspoelen met de douche die erbij in zit, en dat is dan geen verspilling, want de badkuip moet wel schoonblijven, nou dat is dus echt gewoon stom!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Neem je een bad dan kost dat minder water![]()
Ligt eraan hoe lang je douchtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Neem je een bad dan kost dat minder water![]()
Ik ging uit van die 7 minutenquote:
Heyquote:
Remco!quote:
ik overtreed die regel altijd, je bent een PUB of niet hequote:
jij hebt wel strenge oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat moet ik dan weer helemaal laten vollopen, en ik moet het bad daarna altijd afspoelen met de douche die erbij in zit, en dat is dan geen verspilling, want de badkuip moet wel schoonblijven, nou dat is dus echt gewoon stom!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |