neem een USB kruimelzuigerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
Biancavia zegt dat een kruimelzuiger niet nodig is, als er kruimels liggen kan ik de stofzuiger even pakken en de rest van de vloer ook even stofzuigen.
Wat een gelul zeg, ik wil een kruimelzuiger
Biancaviaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
Biancavia zegt dat een kruimelzuiger niet nodig is, als er kruimels liggen kan ik de stofzuiger even pakken en de rest van de vloer ook even stofzuigen.
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Syytön het volgende:
Dan koop jij toch een kruimelzuiger?
Of je zuigt zelf de kruimels op![]()
Strak plan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef donnahvh het volgende:
actie opstarten?
alle users eurootje storten wedden dat je een mooie kruimelzuigert krijgt![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.![]()
En als er gestofzogen/gezuigd moet worden dan kan ze het lekker zelf doen want ik heb MIJN deel al met MIJN kruimelzuiger gedaan![]()
Kopen dan, mietjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
dat klopt niet hequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef faberic het volgende:
die dingen zuigen, serieus, zit geen enkele kracht achter. Wat heb je aan zo'n ding?
You tell her...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.![]()
En als er gestofzogen/gezuigd moet worden dan kan ze het lekker zelf doen want ik heb MIJN deel al met MIJN kruimelzuiger gedaan![]()
Misschien wel gestolen door een kruimeldief!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef -Wolf- het volgende:
wij hadden vroeger een kruimeldief... en nu is 'ie pleite.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Echo99 het volgende:
Het is kruimeldief
stort nou maar een euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Echo99 het volgende:
Het is kruimeldief
Wellicht kun je er kruimels mee zuigen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef faberic het volgende:
Wat heb je aan zo'n ding?
Sushi kruimelt niet. Koop maar eens voor 26 euro aan chips. Dan piep je wel anders..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb net 26 euro aan sushi gekocht... wat is dan 34 euro?
quote:
MOULINEX Kruimelzuiger ABF841
* 1 Accu
* Ca. 12 minuten zuigkracht
* Snoerloos, 4.8 Volt
* Incl. kierenzuiger, kleine zuigmond en wandhouder
je veegt je kont niet goed afquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef -Wolf- het volgende:
mijn bed zit altijd vol met kruimels...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sushi kruimelt niet. Koop maar eens voor 26 euro aan chips. Dan piep je wel anders..
omfg net een te grote viboquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Conflict het volgende:
Incl. kierenzuiger, kleine zuigmond en wandhouder
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Laat Biancavia de kruimels opzuigen!![]()
De mogelijkheden hier zijn duidelijk:quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
Wat liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik dacht ook dat ik zo'n ding nodig had maar intussen heb ik de stekker er maar uit getrokken want ik gebruik hem zelden of nooit. Als je in de buurt woont kom je hem maar halen hij is je van harte gegund.![]()
Mag dat wel van Biancavaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat lief
Ik moet deze week naar Helmond en dan wil ik wel ff langs Geleen rijden
Genoeg voor jouw hoogtepunt?quote:
Prima, het is een Hoover zilvergrijs en er staat op * handy Power Master 9.6V *quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat lief
Ik moet deze week naar Helmond en dan wil ik wel ff langs Geleen rijden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Prima, het is een Hoover zilvergrijs en er staat op * handy Power Master 9.6V *
Wat liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik dacht ook dat ik zo'n ding nodig had maar intussen heb ik de stekker er maar uit getrokken want ik gebruik hem zelden of nooit. Als je in de buurt woont kom je hem maar halen hij is je van harte gegund.![]()
Ik vond 9.6 zat je kunt er prima kattenharen mee opzuigen als je zwarte kussen er vol mee zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef Mastertje het volgende:
[..]
nee, dat is de 14.4VDie verbruikt meer stroom.
Of je zuigt de kat ermee opquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vond 9.6 zat je kunt er prima kattenharen mee opzuigen als je zwarte kussen er vol mee zit![]()
maar 't gaat veel vlugger met een natte hand...
Ik wil ook zo n ding!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kruimeldieven zijn the bomb! Ik ben echt verslaafd aan de mijne.
- Als mijn vriend brood heeft gesmeerd ligt altijd het hele aanrecht onder de kruimels: kruimeldief!
- Als er iemand shag heeft gerookt: kruimeldief!
- Onverwacht visite: kruimeldief!
- Planten overpotten e.d.: kruimeldief!
- Voor ik de wc schoonmaak: kruimeldief!
- etc. etc.
![]()
![]()
![]()
Imam zeg, ies niet goe .. vrouw moet luistere en koop nu dees zuigerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
[..]
De mogelijkheden hier zijn duidelijk:
1) Biancavia heeft de broek aan in huis, is de baas, en dus komt er geen kruimelzuiger.
2) Conflict laat zien wie de baas is in huis, en gaat zelf naar de winkel om een mooie kruimelzuiger uit te zoeken.
Kies uit 1 of 2. Probleem opgelost!
He, visite, gauw wegzuigen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je ziet het verkeerd, je hebt helemaal geen kruimeldief nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
- Als mijn vriend brood heeft gesmeerd ligt altijd het hele aanrecht onder de kruimels: kruimeldief!
- Als er iemand shag heeft gerookt: kruimeldief!
- Planten overpotten e.d.: kruimeldief!
- Voor ik de wc schoonmaak: kruimeldief!
- etc. etc.
Ik ga zeer zeker zijn brood niet smeren als ik daar geen tijd voor heb. En we gaan ook niet elke dag geld uitgeven aan dure broodjes. Hij werkt thuis, dus hij kan het best zelf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, je hebt helemaal geen kruimeldief nodig.
- Je kan beter zelf het brood van je vriend smeren, of geef 'm een paar euro mee zodat ie zelf lunch kan kopen.
- In huis wordt niet gerookt, dat stinkt en gaat overal in zitten![]()
- Je huis hoort altijd schoon gestofzuigd te zijn! En nooit zomaar onaangekondigd de deur opendoen.
- Planten overpotten, dat doe je op het balkon of de tuin. Of gewoon niet.
- WC... hoe kunnen daar kruimels komen?![]()
Kan allebei hoor. Dus er wordt niks aan mijn topictitel gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:41 schreef Laton het volgende:
laat een mod er alsjeblieft kruimeldief van maken
Waarmee zou hij dat moeten doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef buzzer het volgende:
oi, als je pas samenwoont zeg je toch: "schat zal ik even voor je stofzuigen ?" ?
Stel als alternatief voor dat jij pas gaat stofzuigen als zij op haar beurt zuigtquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
gewoon met de wel aanwezige stofzuigerquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarmee zou hij dat moeten doen?![]()
![]()
Waah, zo,n ding hadden we in het handarbeid lokaal op school.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef star_gazer het volgende:
Verdullemes! Er is ook een Henry!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |