quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?![]()
idd! dat heb ik nou ook, maar mijn ouders willen dat dus niet begrijpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
zit te zeiken allen, laat d'r toch lekker lang douchen, vind ik heerlijk... lang douchen.... hmmm.....
Volgensmij hoor jij als 15 kind gewoon naar je ouders te luisteren....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd! dat heb ik nou ook, maar mijn ouders willen dat dus niet begrijpen![]()
dat doe ik over t algemeen wel hoor, maar dit kan ik gewoon nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef eBay het volgende:
[..]
Volgensmij hoor jij als 15 kind gewoon naar je ouders te luisteren....
ja als je de trein/bus moet halen wel ja.. gewoon de deur vanaf binnen blokkeren oid en dan relax douchen.. stress is niet goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef bolletje_25 het volgende:
Shampoo erin, onder het intrekken inzepen, alles tegelijk afspoelen, 4 minuten!
Het kan wel hoor
dat deed ik dus, maar daar kwam uit dat ik verwend wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef diertjuh het volgende:
Praat er met je ouders over?
Al geprobeerd om je in 7 minuten te douchen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat deed ik dus, maar daar kwam uit dat ik verwend was![]()
omdat ik gewoon glashard weigerde om 7 minuten te douchen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef switchboy het volgende:
Het pluche beest van Aaargh
[afbeelding]
![]()
waterverspilling zou het moeten zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!![]()
ja maar dat lukte nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd om je in 7 minuten te douchen?
die wil ik!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef switchboy het volgende:
Het pluche beest van Aaargh
[afbeelding]
![]()
nee, maar ze gaan keihard op de rammen als zij het te lang vindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Blijven proberen. Ooit lukt het je!
Houden ze het precies bij hoelang je doucht?
ze douchen met de deur openquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Zombine het volgende:
Doe hetzelfde bij je ouders. Als zij langer in de douche staan dan 7 minuten. Doe je het slot open en sleur je ze dr onderweg![]()
Of slot blokeren op 1 of andere manier.
Dan is het ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maar ze gaan keihard op de rammen als zij het te lang vinden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |